Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Weet niet waar ik het anders moest plaatsen. Maar ik heb in de afgelopen 13 werkdagen (19 dagen in totaal dus) maar 2 keer post ontvangen. Ik heb 3 huisgenoten, beide keren was de post wat reclame plus spul voor 1 van mijn huisgenoten.
Mijn andere huisgenoten verwachten ook post en ik wacht nog om mijn deel van een 4tal deals. Nu heb ik officieel een klacht ingediend bij post.nl , maar natuurlijk krijg je geen terugkoppeling zoals belooft wordt en na het zelf nogmaals na bellen wordt je maar aan het lijntje gehouden. Wie heeft er meer de laatste tijd zulke slechte ervaringen met de post ?
Ik zou haast overwegen geen trades meer via de post af te ronden...
ik krijg ook bijna geen post meer...
tevens vind ik de post ook erg traag..
Zo wacht ik al meer dan een week op 2 enveloppen uit Belgie. maar ook de nederlandse post schiet niet op.
En inderdaad volgens mij krijg ik ook niet elke dag meer post
Hoi,
Mijn ervaring is - en dat bedoel ik ab-so-luut niet chauvinistisch - dat als het mis gaat, het 8 op de 10 keer wel degelijk in NL gebeurt.
Al een paar keer met mij gebeurd: ik verzend vanuit Belgîë aangetekend (!) naar NL en ik krijg een Track and Trace nummer. De tradepartner of de klant meldt zich bij mij, dat het langer duurt dan verwacht, dus ik check dat nummer. En wat zie ik? Dat de brief doodleuk ergens blijft hangen in het sorteercentrum van A'dam. En dan heb ik het niet over slechts een paar dagen... Zoiets is inderdaad om gefrustreerd van te raken.
Maar wat is het alternatief? UPS en DHL zijn écht wel duur voor zo'n handel.
Just my two cents.
Ik heb de afgelopen 2 weken een stuk of 15 deals gemaakt met extreem wisselende bezorgresultaten. Slechts een stuk of 3 waren de volgende dag bezorgd. Nog eens 3 na 2 dagen. 4 na 3 dagen en de rest langer dan dat. Bij 1 deal van iemand die 8 km verder woont wacht ik al 7 dagen op de envelop en ik vertrouw die persoon 100%.
Iemand anders beweerde zijn envelop voor mij LEEG retour te hebben ontvangen. Dus dat is helemaal schandalig.
Voor mij lijkt het er in ieder geval op dat de belofte van PostNL "Vandaag gepost, morgen bezorgd!" van geen kanten waargemaakt wordt.
Ik ben alleen bang dat er weinig aan gedaan kan worden. Hoewel, massaal klagen kan wellicht wat alarmbellen laten afgaan bij het management van PostNL.
Heb ook erg wisselende resultaten. Heb de laatste tijd een aantal deals gehad waarbij ik (of mijn tradepartner) de volgende dag de kaarten binnen had, maar heb ook een paar keer gehad dat de post er 3+ (bezorg)dagen over deed...
Niet alleen daar zit het mis .
Ik heb ook nog steeds geen post binnen met een eerdere ruil.
Maand ofzo geleden Met eaterbuf. Nu heeft hij ze laast dacht ik wel binnen gekregen, maar ik niet. hij heeft wel aan geboden om een vergoeding maar dat hoefde niet, vond ik
Maar licht ook aan de Mensen die er werken. Onse Lieve trouwe Postboster, is sins 3 weken er niet meer. Maar nu zo knul die de werk echt niet goed doet. krijgen post van buren 5 huizen verder op -_-!
Ik heb tbh eigenlijk nergens last mee met de post, ik heb alle bestellingen die ik binnen krijg of heb gemaakt de volgende dag gewoon binnen.
Maar idd de Post bezorging kan beter, een maat van mij werkte bij de Post, ondanks dat hij naar zijn zin had, werdt het werk soms onmogelijk gemaakt door zijn "ploegleider" die "overgebleven wijken" in zijn schoenen schoof. ofwel daar ging ons middagje magic :@
Ja blijkbaar. Op het moment zit ik al een ~maand op twee enveloppen te wachten. Beetje vreemd allemaal.
Ik heb een tijdje geleden ook meegemaakt dat ik met grote regelmaat post ontving voor buren, soms van een paar straten verderop.
Uiteindelijk een keer de postbode achterna gesprint. Hele aardige kerel en hij bood zijn excuses aan, maar tja daar heb je uiteindelijk niks aan als post voor jou een paar straten verderop bezorgd wordt. En met alle respect hij sprak nauwelijks Nederlands. Lijkt me toch ook niet echt handig. Ik heb een officiële klacht ingediend, en sindsdien heb ik geen of zelden nog klachten.
Iedereen kan nu postbezorger worden, maar dat gaat in sommige gevallen natuurlijk wel ten koste van de kwaliteit (Laat ik de discussie van de arbeidsvoorwaarden voor deze mensen maar even terzijde).
Ik kan wel even uitleggen hoe het zit. Vorige week is een nieuwe dienstregeling bij de post in werking gezet, waarin nieuwe tijden werden aangehouden en mensen anders werden ingezet. Deze reorganisatie bracht wel wat problemen met zich mee.
Vandaar dat de post later is. Het zou natuurlijk wel moeten komen.
Buiten dat werken ze ook bijna alleen nog maar met 0-uren contracten en hebben ze vaste werknemers, die er soms zelfs al 20+ jaar werkten, ontslagen onder het mom van bezuinigingen. Sindsdien is de kwaliteit ook gekelderd.
heb zojuist voor de 3de keer in 3 weken post gekregen, er zat iets bij dat niet voor die huisgenoot was. En envelop voor mij die op 8 Maart verzonden was.
Ik heb de laatste maand ook al 3x zendingen verstuurd die niet aangekomen zijn en de post duurt bij mij zelf ook regelmatig langer dan 1 dag. Ik heb al een klacht bij postnl ingediend voor de 1e 2 zendingen en dan krijg je via email terug dat ze niet aansprakelijk zijn voor brieven die niet aangetekend verstuurd zijn. Zal de volledige mailwisseling hieronder plaatsen ter info. Mochten de moderators dit niet gepast achten kan het vanzelfsprekend verwijderd worden.
Mijn klacht via het webformulier op 20-03-2012:
===========================
Ik heb post verstuurd die nog steeds niet aangekomen is. Het is via postnl verstuurd (brievenbuspost) op bovengenoemde datum. Daarnaast is ook een onlangs verstuurde brief (gepost op 15-03-2012) nog niet aangekomen! Ik zou beide brieven graag getraceerd zien en retour aan mij terugbezorgd. Op beide zendingen is op de achterkant van de envelop mijn postcode en huisnummer genoteerd. Al mijn gegevens die voor het indienen van dit formulier opgegeven worden dienen vertrouwelijk (conform WBP) te worden behandeld en mogen niet worden gebruikt voor andere doeleinden dan het behandelen van bovengenoemde klacht. Tevens verzoek ik u bij deze al mijn persoonlijke gegevens na het behandelen van de klacht onmiddellijk te verwijderen uit uw systemen.
===========================
Reactie van PostNL op 21-03-2012:
===========================
Geachte heer Wever,
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat door u verzonden poststukken niet bij de geadresseerden zijn aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan.
PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststukken hebben niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Ik vraag daarvoor uw begrip.
Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er een te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
===========================
Mijn reactie via het reactieformulier op 23-03-2012:
===========================
Geachte heer ,
Bedankt voor uw antwoord op mijn klacht en de excuses. Ik kan mij echter slecht voorstellen dat hiermee de kous af is. U bent als bedrijf twee maal een brief kwijtgeraakt. Uw uitleg hiervoor is dat u er miljoenen per dag verwerkt en dat op de door mij verstuurde poststukken geen additionele dienst is afgesloten waardoor deze dus niet traceerbaar zijn? Kan ik u dan helemaal niet aansprakelijk stellen? Ik heb gebruik gemaakt van uw dienst, welke u (letterlijk) niet geleverd heeft. Het lijkt mij dat ik u daarvoor aansprakelijk kan stellen om de verloren goederen te compenseren.
Tevens zou ik graag vernemen wat hiervoor mogelijke oorzaken zijn en hoe vaak dit voorkomt. Aangenomen dat u mij niet kunt vertellen hoe vaak er iets kwijtraakt kunt u mij vast wel vertellen hoe vaak u dit soort klachten krijgt.
Bij voorbaat dank en ik hoor het graag.
Met vriendelijke groeten,
Roy Wever
===========================
Reactie van PostNL op 24-03-2012:
===========================
Geachte heer Wever,
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent over het antwoord op uw eerdere e-mailbericht. Graag geef ik u nog een toelichting.
PostNL is niet aansprakelijk voor vermissing van zendingen die als 'gewone' post zijn verstuurd. Eén en ander is vastgelegd in de Algemene voorwaarden voor de universele Postdienst. De aansprakelijkheid is daarom beperkt omdat PostNL dagelijks vele miljoenen postzendingen vervoert. Bij een dergelijke omvang van de bedrijfsvoering zijn de risico's zonder aansprakelijkheidsbeperking niet meer te overzien. Hierdoor zou het gevaar ontstaan dat de posttarieven zeer hoog zouden worden, wat de wetgever maatschappelijk gezien ongewenst acht.
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 96% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. Bijna 100% van alle post komt op het juiste adres aan.
Heeft u toch nog vragen laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
===========================
Mocht iemand meer informatie hebben over of en zo ja hoe ik PostNL aansprakelijk kan stellen hou ik mij van harte aanbevolen.
Ik zou wel eens een chip in een brief willen gooien en dan kijken waar de brief over een week is.. Dan kun je tenminste een zaak maken als blijkt dat de post brieven weggooit oid.
Zoals ik uit de reactie van de post begrijp hebben ze zich ingedekt voor normale post, wat ik eigenlijk ook wel weer kan begrijpen...
Meh heb nog steeds niets binnen van de afgelopen twee deals. Dus het is wel even gebeurt met het traden voor mij nadat dit stukje is afgehandeld. :/ Bijna een goede maand en een week geleden. :|
Nog even een stukje aanvulling op Roy.Ik heb zelf ook klachten ingediend bij de Postnl klantenservice en dat voelt echt een "standaard verhaaltje".Het ziet er naar uit dat ze een klacht met normale briefpost afdoen met een "standaard verhaaltje"en als je ze aansprakelijk wil stellen voor de verloren zending dan krijg je het "verhaal" dat je dan in het vervolg beroep kan maken op aangetekend/verzekerd verzenden om de garantie te hebben dat je het kan traceren/postnl kan aanspreken.
Ikzelf zit nu al 1 maand te wachten op een zending vanuit de US of A.Meermaals ook dat vrouwtje aangesproken wat hier de post bezorgd en ze geeft zelf ook toe dat het een rommeltje is bij de post.
Het is zonde en jammer.Uit een paar trades de afgelopen weken duurt het hier gemiddeld 3 dagen om een zending binnen Nederland te ontvangen.Vanuit België heb ik ook post mogen ontvangen en dat was ook 3 dagen wachten.Vanuit hier naar België heeft 4 dagen geduurd.
post van en uit belgie
30 maart verstuurd, en aan bijde kanten 2 april aangekomen.
toch blijven het veel mensen die wachten op kaarten die reageren.
er zouden net zoveel mensen moeten zijn die kaarten verstuurd hebben die maar niet aan willen komen voordat je met een vinger naar de Post zou moeten wijzen.
dus mijn streak van weinig problemen met de post blijft aanhouden.
en de enkele problemen die ik ooit had, kwamen naar mijn mening altijd door een fout van de verstuurder (laat posten, slecht handschrift)
Ik ondervindt geen problemen met zendingen binnen nederland op dit moment. Echter heb/had ik twee deals lopen vanuit NL naar BE(en omgekeerd) de ene heb ik ontvangen (en hij ook) en de andere wacht ik nog op.....
Toch even reageren, mijn post komt de laatste twee weken ofzo wat laat aan, zeker niet binnen een dag van verzending. Daarnaast is een brief die ik drie weken geleden heb verstuurd kwijt geraakt en ik heb inmiddels al een compensatie naar de ander gestuurd omdat ik wel zijn kaarten binnen heb gekregen. Ook problemen dus.
Ik reageer op de reactie van Rayvee en natuurlijk op de rest van al het gedoe rondom tnt. Hier in Den Haag loopt het al zeer lang heel slecht. Zeker als 2 tot 3 jaar. Mij is opgevallen dat vooral de post die in het weekend werd verstuurd naar mij toe bij niet aankwam. Leuke folders en officieele envelopen komen volgens mij wel binnen, maar brievenpost wilt gewoon niet lukken. Bellen en een klacht indienen werkt ook niet, want het is inderdaad niet aangetekend en doen ze verder niet voor je, dan alleen maar excuses aanbieden en zeggen dat het vervelend voor ze is. Daarnaast willen ze melding geven van de problemen bij de lokatie hoofd, maar dat wilt ook niet echt helpen... zo schijnt. Daarom heb ik een tijd geen deals gemaakt, maar omdat ik sindskort binnen Den Haag verhuist was durfde ik het wel te proberen. Maar dit met, helaas, wederom zeer slechte ervaring. Post komt gewoon niet aan. Ik moet een brief krijgen van Rayvee maar die zal waarschijnlijk nooit meer aankomen, denk ik tenminste. We wachten geduldig af!
TNT is erg klote iedergeval. . Helaas kan je niet naar een concurrent gaan als het gaat om brievenpost. Dit zou mogelijk wel goed zijn voor de kwaliteit van tnt post denk ik.
Ik werk zelf voor Post NL in Brabant en ja het is echt een bende moet ik toegeven Ik heb nu ook 2 deals lopen waarbij ik op 23 maart naar beiden heb gestuurd in Amsterdam en ze hebben tot op de dag van vandaag gewoon niks ontvangen, klachten zijn ingediend etc maar daar wordt toch geen werk meer van gemaakt bij Post NL, geen idee hoe dit nu op te lossen ik heb de kaarten van hen wel ontvangen maar de mijnen zitten dus nog ergens in een poststapel dat terwijl ik mijn naam en adres duidelijk heb vermeld achterop mocht het onverhoopt retour afzender worden
Hier zijn er de afgelopen tijd ook nogal veel problemen met de post, het is erg zeldzaam geworden dat de post gewoon de volgende dag binnen is (3-4 dagen is heel normaal, ik kijk natuurlijk wanneer het afgestempeld is) en aangetekende post komt niet eens altijd aan.
Dat laatste heb ik nooit eerder meegemaakt, maar PostNL heeft het wel gedeeltelijk opgelost, ik krijg in ieder geval 50 euro terug zonder er heel moeilijk voor hoeven te doen (langs het postkantoor gaan, 2 telefoontjes plegen en een onderzoeksformulier invullen).
Ik heb ook best wat klachten gehad van klanten over niet aangekomen bestellingen. Gelukkig meestal alleen vertraging, maar wel vervelend. Heb ook al gehoord dat het een week heeft geduurd voor een bestelling binnen was.
Het lijkt dat verzenden vanuit het zuiden naar het noorden naar NL wel goed werkt. Mijn zendingen komen de dag erna "gewoon" aan. Andersom (noord naar zuid) duurt gewoon vier dagen 0.o
@ xenas ik heb hier heel andere ervaringen mee, als ik kaarten uit het noorden krijg zijn die de dag erop of uiterlijk de dag erna binnen als ik van het zuiden naar het noorden stuur gaat er veel meer tijd overheen.