Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Elleu Nedermagic,
Ik wil even mijn gal spuien. Niet omdat ik boos ben of geërgerd, maar meer om mijn verbazing en teleurstelling te uiten over de niet bestaande vooruitgang van Nedermagic. Sorry als ik hier en daar lullig of bot over kom, niet mijn bedoeling Michiel. Ook ben ik, zoals sommigen van jullie wete, vrij lang van stof. Ah well, here goes:
Nedermagic was ooit een vooruitstrevende MtG website. Sindsdien is de site echter compleet stil blijven staan. Als bevroren in de tijd. Af en toe komen er wel wat (afgeraffelde) nieuwe functies bij, maar that's it. Hieronder een paar voorbeelden:
- Decks zijn ook in de catalogus modus te bekijken. Er staat echter al een jaar of 3, 4 dat dit NIEUW is. Ook is het onoverzichtelijk, omdat de linkjes in een tekst staan, i.p.v. netjes in een menu.
- Eindelijk werd de mogelijkheid aangezet om berichten te editen. Om een of andere reden kan dit na een jaar of drie nog steeds niet bij het deck commentaar, ondanks vele verzoeken van gebruikers. Ook is dit een wijziging die nog geen minuut zou hoeven kosten. Tenzij heel erg raar geprogrammeerd...
- "Wie heeft deze kaart?" Niet goed genoeg uitgewerkt, maar gewoon er in geplempt. Het is een rotzooi en nu al een jaar of twee een vrijwel nutteloze functie die meer tijd en moeite kost, dan gewoon topics doorzoeken. Dit omdat 50% van de mensen die in dat lijstje staan inactief zijn, of hun COLLECTIE bij HAVES hebben ingevoerd... Hier zou een ruim jaar geleden al iets aan gedaan worden. Een tijdje terug zag ik weer een oplossing die werd geplaatst en weer werd beloofd dat hier wat aan gedaan ging worden.
- Ook zou er een zelfde soort lijstje gelanceerd worden maar dan voor "wie zoekt deze kaart?" Is er nog steeds niet. waarom dit niet tegelijkertijd gelanceerd is met "Wie heeft deze kaart" is mij een raadsel.
- De enorme hoeveelheid menu opties. Sowieso de split tussen laatste 50 posts en topics is imho te uitgebreid en zorgt alleen maar voor onnodig lange menuutjes. "Laatste 50 topics/post Commander" is onnodig, daar het totaal geen populair gebied is op het forum. in elk geval niet zó populair.
- Art work, look, en feel van de site stammen uit de jaren 90. We zijn twee decennia verder, dit kan gewoon echt niet meer. Zeker niet als je nieuwe gebruikers/klanten wilt aanspreken. Het is niet bepaald een uitnodigende, overzichtelijke site. Informatie staat her en der, en tenzij je hier al jaren komt is het moeilijk om bepaalde dingen te vinden. Er zijn 20 verschillende menuutjes bij wijze van spreken, die ook nog veranderen als je in een ander hoofdmenu komt. Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar 90% van de menu opties gebruik ik niet eens en ik kom hier al zo'n 10 jaar. Secties: Rendom kaart, daaronder mededelingen, daaronder pol, daaronder nog een keer 'laatste commentaar', daar is al een menu optie voor?
Neem nou het rechter menu dat je ziet als je bij een kaart bent:
Winkel informatie - Waarom staat dat hier? Waarom geen menu optie bovenaan de site met contact&info.
Winkelwagen - Staat ook al in het menu onder gebruikersnaam...
Laatste voorraad updates - Welke klanten kijken hiernaar en hoevaak? Lijkt mij vrijwel nooit... Mensen navigeren gewoon naar de kaart die ze zoeken om te kijken of die voorradig is.
Watchlist
Catalogus - ??? Staat al bij de snelzoek functie...
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9 - Waarom heeft dit een apart menu nodig?
Aanbiedingen
Veilingen - Er is vrijwel nooit een veiling. Eigenlijk gewoon nooit.
Inkooplijst - Welke klant kijkt hiernaar?
Bestelling geschiedenis - Waarom staat dit hier en niet bij mijn profiel o.i.d.?
Top 50 verkochte rares - Waarom? Wie kijkt hier naar?
Top 50 verkochte kaarten - Waarom? Wie kijkt hier naar?
Zo kan ik alle menuutjes wel langs gaan, maar dat doe ik niet. Vroeger was veel functionaliteit super, en wellicht werden sommige van deze functies ook gebruikt, maar tegenwoordig wil men dingen snel en eenvoudig kunnen vinden. Met zoveel ruis aan menu opties wordt dit voor nieuwe klanten een frustrerende zaak. De hele navigatie is ook onduidelijk. Kijk ik naar laatste 50 kaart commentaar zie ik het ene menu, klik op de kaart, veranderd de halve site ineens.
- Er is de handige optie "Mijn snellinks". Waarom ligt de focus niet meer daar op? Waarom alle miniscule mogelijkheden voorkouwen? Men kan de snellinkjes gebruiken om zelf handige punten op de site te 'bewaren'. Aan de andere kant, bij een goede, overzichtelijke site zou zo'n optie niet nodig hoeven zijn.
- Het forum. Laten we even kijken naar de 1000 miljoen andere fora's op internet. Waarom worden altijd dezelfde soort forums gebruikt? Omdat ze werken. Omdat het fijn en overzichtelijk werkt, en relatief eenvoudig is te integreren in een website. Bovendien hoeft men geen HTML codes te leren/weten/onthouden om kaart linkjes te maken, kunnen mensen verschillende lettertypes gebruiken, vetgedrukt, schuingedrukte, letter grootte... Edit mogelijkheden. REPLY mogelijkheden. Pagina's, dus geen topics waar een half uur naar beneden scrollen een optie is. En ga zo maar door.
Zo zijn er nog een ziljoen dingen die ik zou kunnen benoemen. De site is ongelofelijk verouderd en ik begrijp niet dat er al jaren beloofd/gezegd wordt dat er een nieuwe site aankomt. Jaren later is er 0,0000 veranderd. Er wordt een suggestie topic aangemaakt zodat men kan 'klagen', maar daar blijft het dan ook bij. Onderhand begint het een beetje op vaporware te lijken. Gewoon dingen af en toe beloven om mensen warm te houden en vervolgens niets mee doen.
Voor een paar duizend euro laat je door een bedrijf een perfecte winkelsite bouwen met dezelfde functionaliteit, nieuwe, moderne skin, en gebruiksvriendelijk. Waarom gebeurd dit niet? Waarom lijkt dit deel van Nedermagic zo onbelangrijk terwijl het een WEBSHOP is? Zo duur is het niet om een mooie webshop te laten maken met een mooi forum er bij. En dan is het er binnen een half jaar of misschien wel eerder.
Sorry voor deze rant, maar m'n verbazing steeg vandaag uit tot een uiterste en ik moest dit even kwijt. Niet lullig bedoelt naar Michiel. Een dergelijke site min of meer alleen runnen is een hele taak en lijkt me erg zwaar. Niets dan hulde voor dat!
Besteed het ontwerp voor een nieuwe site lekker uit... Ik weet dat ik vrij bot overkom nu, maar ik hoop eerder dat dit enig inzicht geeft in wat ik denk dat mankeert. En ik weet dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt. Ik ben bijdehand genoeg om er een hele lap tekst aan te besteden . Ik zou het eeuwig zonde vinden als NM langzaam de afgrond in glijd, omdat over 10 jaar bij wijze van spreken iedereen met hologrammen websites in de weer is en deze site nog altijd 'jaren 90 groen' als themakleur heeft en jaren 90 navigatie. Ik ben persoonlijk steeds minder geneigd om deze site nog te bezoeken. Het is dat er in Nederland nog niet echt alternatieven zijn, maar is dat een reden om als webwinkel met een been in de jaren 90 te blijven staan?
Tot zo ver en laat de reacties maar komen. Negatieve reacties op mijn verhaal zijn ook uiterst welkom. Wellicht ontstaat er een productieve discussie...
Groet,
David
Ik speel zelf al zo'n 3 jaar magic en gebruik vanaf het begin intensief nedermagic (tegenwoordig wat vaker dan 2,5 jaar geleden). Ben het er wel mee eens dat het qua uiterlijk en dergelijke wel wat verbetering kan gebruiken. (kosten niet meegenomen)
Persoonlijk, vind ik het zwart met groen erg druk over komen. Een lichter kleurtje komt waarschijnlijk rustiger over. Verder ben ik het wel eens dat in het sub menu wat dingen kunnen verdwijnen. Met name de ''laatste 50 posts''-topics zijn naar mijn erg nutteloos als er ook al ''laatste 50 topics'' beschikbaar zijn. Ook vind ik het persoonlijk fijner als er rechts onder de random kaart (deze mag wel blijven want die zorgt voor verbreding van de horizon!), net als bij kaartcommentaar, reacties zichtbaar zijn die al gegeven zijn.
Verder blijft nedermagic een fijne website en is het extreem handig om naast een traditionele webshop ook in contact te kunnen komen met andere ''MTG-addicts''!
persoonlijk vind ik de site zoals deze nu is eigenlijk wel charmant. ik denk ook niet dat je ineens veel meer mensen bereikt door de website te updaten - integendeel zelfs. al vele malen heb ik gezien dat oud-gebruikers ergens wegblijven als alles ineens te veel veranderd. wel vind ik ook dat er wel een "wie zoekt deze kaart" functie mag komen. daar zou michiel dan zelf ook gebruik van kunnen maken door het te combineren met de inkooplijst. dit lijkt me eenvoudig te implementeren.
een andere mogelijkheid is om de "veelgebruikers" die veranderingen willen deze (deels) te laten bekostigen. zo'n goede service als zij hier op nedermagic krijgen mag best wat kosten, bijvoorbeeld in de vorm van abonnementsgeld.
mvg, erik
Voor Allen (kan dit Michiel?),
Wie helpt je met de trade.... de magictrader
https://magictrader.codeplex.com/releases/view/123278
Voor mij heeft de site op deze manier juist zijn charme, het argument "anders sites hebben het al tijden zo OMDAT HET WERKT" vind ik een slecht argument. Ik heb Nedermagic altijd erg prettig gevonden om mee te werken en ben blij met de opties die de site bied. Wat het mij namelijk bied is een makkelijke manier om in contact te komen met andere spelers die ook via het internet kaarten willen ruilen. En voor dat doel is de site prima zoals hij is. Daarnaast kan je het meeste wat je niet kan ruilen bijkopen en werkt de combinatie hiervan erg fijn.
Als ik een prioriteits punt zal mogen noemen voor de website is het vooral een punt om het bovenstaande te verbeteren. De prioriteit op het traden te leggen. En wat ik dan zal verbeteren is een beter zicht op de actieve community. Dat NM'ers de mogelijkheid krijgen om hun account op "actief ruilen" of "op dit moment niet aan het ruilen" (of hoe je het ook wilt noemen) kan zetten. En dat na een bepaalde tijd van inactiviteit dit automatisch op "niet ruilen" springt. Dat de "haves" die bij de kaarten staan hier ook op reageren en dus alleen de NM'ers aangeeft die deze kaarten hebben en ook op actief staan zodat het ruilen weer productief en actief word.
Ik heb in webdesign gewerkt als programmeur, een vriend van me werkt er nog steeds in en af en toe hebben we het over de ontwikkelingen op dat gebied.
Stel je bent heel goedkoop, laten we 10 euro per uur nemen, en je krijgt een budget van 5000 euro dan heb je dus 500 uur, dus +/- 3 maanden de tijd om de site te verbouwen. (Meer professionele bedrijven zullen een veelvoud vragen). Mogelijk is er inderdaad wat van de functionaliteit te schrappen (ook ik zie niet waarom laatste posts & laatste topics noodzakelijk is bijvoorbeeld), maar, er blijft een hoop functionaliteit over waar Michiel (terecht!) niet op toe zou willen geven. Als je alleen het design aanpakt zou je oude code kunnen gebruiken voor de functionaliteit, maar bij intigratie van bv een standaard forum zul je een hele hoop aan moeten passen. Als design en functionaliteit door elkaar lopen in de code is het design aanpakken een stuk moeilijker. Vermoedelijk is er een groot admin/winkel beheer deel dat wij als gewone gebruikers niet zien dat ook aangepakt moet worden.
Mijn gevoel zou zeggen dat heel misschien het design aanpakken en verdere wijzigingen voor het uiterlijk van de site in die +/- 3 maanden te doen is, maar dat voelt al best krap aan zelfs, terwijl ook ik lang niet alles wat in de site zit gebruik. Nogmaals, dit is aangenomen dat je iemand vindt die het voor een tientje per uur gaat doen.
Eigenlijk heb je dan nog steeds niks: veel liever zou je over willen op een meer standaard oplossing zodat ook updates in de toekomst gemakkelijker zijn. In dat geval moet je proberen alle functionaliteit te reproduceren in die standaard oplossing. Dat is waarschijnlijk wel te doen, maar het kost veel langer, want je kan niks/heel weinig hergebruiken, en zal veel meer geld kosten, 5000 euro zou een schijntje zijn.
Ik denk dat flink onderschat wordt wat er bij komt kijken.
Functioneel heb ik niet zo veel commentaar op de site, tuurlijk, er zijn een aantal functies die hem beter zouden maken, de meeste zijn in de posts hiervoor al genoemd. Ik zou zelf heel blij worden van een (e-mail) notificatie bij messages en het automatisch deleten van oudere messages (ipv het om de zoveel tijd deleten van allemaal). Maar, als functioneel de site blijft zoals hij is dan zou dat wat mij betreft niet zo'n punt zijn.
Kwa uiterlijk lijkt de site inderdaad in de jaren '90 te zijn blijven hangen. Ook hier is al genoeg commentaar op gegeven, ik wil alleen aangeven dat ik ook bij de groep hoor die hem niet mooi vind.
Ik wil anderen die reageren met wat ze vinden van de site ook aanraden een scheiding te maken tussen functies en uiterlijk.
Ik zit zelf in de webdevelopment, en kan zeggen dat je voor 25,000 euro eigenlijk al niet zo heel veel bijzonders hebt het ontwerpen alleen al kost duizenden euro's.
Ik vind de site prima. Ik ben dankbaar voor alle gratis content die Michiel levert.
Als ik echter iets zou moeten veranderen zou ik het volgende veranderen:
- forum meer toegankelijk maken
- Ideal invoeren
- Zorgen dat je je kaarten de volgende dag binnen hebt.
Veel wijsheid toegewenst,
Evert
@ Evert
Het invoeren van Ideal is inderdaad een optie die handig is voor kopers, het kost je 1 handeling minder om te maken.
De kaarten binnen 1 dag binnen hebben is een beetje de bol.com trent die het internet overspoeld en lijkt mij totaal niet realistisch om te doen. Dat zal betekenen dat als jij voor 18:00 uur je kaarten besteld de mensen van Nedermagic s'avonds de kaarten moeten opzoeken inpakken en verzenden? Maar niet via reguliere post maar pakket service om het binnen 24 uur bij jouw huis te hebben. Ik denk niet dat dat reëel is of betaalbaar.
Binnen 24 uur lijkt mij ook een beetje overkill..
Denk dat michiel zich dan de sloffen uit het lijf moet rennen als hij het een beetje druk heeft. .
En als je bepaalde kaarten wil hebben de volgende dag.
bestel ze dan vroeg genoeg.
msischien krijg je ze dan nog de volgende dag binnen.
Geld staat ook niet altijd gelijk op de rekening bij michiel denk ik.
Meestal stuur ik het ook vast op als iemand het vraagt. In principe verwerken we het elke werkdag. En ik ben idd gewoon afhankelijk van het postkantoor. Ik breng het altijd rond half 6 weg.
Bij andere Magic webshops krijg je bijvoorbeeld je kaarten de volgende dag binnen als je voor 15:00 bestelt. Je kunt daar ook vaak met Ideal betalen. Ik zeg niet dat Michiel dit ook moet doen, maar ik raad het hem wel aan.
Succes,
Evert
Volgens mij zegt michiel net ook dat hij het gelijk op de bus gooit zodat je het de volgende dag al hebt.
en volgens mij kost het gebruik van ideal geld.
anders lijkt me dat michiel het al lang had.
Ik heb het ook eigenlijk al, alleen niet geimplementeerd. En sowieso kost elke overboeking me al geld hoor. Zakelijke rekening daar vragen ze bijna overal wel wat voor.
Wat hoor ik hier?
Dit is Nedermagic. Nedermagic verandert niet. Het is een rots in de branding, een continuüm van stilstand. Als jullie willen wat andere sites hebben, dan verhuizen jullie maar naar die andere sites. Hier verandert niets!
Ik erger me er ook elke keer weer aan als er hier dingen worden aangepast:
Het collectiesysteem? Terugdraaien.
Profielweergave? Terugdraaien.
Referenties? Terugdraaien.
Errata bij de kaart? Terugdraaien.
Edit-functie? Terugdraaien.
Nedermagic is niet kapot, dus jullie moeten het ook niet willen repareren. Einde discussie.
Ik vraag me af hoeveel marketing-experts naar hun hart grepen bij jouw post.. Overigens is repareren iets heel anders
wij grepen naar de borst van het hartelijk meelachen met wullem, no worries.
mvg, erik
Mooie van Wullum, maar ik haak ook even aan op al het bovenstaande.
Eerst even iets uit de openingspost 1000 miljoen is een miljard, niet dat het verkeerd staat maar het lezen zou het voor getalgekken onder ons makkelijker worden xD
Ik vind ook dat NM weinig vooruitgang boekt in de 3 jaar dat ik nu hier kom, maar ik weet wel dat ik hier terecht kan voor een goede trade/aankoop en daar gaat het om, toch? Ik vind het persoonlijk dat er eigenlijk wordt gezegd: 'hey jongens/meisjes ik heb een webshop, ruil maar lekker kaarten dan hoef je het eigenlijk niet bij mij te kopen, tenzij je dat wilt.' als je het zo neerzet kan je zien hoe raar dat eigenlijk is.
Persoonlijk vind ik dat best tof en dat ik dan op een jaren 90 site zit heeft ook zijn charme. Probleem, imho, is dat veel mensen gewoon te vooruitstrevend zijn en daarmee het schoonheid van kleine dingen uit het oog verliezen.
Goh, ik kan moeilijk zeggen dat de site een toonbeeld van vlotheid is, maar ik kan het niet in me opbrengen dat een probleem te vinden.
Nedermagic is een zaak gebouwd op liefde voor Magic en het leuke ruilen van de kaarten, en dat merk je. En laten we een kat een kat noemen, je mag niet verwachten dat hij er inderdaad een massa bedrijf van maakt, dat zal nooit de bedoeling geweest zijn en waarom hoeft het ook.
Wat mij telt is dat ik enkele zeer mooie kaarten heb besteld, er een paar vergeten ben, en dan maar opnieuw een tweede bestelling heb geplaatst. In plaats van de dubbele verzendkosten in zijn zak te steken heeft de eigenaar de kaarten daarmee gewoon met prior opgestuurd, waardoor ze een dag later er waren, wat ik eens zo leuk vind!
Denk eraan, Nedermagic is meer een mens dan een bedrijf, en dat is een van de redenen waarom zoveel mensen klant zijn!
Mooie reactie, Raf. Daar spreekt gevoel uit!
Je hoort mij ook niet zeggen dat de look-and-feel van Nedermagic al klaar is voor 2015. Maar de service, het contact en - inderdaad - het gevoel bij de site is meer dan in orde, ook wat mij betreft.
Kleine kanttekening wil ik nog wel paatsen: het zou ontzettend makkelijk zijn als in de bevestiging van je bestelling de bestelde kaarten linkjes zouden hebben. Dat maakt het een stuk gemakkelijker om ze aan je collectie toe te voegen.
Met groeten,
Stijn
Sorry voor de dubbelpost, maar ik kan het niet laten om te vragen of er een prominentere plek kan komen voor de avatar van Michel op het "bedankt" onderdeel van de site hier. Ergens op de homepage is wat mij betreft prima.
Wat een plaatje, Michiel. Zonnebril van Keanu Reeves geleend ?
Ok dan nu zijn al die oude knarren aan de beurt geweest en hebben verteld wat ze de afgelopen 10 jaar allemaal het zelfde hebben zien blijven.
Nu wij dan we zijn een half jaar bezig en de oldtimers praten over dat het niet aantrekkelijk zou zijn voor nieuwe mensen.
Deze site heeft mij het meest aangetrokken toen ik weer begon met magic, redenen daar voor is dat ik het forum een stuk overzichterlijker vind dan bij andere sites.
Invoeren van collectie, haves en wants gaat veeeel makkelijker dan op andere sites.
Ik ben het er mee eens dat er ruimte voor verbetering.
Ik zou graag een verbeterde zoek functie zien waarbij ik ook mensen en trefwoorden op kan zoeken.
Linkjes en sub menu`s i dont care sta mij allemaal prima er staan linkjes tussen die ik niet gebruik maar dat zal altijd zo blijven.
Het winkel gedeelte zou wel eens een upgrade mogen gebruiken.
Vreselijk irritant om door een lijst met spullen heen te moeten die er toch niet zijn.
Mooier zou ook plaatjes zijn ipv linkjes naar plaatjes.
Vaak heb ik er al geen zin meer in om elke sleeve apart te bekijken om te zien welke ik wil hebben om er toch achter te komen dat het niet op voorraad is.
Dit betekend dus dat ik eerder naar een concurent ga om te bestellen. (afgelopen maand ong. 500 euro aan boosters en andere producten)
Ik heb gemerkt dat er maar weinig activiteit is op het forum en dat is jammer daarom heb ik zitten kijken op andere forums maar wat een werk is het om daar alles in te voeren wat je heb.
Een visuele update van de site zal vast wel wat mensen op het forum brengen maar wij zijn degene die ze hier moeten houden.
Meer activiteit op het forum laat het forum groeien, wij zullen hier net zo veel voor moeten doen als Michiel.
Als ik dit zo allemaal bekijk heeft een Michiel geen forum nodig voor de verkopen van zijn winkel dat gaat bij andere winkels ook prima en ja het zal vast wel iets schelen.
Dat betekend dus wel dat Michiel dit doet omdat zn hart er achter ligt.
Ik hoop dat Michiel nooit in zee ga met een amateur programmeur ze zijn er nooit zo mee begaan als dat je zou willen.
Ik zou zeggen laat iedereen met goede ideeen komen om er voor te zorgen dat er elke dag nieuwe posts worden geplaatst en nieuwe topics worden gemaakt in elke denkbare categorie.
Boost the community
Ok nu haak ik even weer in op Dave-Sanne, want ik ben het met een deel van hun niet eens. Ik knip en plak
----
Het winkel gedeelte zou wel eens een upgrade mogen gebruiken.
Vreselijk irritant om door een lijst met spullen heen te moeten die er toch niet zijn.
Mooier zou ook plaatjes zijn ipv linkjes naar plaatjes.
Vaak heb ik er al geen zin meer in om elke sleeve apart te bekijken om te zien welke ik wil hebben om er toch achter te komen dat het niet op voorraad is.
Dit betekend dus dat ik eerder naar een concurent ga om te bestellen. (afgelopen maand ong. 500 euro aan boosters en andere producten)
------
Beetje onzin, want als je ergens op zoekt kan je bij aantal beschikbaar op een + of - klikken en zo instellen dat het van meest voorradig naar niet voorradig gaat. Je kan ook aangeven plaatjes te willen zien en dan krijg je gewoon een mooi duidelijk overzicht van alles beschikbaar. Het is dus even leren/kijken wat je moet doen, maar als mensen dat al niet eens meer willen doen vraag ik me af waar het heen moet met de wereld?
Sorry als ik dat stuk verkeerd heb geinterpreteerd, maar het komt over dat je door deze kleine puntjes naar een concurent bent gegaan en dat zou ik jammer vinden voor Michiel. Natuurlijk ga ik soms ook naar een concurrent, maar dat is omdat het dan veel geld scheelt (lees minimaal 10% van de totale prijs).
@ Danny
Je heb me half begrepen, ik ga naar de concurent omdat ze het hier simpelweg niet hebben.
Het probleem met de winkel is niet dat het niet allemaal mogelijk is maar mensen zijn visueel ingesteld en als je op een pagina komt waar je fotos zie is dat aantrekkelijker.
Ik moet eigenlijk niet op mn telefoon reageren dan mis ik dingen.
Nog even dan 10% zou voor mij dan weer maar een klein puntje zijn ik vind zelf voorraad belangrijker, ik wil het en ik wil het nu!
Maar dat is eigenlijk niet belangrijk in deze situatie probeer niet voor je zelf te kijken maar naar het algemene plaatje.
Ik ben zelf prima tevreden over Nedermagic voor mij persoonlijk hoef het niet te veranderen.