Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Hulde aan deze trader

Scroll: [boven|reacties|beneden]
2-10-2012 14:43:00

Hallo allemaal,

Het begon allemaal normaal, hij gaf een voorstel, maakte een deal, versturen post. Al snel kwamen zijn kaarten aan mijn kant binen. Na een aantal dagen kwamen mijn kaarten ook bij mij thuis aan. De reden was volgens Post NL 'verhuisd'. Dus ik het nieuwe adres vragen, wat hetzelfde bleek te zijn.. Opnieuw de kaarten verstuurd, opnieuw retour gekregen dit keer zonder reden... Helaas heb ik het een 3de keer verstuurd en deze keer zijn de kaarten naar een maand nog niet aangekomen bij hem/mij... Ben dus bang de ze verloren gegaan zijn..

Ik had voorgesteld aan deze trader om op een centraal station zijn eigen kaarten terug tegeven, of een geld compensatie te geven.
Dit hoefde van hem niet, hij hoopte alleen dat de TNT zijn werk beter zal doen!

Deze man heeft, 2maanden op zijn kaarten gewacht, nooit ontvangen. Hij heeft geen 1Keer!!! gescholden/gevloekt/pissige berichten gestuurd, terwijl ikzelf in zijn situatie behoorlijk pissig zal zijn geweest.

Na al die berichten over badtraders/rippers vond ik dat ik dit ook wel mocht melden, de naam van de trader heb ik niet genoemd, ik zal dit in mijn PP bij de Refs vermelden als ik daar toestemming voor heb.

Het doet me goed te merken dat er ook goede mensen rondlopen.. Die je niet bij elke deal zo veel mogelijk willen uitbuiten!!

Zelf zal ik na deze deal.. Niet meer traden... Dus alleen nog real life trades... TNT heeft het voor mij goed verziekt!! Dus tot ziens allemaal .

Cheers,,
Jordan

 Reactie plaatsen

Reacties (14)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
2-10-2012 15:36:00

Nice! Ja zo kan het ook idd.

De TNT laat de laatste tijd wel wat steekjes vallen ja. Vroeger (6 jaar terug) in honderden deals nooit last van gehad, nu ik weer begonnen ben vorige maand heb ik al 2 deals gehad waarin de tnt de kaarten van 1 van de partijen gewoonweg nooit bezorgd heeft

Erg apart de TNT van de laatste tijd, misschien omdat ze al hun oude personeel vervangen hebben de laatste tijd voor studenten/huismoeders etc. Waarvan sommigen misschien hun werk niet zo serieus nemen, of een hele andere reden.

Mvg Arjan

2-10-2012 17:28:00

Tja TNT,

Ik ben ondertussen al 6 maanden bezig om de telefoon van mijn neef uit Engeland die ergens met de post kwijtgeraakt is te vergoeden.

Het gaat allemaal maar traag bij ze.

2-10-2012 17:32:00

En dan gaan ze het tarief zonder blikken of blozen wéér verhogen!

2-10-2012 18:17:00

De klant is niet belangrijk, als de aandeelhouders maar tevreden zijn.

2-10-2012 19:17:00

Sja, bij mij in 6 maanden 3 deals waarbij 1 iemand de kaarten niet ontving.. de tnt is lekker bezig..

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-10-2012 22:46:00

Gelukkig nooit problemen gehad met TNT. Zowel binnen Nederland als naar het buitenland. Tegenwoordig doe ik pakketten wel via DHL, goedkoper en maar een dag langzamer.

Maar waar terug naar waar de draad over gaat: Inderdaad zal ook ik flink over de zeik zijn (ligt denk ik wel aan de waarde van de kaarten). Netjes dat iemand zo rustig kan blijven. Heerlijk om te lezen, misschien een actie voor diegene opzetten? Als een positieve project x zijn brievenbus volgooien met craprares tot ie ontploft?

2-10-2012 23:10:00

Naja was nog een voor mij behoorlijke waarde aan kaarten..
2 x Blood Artist
Relic of Progenitus
Proclamation of Rebirth

Over het opsturen wel een goed plan.. Maar ik ben bang datt alles wat ik verstuur... Rechtstreeks bij de TNT leverancier in de pocket gaat..

Tevens heeft hij niet meer op mijn laatste bericht gereageerd dus ik neem aan dat hij anoniem wilt blijven.

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-10-2012 23:33:00

daar gaat project nedermagic x

Bosma (14) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-10-2012 08:17:00

Tja, de TNT betaalt zijn personeel ook een stuk slechter uit, met slechtere werkcondities nu het postbezorgers zijn geworden ipv postbodes, nogal logisch dat het nu ook slechter wordt gedaan door de werknemers. :/

3-10-2012 08:23:00

Jup. Vrij belachelijk. Het zijn ook veredelde folderlopers geworden. Naast de grote zakken post die ze moeten bezorgen, krijgen ze maandag en donderdag dikke pakken folders mee. En alleen nog maar 0 uren contracten.

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-10-2012 09:51:00

En in december moeten we weer postzegels inkopen, omdat het weer met 4 cent wordt verhoogd.

Premium lid Erik (152) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2012 01:03:00

Vooral heel raar dat je de kaarten twee keer terug kreeg! Dan is er toch ook iets vreemds aan de hand met zijn adres..? Ik bedoel, twee keer en daarna zoek. Hij zou daar vaker last van moeten hebben..

4-10-2012 17:39:00

Naja, als de post als reden geeft 'verhuisd' en de 2de keer geen, lijkt het mij geen reden dat het adres niet klopt.. Eerder dat deze postbode helemaal niet langsgeweest is. Hij heeft nog meer trades gemaakt en deze zijn wel binnen gekomen.. Dat de 3de keer de envlope ook niet retour is gekomen vind ik helemaal vreemd, ook al had hij mij een niet bestaand adres gegeven, die van mij klopt wel.

De TNT heeft een hoop personeel dat er gewoon geen fuck om geeft... Misschien als ze straks wat meer inkomsten krijgen omdat de post weer duurder word ze wat meer loon krijgen, dat ze beter hun best doen.. Maar dat zal ook wel niet gebeuren, want ze hebben het zo zwaar! (niet over de paketdienst gesproken met al die internet bestellingen, want dat is natuurlijk een andere afdeling)

4-10-2012 22:00:00

Ik werk ruim 1,5jaar als (voorheen postbode) nu al een tijdje als postbezorger. In de regio waar ik werk zijn de mensen goed en betrouwbaar. Helaas is de kwaliteit (met name in de randstad) drastisch naar beneden gegaan. Ik heb in al die jaren nooit problemen ondervonden, ik bestel vanuit Amerika en het komt hier altijd aan.

Wat wel zeer storend is, is het feit dat mensen verwachten dat je elk huisnummer/achternaam kent. Bijna niemand heeft nog een achternaam bij zijn voordeur staan, hoe moet ik dan weten waar iemand woont als desbetreffende brief geen huisnummer vermeld??

Ik heb in de tijd een v.o.g. moeten inleveren, ik vraag me af of dat nog steeds nodig is.... Maarja PostNL is een faal bedrijf waarin zakken vullen bij de top belangrijker is dan goede kwaliteit leveren aan de consument, helaas.

Scroll: [boven|reacties|beneden]