Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Is er iemand die mij kan helpen. In 2 jaar tijd heb ik nu al 4 keer mee gemaakt dat mijn kaartjes verstuurd via postnl niet aan komen. en dacht zelfs 2 of 3 dat ik niks ontvangen. Ik vind dit schandalig van post nl en als je een klacht wil indienen bij post nl dan moet je eerst een hele papier winkel in vullen. ik vul altijd netjes het adres van persoon waar het naar toen moet in. Ik zet mijn gegevens ook netjes op de achterkant. en waarom gebeurd dit nou zo vaak bij mij terwijl andere dit nog nooit is over komen.
Life is unfair. Let aub op een betere interpunctie (hoofdletters en komma's) en het is opeens veel beter leesbaar.
Ik trade nu een jaar of 11 via de post en heb het zelf maar drie keer meegemaakt. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt (that's all I can say)
Ik heb wel het idee dat het ook vaak komt door slecht verpakken, onleesbaar handschrift of iets in die richting. Ik hoor het op het forum wel erg vaak. Misschien omdat er ook zo ontzettend veel geruild wordt dat kan ook, maar het lijkt me wel meer dan gemiddeld.
Ik heb nu ook te maken met 2 deals waarbij de kaarten van de tegenpartij niet aankomen terwijl het in de afgelopen 400+ trades maar één keer voorgekomen is. Erg frustrerend.
Ik heb het één keer gehad met een ruil met iemand in België. Ook vaak dat de sorteermachine de kaarten te pakken heeft. Nu pak ik ze goed in in een a4'tje, dus gebeurt er niks, maar het zal maar net een 100,- deal zijn die versnippert.
Lijkt me niet dat kaarten versnipperd kunnen worden, hoogstens gebogen/gevouwen.
Daarnaast heb ik bij de post gewerkt en was de policy bij post zonder (retour)adres, dus bijv. als envelop en kaarten van elkaar gescheiden worden, dat deze naar het hoofdkantoor in Den Haag gaat. Daar zou je dus altijd de post terug moeten kunnen halen (mits dit wordt nageleefd/er niet gestolen wordt).
Voor de zekerheid zet ik daarom ook altijd de geadresseerde en mijn gegevens op het A4'tje waar de kaarten in zitten.
Er worden heel makkelijk mensen aangenomen bij postnl. Het is ook geen fulltime baan meer.
Postnl is echt waardeloos qua pakketdienst.
Ik heb ook een zeer slechte ervaring met de mensen van de post.
Pakketen worden afgeleverd bij de buren/dichtsbijzijnde postkantoor en geen briefjes van de bezorger van uw pakket is hier en daar af te halen aangezien er niemand opendeed.
5 november 2012 een aangetekend en verzekerd pakket verzonden naar Dublin,Ierland.Het pakket is ook nog in een Sealbag verpakt.Pakket moet nog aankomen!Het pakket is gelukkig verzekerd verzonden dus heb een schadeclaim ingediend.Alleen heb ik voor die claim ook nog een 6 weken moeten wachten.Al met al echt erg slecht.
normale post valt nog mee.
Het is niet meer het bekende " vandaag sturen,morgen in huis verhaal" wat nu meer richting de 3 dagen gaat.
Dat is niks. Mijn neef was een keer hier in Nederland zijn mobiel vergeten (hij woont nabij Londen). Het heeft ongeveer 6 à 7 maanden geduurd voordat alles was opgelost met 'onderzoek', en verzekering uitkeren. Ik was goed pissig op PostNL, maarja, wat wil je anders doen als je een pakketje wil versturen? UPS bellen?
Er is een verschil tussen pakketpost en brievenbuspost, het blijft daarnaast mensenwerk. Ik hoop niet dat dit een (redelijk zinloos) topic gaat worden aangezien we niet de enigsten zijn die met PostNL te maken hebben en dit al vanaf begin af aan speelt of we dit nu individueel of als groep willen aantekenen.
EDIT: Het komt inderdaad deels door slecht verpakken, ook handschrift (die je zelf misschien 'netjes' noemt kan onleesbaar zijn voor de ander). Daarnaast, PostNL zaken zijn ook al tig keer op het nieuws bij Kassa/radar etc verschenen, in een bedrijf waar duizenden mensen werken gaat niet alles op rolletjes. Er hoeft maar 1 persoon te zijn die 1 zak post thuislaat, en heel Nederland is in rep en roer over het HELE PostNL bedrijf (imago) omdat 1 persoon kwaadwillig is, of in een ander geval een foutje heeft gemaakt. Get over it.
Ronald heeft een deal met mij gesloten, in goed overleg besloten dat hij eerst verstuurd. Alles duidelijk tot dusver, helaas zijn de kaarten van Ronald nooit aangekomen. Ik hoop echt voor Ronald dat de kaarten nog retour komen.
Ik vind het super vervelend dat dit met enige regelmaat voorkomt...
Zelf verstuur ik met port betaalde enveloppen vanuit mijn werk. ANWB enveloppen raken blijkbaar nooit zoek in de post, ze zullen er wel vanuit gaan dat het de nieuwe lidmaatschap-pasjes zijn ofzo.
Sommigen zijn dyslectisch en voor hen kan het een uitkomst zijn om NAW uit te printen om op de envelop te plakken. Ik schrijf overigens ook altijd mijn NAW op het papiertje waar ik de kaart aan vastplak.
Overigens kreeg ik ooit van de klerk in de TNTwinkel te horen dat ik afzendergegevens aan de voorkant moest schrijven. Wat ik sindsdien dus in het klein aan de linkervoorzijde schrijf.
Soms plak ik ook de hoekjes van de envelop af met plakband.
Het zijn duizend-en-een kleine details die bij kunnen dragen aan een goede verzending, maar soms heb je gewoon pech.
Wat handschrift betreft: als de machine deze niet kan lezen gaat het langs een mens. Als ook deze persoon het niet kan ontcijferen wordt er een tweede bijgehaald, etc. Dus gegevens die onleesbaar zijn is bijna niet mogelijk.
Foute gegevens kan natuurlijk altijd, maar dan ben je inderdaad nogal dyslectisch.