Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Hoi, ik maak voor het eerst mee dat iemand een betaalde bestelling wil annuleren zonder vermelding van een reden en wijzend op de wet verkoop op afstand die zegt dat je binnen 7 dagen een koop ongedaan kan maken. Ik vraag me af of anderen dit weleens hebben meegemaakt en valt dat onder bad trading, want volgens de magicregels is dat wel een deal cancelen.
Ik weet dat die wet bestaat, maar dan zou je dus kaarten kunnen kopen om bv even een toernooi te spelen en ze daarna terugsturen. het kost ons best tijd. Die kaarten opzoeken, terugstoppen, versturen, enz.
Verder heb ik niet echt problemen mee hoor, maar ik vroeg me gewoon af wat de mening hierover is.
@ Koen Evers,
Als Michiel het recht iemand te mogen verwijderen van zijn site zonder daartoe een "aanneembare reden" te hebben. Zal hij zijn verkoop systeem moeten wijzigen, het feit dat je een account moet aanmaken om te kunnen bestellen maakt dit een publiek domein. Wat inhoud dat iedereen van deze mogelijkheid gebruik moet kunnen maken, tenzij er de eerder genoemde reden is iemand dit te weigeren.
Zo simpel is dat dus niet.
Echter over het feit dat terugsturen bad trading is als je geen reden geeft, moet ik me aansluiten bij Jelmer. Het is niet netjes, maar legaal. Echter denk ik dat je die persoon wel moet vragen waarom het terug gezonden is.
Ik ken mensen die een keer kaarten ontvangen hadden van Michiel, die niet in de omschreven staat waren, na contact kwam hij tot de conclusie dat de klacht gegrond was en is het opgelost.