Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Asian BB 4th (ABB)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 5,95 | |||
5th Edition | 2,95 | |||
Asian BB 4th | 2,95 | |||
Beatdown | 2,50 | |||
Judge Gift | 8,95 | |||
Jumpstart | ||||
M10 | 1,95 | 3,95 | ||
Masters 25 | 1,50 | 5,00 | ||
PD Fire Lightning | 2,95 | |||
foil | ||||
The Dark | 9,95 |
Prijs:
€ 2,95
En hij heeft geen trample, wat ook wel een noemenswaardig verschil is.
de sandstalker is trager, in burn wil je iemand in 4 a 5 beurten kapot hebben en ga je niet 2 beurten een sandstalker spelen. De damage/manacost verhouding is niet goed genoeg
De Foil op deze kaart is briljant! (F&L) Super mooi!
Ja...idd. Je kan deze makkelijk stoppen/counteren. Voor de first strikers hou ik steeds een Shock achter ^^
Het is gewoon een lekkere old school kaart. Iedereen kent hem, en gaat al veel edities mee. Heerlijk toch? In mijn zwart/rood deckje zitten dan ook de oude Lightning BoltRaise DeadDuress
Howling Mine. Ni te veel gezever. BAM! 6 Damage op uw klote ^^
Old school for the new fool
Toch vind ik de Viashino Sandstalker beter...
Dat is dus zo'n trucje .
Maar het probleem is dat je tegenstander kan kiezen, óf blocken, óf schade pakken, of een beetje van beide als de blocker te zwak is. 3 mana voor 6 schade lijkt goed, maar in de praktijk valt het, naar mijn mening, nogal tegen, omdat je opponent kan beslissen wat er gebeurt (net als Browbeat bijv.). Al kan je op zich wel blockers uit de weg ruimen om die keuze weg te halen, maar dan verspil je weer kaarten aan creatures (potentiele blockers) waar je zonder ball lightning misschien niet eens last van gehad zou hebben.
"speelt je tegenstander een creature-removalspell? Dan speelt hij het sowieso een beetje vreemd. Meestal wil je tegen burn je spells graag uitspelen en niet het spelletje afwachten met removal totdat ze je afgefikt hebben."
Tegen burn (niet sligh) kán je je creature-removal niet spelen, tenzij ze dit soort semi-burn spelen, met deze geef je dus een doel voor removal, die ze anders niet zouden kunnen gebruiken.
Hij kan gecountered worden, creature-removal, burn, een first striker, etc. er zijn gewoon veel meer opties om wat tegen een burn-spell in de vorm van een creature te doen, dan tegen een echte burn-spell.
In bepaalde decks is hij best wel ok, maar ik zie hem nog steeds opduiken in bijv. burn-decks, daar is die mijns insziens totaal niet geschikt voor (en burn heeft het al niet makkelijk), maar ieder z'n eigen natuurlijk. Ik ben iig geen fan van ball lightning .
plus je kan hem nog gebruiken met Fling wat dan is sommige gevallen 12 damage voor 5 mana is
hij blijft volgens mij wel goed hoor .
- Als je tegenstander hem wél blockt trampled hij door voor een paar schade en heb je 1 creature gedestroyed + damage gedaan. Doordat je de creature destroyed kun je misschien een extra beurt overleven en een extra burnkaart trekken.
- als je tegenstander hem niet blockt hem je 6 damage voor 3 mana. Ook supergoed.
- speelt je tegenstander een creature-removalspell? Dan speelt hij het sowieso een beetje vreemd. Meestal wil je tegen burn je spells graag uitspelen en niet het spelletje afwachten met removal totdat ze je afgefikt hebben.
Hij is eigenlijk vrij slecht, het is gewoon blockbare en removebare burn (net als Spark Elemental). Tuurlijk kan je er wel wat trucjes mee uit halen, maar van sommige decks begrijp ik niet echt dat ze deze spelen. Prijs zal nog wel van vroeger zo zijn (of casual), net als andere ex-speelbare kaarten.
Heerser van een kaart. Alleen spijtig dat ie zo duur is
Nog wat laat, maar beter iets dan niets: Bedankt!
Al heb ik mijn keuze kunnen maken en is het degene van The Dark geworden (Ja, dankzij mij zijn die nu uitverkocht).
Wit:
Even voor de zekerheid, van Beatdown heeft hij een zwarte of een witte rand?
Creature - Elemental 6 / 1
Trample (This creature can deal excess combat damage to the player or planeswalker it's attacking.)
Haste (This creature can attack and T as soon as it comes under your control.)
At the beginning of the end step, sacrifice Ball Lightning.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2007
The creature is sacrificed at the end of every turn in which it is on the battlefield. There is no choice about what turn to sacrifice it.
Decktips