Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
If you were at the Magic panel at San Diego Comic Con this weekend, you already know this. But if you weren't, you may be interested to know that Magic's February 2013 set, code-named "Line," is called Gatecrash.
Boros Charm ziet er heel sterk uit idd. Sweeperprotectie die nooit dood is (in tegenstelling tot Rootborn Defenses bvb) is echt heel prettig.
-Potentieel voor dikke burst dmg of combat trick/removal met double strike
-Goedkope protectie tegen sweepers
-Betrouwbare reach om een spel af te maken
Dit wordt imo een staple in aggressieve Boros/Naya decks. Op zijn minst sb-tech tegen Bonfire, Supreme Verdict etc.
Idd, erg onder de indruk van Boros Charm. De 1e kaart uit deze set waar ik echt constructed potentie in zie!!
Ik ben juist benieuwd hoe de Boros Charm zich buiten Standard gaat ontwikkelen . Ideeën?
Hij is waarschijnlijk ook wel speelbaar in andere formaten in een soort van Zoo-shell die ook gebruik kan maken van alle modi.
@ Tedo; niet alleen de Avatars vind ik verschrikkelijk lelijke artwork hebben. Over het algemeen vind ik deze set echt afzichtelijk.
Five-alarm fire
hier
Leuk kaartje..hij stackt namelijk door combat damage te doen..niet alleen tegen players..dus dat gaat best hard dan.. heb ook nog niet veel Enchantment removalgezien..maarjah..we zitten pas op 90 gespoilde kaarten
Uit dezelfde link nog een spoiler:
Skarrg Guildmage
Creature - Human Shaman (GTRU)
: Creatures you control gain trample until end of turn.
: Target land you control becomes a 4/4 Elemental creature until end of turn. It's still a land.
2/2
haha, die guildmage heeft zoiets van, wat nou keyrunes, ik kan betere creatures forgen als t nodig is. Nice, die tweede ability
Eindelijk, mosterd counters! hier
Assemble the Legion
Enchantment
At the beginning of your upkeep, put a mosterd counter on Assemble the Legion. Then put a 1/1 red and white Soldier creature token with haste onto the battlefield for each mosterd counter on Assemble the Legion.
Vier nieuwe spoilers.
Blind Obedience
Enchantment
Extort
Artifacts and creatures your opponents control enter the battlefield tapped.
"By the time your knees have worn through your robe, you may have begun to learn your place."
Lord of the Void
Creature - Demon
Flying
Whenever Lord of the Void deals combat damage to a player, exile the top seven cards of that player's library, then put a creature card from among them onto the battlefield under your control.
7/7
Army Loyalist
Creature - Human Soldier
Haste
Battalion - Whenever Army Loyalist and at least two other creatures attack, creatures you control gain first strike and trample until end of turn and can't be blocked by tokens this turn.
1/1
Ooze Flux
Enchantment
, Remove one or more +1/+1 counters from among creatures you control: Put an X/X green Ooze creature token onto the battlefield, where X is the number of +1/+1 counters removed this way.
Die laatste vind ik erg sterk. Dit gaat namelijk voor mij gelezen worden als: ": Put an X/X green Ooze creature token onto the battlefield, where X is the number of creatures with Evolve you control." Om nog maar te zwijgen over Undying.
Damn, die Goblin is goed in mijn EDH. Al mijn Goblins first strike en trample geven? Sure!
Oeps, zeker verkeerd overgenomen (pal onder de Goblin Soldier stond een Human Ooze gespoilerd, en ik ben zelf een Human.)
Anyway, een constructedwaardige spoiler?
Simic Charm
Instant
Choose one - Target creature gets +3/+3 until end of turn; permanents you control gain hexproof until end of turn; or return target creature to its owners hand.
"We measure our improvements in beats of the heart."
- Prime Speaker Zegana
Er zijn nu zes nieuwe spoilers, zodat het totaal op 103 komt.
Ze blijven maar rares spoileren; je zou toch een keer denken dat ze op zijn.
Ogre Slum Lord
Creature - Ogre Rogue
Whenever another nontoken creature you control dies, put a 1/1 black Rat creature token onto the battlefield.
Rats you control have deathtouch.
3/3
Een Mind Control waarmee valt te onderhandelen:
Soul Ransom
Enchantment - Aura
Enchant creature.
You control enchanted creature.
Discard two cards: Soul Ransom's controller sacrifices it and draws two cards. Only an opponent may activate this ability.
De zwarte Primordial; het lijkt wel een monocolored cycle te worden:
Sepulchral Primordial
Creature - Avatar
Intimidate
When Sepulchral Primordial enters the battlefield, for each opponent, you may put up to one target creature card from that player's graveyard onto the battlefield under your control.
5/4
Chumpblockers kunnen millen:
Undercity Informer
Creature - Human Rogue
, Sacrifice a creature: Target player reveals the top card of his or her library until he or she reveals a land card, then puts those cards into his or her graveyard.
2/3
"Scandal and slander are never welcome news. That's why I'm never the messanger."
De laatste twee keyrunes zijn bekend:
Orzhov Keyrune
Artifact
: Add or to your mana pool.
: Orzhov Keyrune becomes a 1/4 white and black Thrull artifact creature with lifelink until end of turn.
"You only need to wield it once to appreciate the power of control."
En deze charm zie ik ook wel in tournooidecks verschijnen:
Gruul Charm
Instant
Choose one - Creatures without flying can't block this turn; or gain control of all permanents you own; or Gruul Charm deals 3 damage to each creature with flying.
"Not Gruul? Then die!"
- Borborygmos
Glaring Spotlight
Artifact
Creatures your opponents control with hexproof can be the targets of spells or abilities you control as though they didn't have hexproof.
, Sacrifice Glaring Spotlight: Creatures you control gain hexproof until end of turn and are unblockable this turn.
Via hier .
Gruul voelt vooralsnog erg underwhelming en de twee beste kleuren in magic (BU) worden als van ouds weer flink gespekt met sterke kaarten. Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar .
Nog drie spoilers erbij; het totaal is nu 108.
Een nieuwe EDH staple:
Merciless Eviction
Sorcery
Choose one - Exile all artifacts; or exile all creatures; or exile all enchantments; or exile all planeswalkers.
"I once saw the Obzedat move to action. Since that day, I've been thankful that they're mainly lazy, and dead." - Aurelia, to Gideon Jura
De laatste Charm:
Orzhov Charm
Instant
Choose one - Return target creature you control and all Auras attached to it to their owners' hand; or destroy target creature and you lose life equal to that creature's toughness; or return target creature card with converted mana cost 1 or less from your graveyard to the battlefield.
En een Giant Growth met pootjes?
Slaughterhorn
Creature - Beast
Bloodrush - , discard Slaughterhorn: Target attacking creature gets +3/+2 until end of turn.
"The Orzhov clergy would never cross its path, but sending thrull couriers to do so is cheap and entertaining."
Molten Primordial Rare
Creature - Avatar
Haste
When Molten Primordial enters the battlefield, for each opponent, take control of up to one target creature that player controls until end of turn. Untap those creatures. They have haste until end of turn.
6/4
Aetherize Uncommon
Instant
Return all attacking creatures to their owners' hands.
Bron: hier
Vijf nieuwe spoilers; het totaal is nu 115.
Het Panic slot wordt opgevuld door:
Firefist Striker
Creature - Human Soldier
Battalion - Whenever Firefist Striker and at least two other creatures attack, target creature can't block this turn.
2/1
"The flaming fist of Boros hold the promise of both protection and destruction in its grasp."
Deze Rare voelt voor mij meer Mythicwaardig aan ...
Gruul Ragebeast
Creature - Beast
Whenever Gruul Ragebeast or another creature enters the battlefield under your control, that creature fights target creature an opponent controls.
6/6
"If the other guilds want a war, they should know we've been ready the whole time."
- Ruric Thar. Ghor-Clan chieftain.
... dan de volgende Mythic:
Duskmantle Seer
Creature - Vampire Wizard
Flying
At the beginning of your upkeep, each player reveals the top card of his or her library, loses life equal to that card's converted mana cost, then puts it into his or her hand.
4/4
Een Ball Lightning met lifelink!
Spark Trooper
Creature - Elemental Soldier
Trample, lifelink, haste
At the beginning of the end step, sacrifice Spark Trooper.
6/1
"Izzet-designed conductors atop Sunhome charge empty sets of armor that give form to the fluctuating elementals."
En wat ik hiervan moet verwachten, weet ik niet.
Unexpected Results
Sorcery
Shuffle your library, then reveal the top card. If it's a nonland card, you may cast it without paying it's mana cost. If it's a land card, you may put it onto the battlefield and return Unexpected Results to its owner's hand.
Zover ik de spoilers nu zie vind ik Gatecrash maar matig met enkele extreme uitschieters.
Kan iemand mij master biomancer uitleggen. Volgens mij klopt hij niet
Want er staat :
Each creature you control enters the battlefield with a number of additional +1/+1 counters on it equal to Master Biomancer's power and as a Mutant in addition to its other types.