Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Booster Fate Reforged

Scroll: [boven|reacties|beneden]
16-12-2015 20:04:00

Hoi,
Ik heb een Fate Reforged Fat Pack gekocht en ben nu de boosters aan het open maken. Nu kom ik in 1 van de boosters een kaart tegen uit Khans of Tarkir. Je hoort mij niet klagen hoor .
Polluted Delta

Maar vroeg me af waarom er een kaart in zit van een andere serie.
Hij zat naast de rare die er al in zat Temur War Shaman
Hij zat op de plek waar normaal het landje zit.

 Reactie plaatsen

Reacties (14)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
16-12-2015 20:12:00

Fate Reforged boosters hebben een kans om in de land slot een fetchland uit khans te krijgen.

Net als daarvoor dragonsmaze boosters een kans hadden om een shockland uit de voorgaande set te krijgen in de land slot.

16-12-2015 20:23:00

Ok. Dat wist ik niet. Tot nu toe had ik nog niet zoveel gekocht.
4 boosters M15, 4 boosters Magic Origins en een BB Dragons of Tarkir.
Nu fatpack's van de andere 2 series vh Tarkir blok.

Zaten trouwens overal niet standaard landjes in de boosters, geen standaard.

16-12-2015 22:18:00

Hahaha, haal ik een Sorin, Solemn Visitor uit de 2e booster. Geen idee hoe planeswalkers werken dus dat doen we later wel een keer. Alleen jammer dat ik dezelfde later nog een keer trek.
3 mooie Foil kaartjes ..... ben gek op die glimmers.

16-12-2015 22:34:00

Nice, niks mis mee om ze vaker te hebben!

17-12-2015 00:09:00

Wil je vooral verzamelen of ook meer gaan spelen? Veel decks spelen de belangrijkste kaarten namelijk 2, 3 of 4 keer
(tenzij je commander gaat doen, maar ik weet niet of je al toegekomen bent aan de verschillende formaten waarin gespeeld kan worden )

17-12-2015 00:25:00

We zijn nu gewoon tegen elkaar aan het spelen (mijn vriendin en ik). Zag al verschillende regels etc. Legacy, Modern. Wij hebben nu wat kaarten gekocht van M15 en Tarkir blok. Dus hier gaan we gewoon tegen elkaar spelen. Dingen die we nog niet begrijpen laten we eruit en komt later . De overige series wil ik sparen (uiteindelijke deze ook) en spelen gewoon steeds het laatste blok tegen elkaar. Maar we zijn pas begonnen dus hier kunnen we wel even mee vooruit. Het gaat in eerste instantie om het spelen (casual met mijn vriendin) ......

17-12-2015 00:26:00

ik begrijp ook bv die landjes niet .

Je hebt een landje, en die moet je dan verwijderen om een standaard landje te pakken. Had je toch gelijk een landje erin kunnen doen ipv deze. Kost je nog een leven ook .....

Maar zal wel een reden hebben maar die moet ik vast nog leren.

17-12-2015 00:59:00

De redenen om deze landjes te gebruiken zijn:
1. Je kan kiezen welk landje je pakt, soms heb je de ene kleur meer nodig en soms de andere.
2. Je kan er ook niet basic landjes mee "fetchen", zo kan een Misty Rainforest bijvoorbeeld:
Tropical Island, Steam Vents, Stomping Ground, Murmuring Bosk, Dryad Arbor etc. pakken zo kan je dus een stuk makkelijker alle kleuren vinden die je nodig hebt.
3. De landjes die je vind komen niet tapped in het spel (behalve als je niet betaald voor Stomping Ground en andere van dit soort landjes) dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Evolving Wilds
4. Schud je deck wanneer je wilt, hadig voor als je net je bovenste kaarten van je deck hebt bekeken met Sensei’s Divining Top en ze slecht zijn.
5. Het dunt je deck uit door een extra landje eruit te halen, (heeft niet erg veel effect maar blijft een voordeel)
6 Activeerd de landfall ability twee keer (of andere dingen die triggeren bij landjes zoals Courser of Kruphix

Dit maakt het die 1 leven zeker waard, je moet de waarde van leven ook niet overschatten.

17-12-2015 01:17:00

Oh en het werkt ook goed me Delve (Dig Through Time )

17-12-2015 12:22:00

of als voer voor je Deathrite Shaman

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-12-2015 15:25:00

Fetch landjes zijn opzich leuk om te hebben, maar voor de beginnende speler raad ik juist aan om ze te ruilen voor wat leuke kaarten om je deckjes mee te verbeteren.

Jelle (15) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-12-2015 15:31:00

Alleen als je niet van plan bent competitief (inclusief FNM) te spelen. Anders gewoon houden. Ze blijven hun waarde houden en je hebt ze nu in standard nodig, en anders in elk ander format (ze worden overal gespeeld).

Je zult ze altijd nodig hebben als je een format speelt waarin ze legal zijn. Ze zijn ook volgens velen de beste land kaarten die er zijn samen met de oorspronkelijke duals.

17-12-2015 15:56:00

Ik ga sowieso de eerste 4 van allemaal houden .
Misschien later kan ik er 3 ruilen, maar voor nu hou ik er 4.

Competitie denk ik nog helemaal niet aan. Ik weet niet eens het verschil tussen legacy, modern etc. Laat ik maar eerst gewoon leren spelen en van alles ontdekken want zoveel is nog nieuw ...

17-12-2015 18:11:00

Ik zou niks weg doen wat je niet weg hoef te doen.
Meer dan 4 van de zelfde kaart behalve basic land mag je niet dus elke 5de zou weg kunnen maar je vriendin doe ook mee en zal je kaarten ook soms 8x willen hebben.
Dan zou ik gewoon lekker zo blijven spelen en de prikkel om competitief te spelen dat kom vanzelf of gewoon lekker niet.
Wij spelen wel samen competitief gaan spelen en daar moet je wel samen volledig achter staan en slim zijn met welke kaarten je hou en weg doe.
Een punt van samen competitief spelen is dat je sommige dure kaarten 8x nodig heb.

Scroll: [boven|reacties|beneden]