Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Wat te doen bij vermisde post ?

Scroll: [boven|reacties|beneden]
3-5-2012 23:19:00

Hey hey na mijn vorige topic, heb ik een wat specifiekere vraag... 1 pakketje van 30 crappies is niet aangekomen... like care... maar ook een andere zending die vele keren meer waard was is niet aangekomen. Ik de de zender (Stinos, dus zeker wel een betrouwbare trader) zijn overeengekomen dat er een oplossing moet komen omdat we na 2 maanden geen envelopje meer verwachten. Maar wat is de meest gangbare oplossing en hoe wordt daar meestal toe gekomen ?

 Reactie plaatsen

Reacties (4)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
3-5-2012 23:43:00

meestal word een gangbare oplossing gevonden door met elkaar over te praten. het klinkt erg flauw maar toch is het de manier

4-5-2012 01:10:00

En over het algemeen is de zender verantwoordelijk voor het aankomen van de kaarten. Gebeurd dit niet dan zal de verzender een vergoeding moeten regelen. Dit is uiteraard maar een richtlijn, maar dit wordt vaak wel zo gedaan.

11-6-2012 22:47:00

Ik zie vaak ook het getal 50% voorbij komen - nl de zender vergoedt 50% van de verloren waarde, zodat ze allebei half de schade delen, geen idee hoe gangbaar dit is maar ik heb dit meermaals op de site gezien denk ik - maar als ik zelf nog een extra kopie heb van de verloren kaart, stuur ik die zelf meestal gewoon achterna, ook al was het een duurdere kaart.

12-6-2012 02:06:00

Allereerst, super vervelend voor je. Dure kaarten die kwijt raken in de post is een nachtmerrie.

Over je vraagstuk: Ik ben zelf ook van mening dat de verzender verantwoordelijk is voor de kaarten tot deze bij de ontvanger zijn aangekomen. Dat is dus de verzending maar ook de verpakking, voldoende frankering, duidelijk retour adres etc.

Onverhoopt kan er met de grootste zorg alsnog iets fout gaan, daarom is het verstandig bij grote bedragen verzekerd te versturen. Als de verzender hier het geld niet voor uit wil geven neemt hij het risico dat de kaarten de bestemming niet bereiken.

Scroll: [boven|reacties|beneden]