Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Weet niet waar ik het anders moest plaatsen. Maar ik heb in de afgelopen 13 werkdagen (19 dagen in totaal dus) maar 2 keer post ontvangen. Ik heb 3 huisgenoten, beide keren was de post wat reclame plus spul voor 1 van mijn huisgenoten.
Mijn andere huisgenoten verwachten ook post en ik wacht nog om mijn deel van een 4tal deals. Nu heb ik officieel een klacht ingediend bij post.nl , maar natuurlijk krijg je geen terugkoppeling zoals belooft wordt en na het zelf nogmaals na bellen wordt je maar aan het lijntje gehouden. Wie heeft er meer de laatste tijd zulke slechte ervaringen met de post ?
Ik zou haast overwegen geen trades meer via de post af te ronden...
Ik vraag me af: waar is dan al die post die niet bezorgt wordt? in een opslagplaats van postnl??
xenas jij hebt het verhaal niet goed meegekregen.
het is niet echt opslag.
het is meer voor verdeling.
de post wordt bij de particulier dus meestal wel een postbezorger ofzo gebracht.
gewoon een busje vol met 10 wijken die ervlak bij liggen.
en waar dan de andere bezorgers de post ophalen die ochtend welke ze diezelfde dag bezorgen.
Geloof me: het is opslag. De post gaat naar garageboxen waar de postbodes het ophalen (oftewel een distributiepunt). ik werk zelf voor een overheidsinstantie welke dit soort taferelen probeert tegen te gaan.
Inmiddels heb ik sinds 3 April niets meer gehoord van iemand waarmee ik een deal had gesloten op 7 Maart en tot op heden niet aangekomen is. Het gaat hier om Hunmaster foil en primeval titans en meer. Ik zit nu wel te balen. Maar om nu een bad trader topic te gaan openen als er al zoveel problemen zijn. Als een mod mij kan contacten dan vertel ik om wie het gaat en kunnen ze kijken of die genen nog wel online is geweest...
g
kijk dat die crappies niet aangekomen zijn boeit me neit zoveel. is jammer, maar dit gaat egt om dit:
DKA Huntmaster of the Fells (Foil)
M12 Primeval Titan 3x
ON Riptide Laboratory
SOM Wurmcoil Engine
vs.
US Sneak Attack
Progenitus NM x3
ZEN Arid Mesa NM
TE Intuition EX
Ik heb zojuist gesproken met iemand van PostNL. (een heel erg boos (doch netjes) emailtje verzenden werkt blijkbaar).
Sinds 16 maart tot vorige week zijn er problemen in de sorteercentra. Even een snelle rekensom:
16mil poststukken per dag*20 dagen= 320 mil poststukken zijn er ongeveer in dat tijdsbestek verzonden. Laten we aannemen dat de helft is verzonden. Dan houdt je 160 miljoen poststukken over welke nog bezorgd dienen te worden. Alles wat vorige week op de bus is gedaan wordt "gewoon bezorgd" dit om het probleem niet groter te maken. De achterstand werken ze ernaast weg. Het kan dus nog wel een aantal weken duren voordat alle post is bezorgd.
(Stel: 80% is al bezorgd dan hou je nog een achterstand over van 64 miljoen poststukken over.
Stel ze bezorgen 10% meer dan normaal = 1,6mil extra per dag
Dan zijn ze over 40 dagen bij om de achterstand weg te werken 0.o)
1 woord: onacceptabel
ik ben pas weer begonnen met magic (en ruilen) en heb gelukkig nog geen vertraging/problemen gehad gelukkig
Het lijkt er ook bij op alsof het weer netjes binnen 1 dag bezorgd wordt (*klopt op een stuk ongeverfd hout*). De laatste 6 deals in de afgelopen 5 dagen zijn erg snel bezorgd.
Just so y'all know...
Ik hoor nog regelmatig van klanten dat het wat langer heeft geduurd. ik denk vooraal in de kleinere dorpen dat ze het opsparen ergens.
Ik ben/was (heb inmiddels een vergoeding ontvangen) aan het wachten op een envelop van een heel betrouwbaar persoon, deze persoon heeft de betreffende envelop op 15 april 2012 verstuurd. Wil dit zeggen dat er misschien wél nog hoop is?
ik heb inmiddels samen met mijn werkgever... (concurrent van michiel... niet verder te benoemen) een brief vernzonden aan de post die mee dingen in de officieel strafrechtelijke zaak ten name van de belastingdienst versus post.nl. ook hebben zei nog een zeidelinkse zaak geopenend voor als eht voorgaande op een schikking eindigt...
Ik heb recentelijk een leuk probleem gehad. Ik moest versturen naar België. De kaarten van hem kwam binnen een week bij mij aan. Mijn kaarten aan hem kwam niet aan en na twee weken kreeg ik mijn kaarten terug. Reden. Ze konden het adres niet vinden. Ingescand en als bewijs opgestuurd. Vervolgens opnieuw verzonden. Dit keer vanuit Duitsland en toen kwam het binnen een week aan. Bijna een maand heeft het geduurd. We waren dan ook heel erg blij.
Vandaag ging het anders. Dit keer kwamen de kaarten wel aan, maar beschadigd. Ze liggen deels in de kreukels en deels aan de bovenkant beschadigd. Nu waren ze niet echt slecht ingepakt. Zelf pak ik ze nog iets steviger in en is het een goede trader. Dus geen ripper. Maar mijn ervaring met de post is nu tot een dieptepunt bereikt.
PS wat is gebruikelijk als de kaarten beschadigd zijn tijdens de verzending als het gaat om een ruil tussen twee traders?
gebruikelijk is dat de afspraak word nagekomen, en meestal is de afspraak dat jij er voor zorgt dat kaartjes in nette conditie aankomen bij degene waar je mee ruilt.
bij problemen refereer ik naar het spreekwoord "gedeelde smart is halve smart" dus als je elkaar tegemoet komt is dat erg goed voor de gemiddelde tevredenheid
Ok, dan moet ik dus bepalen hoeveel de waarde verminderd is ten opzichte van de ruil en dan tot een overeenkomst komen wat fair is voor ons beiden. Klinkt logisch. Ik wilde graag bevestiging hebben in zoiets alvorens ik iets verkeerds zeg of doe.
Ik heb hier vrijweinig over te zeggen, behalve dat ik merk dat mijn kaarten vanuit een postkantoor "altijd" volgende dag bezorgd worden, maar vanuit de postbus het vaak wat langer duurt.
ik heb voornamelijk last van brieven van overheids instanties, die later aan komen dan de uiterlijke reageer datum.
dat vind ik nog onacceptabler
Ik heb nu ook problemen met de post dat kaarten niet aankomen. 2,5 week is toch wel een lange tijd als het van Leeuwarden naar Groningen moet. Dat is nog geen eens een uurtje met de trein. Ik hoop dat ze de post eindelijk een goed aanpakken. Bezuinigingen zijn vervelend maar dit gaat nergens over.
Misschien dat we samen eens iets kunnen doen bij het consumentenbond of ombudsman? Ik wacht ook nog op 1 envelop die al 1~1,5 week niet is aangekomen. Als we niet tevreden zijn over de service, kunnen we tenslotte ook niet naar een concurrent of wel?
Je hebt post bedrijven zoals DHL en SANDD maar of dat een slim idee is met onze "kaart" waarde betwijfel ik.
Ik heb een tijdje bij beide bedrijven gewerkt, wel als een part timeer maar nee, hoe er soms werdt omgegaan met spullen door collega`s nee dat doe je niet. gooien met een doosje met fragile stikker > laten vallen en verder met de volgende doos zonder "te horen" dat de inhoud kapot is.
ik stond aan mijn sorteer plek (ca 5 M van de inslag plaats) en hoorde het breken. misschien kan het ook aan de collega liggen, je hebt er goeie en slechte tussen dat is overal.
en ja ik heb het door gegeven aan de "voorman" maar wat die er mee gedaan heeft weet ik niet....
Ik neem aan dat niemand ooit nog post heeft mogen ontvangen die zo goed als een maand geleden verzonden is?
Inmiddels wacht ik ook alweer 3 weken op 2 verschillende enveloppen.
Krijgt er nog iemand post die een tijd geleden al verzonden is?
vandaag ontvangen na 2-3 weken, ben blij dat het later aangekomen is dan helemaal niet, in het verleden gehad (jaren geleden)