Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Een maat van mij speelt D&T zoals hier echter zit hij erover te denken Jotun Grunt eruit te halen en Samurai of the Pale Curtain erin te doen. Wat is in jullie opzicht beter??
Ik denk grunt omdat ie harder schopt en dingen die al in de GY liggen kan targeten.
Mijn maat zegt dat ie liever samurai speelt omdat die sneller geremoved wordt door bijv. Lightning Bolt en mensen dus niet meer zijn mangara oid meer kan removen.
Ik hoop op veel tips!
Behalve dat het deck eigenlijk veel te traag is, zullen mensen vrij snel weten waar ze tegen spelen en dan boeit de samurai totaal niet en wacht je vrolijk op iets engs (Mangara dus)
Stel je ziet mono wit, en nuttige beesten, dan ga je al snel uit van Mono White Weenie (wat het ook is eigenlijk). Zie je daarbij Karakas, dan weet je al 99% zeker dat het D&T is en dan hou je je Ploegje gewoon op je hand. Zo voorspelbaar is het gewordne.
Ik ben er niet mee eens dat D&T veel te langzaam is.
Sinds Thalia, Guardian of Thraben heeft dit deck 1 van de sterkste mana denial, heeft altijd een sterke sideboard en haalt nog regelmatig top 8.
Grunt boven Samurai.
I know...
Maar maakt dat me argument minder waar?
Enige wat in het laatste half jaar veranderd is voor D&T is {=judge familiar}
Nog sterkere mana denial...en als die gebruikt wordt is het de sideboard.