Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Karador, Ghost Chieftain (B)

Serie: Commander 2011 (CMD)

Rarity: Special Commander 2011 Special

Informatie

Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2011 (A)
 -
7,95    
Commander 2011 (B)
 -
1,50    
Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.
Commander Legends (EF)
 2
1,50    
Judge Gift
 -
24,95    
Karador, Ghost Chieftain | Commander 2011

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen

Hoe zit het trouwens met tournaments. Zijn deze legal in Standard?, uberhaupt in een tournooi format? Want kaarten zijn toch alleen legal als ze in een vaste set geprint worden ofzoiets?

Deze is niet eens zo goed. Je mag een keer per beurt een creature uit je discard pile casten. Dat betekend dat je z'n casting cost moet betalen ook nog. Reya Dawnbringer lijkt me best wel een stuk beter, behalve dat hij niet goedkoop kan worden.

2-12-2010 16:48:00

Hmz ik had het zo gelezen dat alle creatures minder kosten, dus ik denk, dan worden alle artifactcreatures gewoon gratis. Glimpse of Nature erbij, hele deck uitspelen. Hoe ownage is dat. Maar goed, dat zegt de kaart niet.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2010 16:35:00

Waarom? Je kunt toch ook gewoon gekleurde creatures spelen? Wat is het voordeel?

2-12-2010 16:34:00

Deze in een deck met verder enkel artifact creatures is behoorlijk the bomb.

2-12-2010 16:24:00

Deze is zo cool! Ik ga iig dit deck kopen.. oh wacht, ik koop ze alle 5

Als dit een voorteken is hoe cool de 51 nieuwe kaarten worden, dan is dat voorteken goed!

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2010 16:16:00

Jeetje, dan speel je toch niet met die 3 Eldrazi die je graveyard terugshufflen

2-12-2010 16:07:00

alleen jammer dat veel eldrazi's zichzelf terug shufflen

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2010 15:58:00

Ik zie echt TE veel mogelijkheden voor deze kaart Wat nou reanimaten...gewoon uit je graveyard CASTEN!

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2010 15:12:00

Info: hier

Oracle

Legendary Creature - Centaur Spirit 3 / 4

This spell costs 1 less to cast for each creature card in your graveyard.
During each of your turns, you may cast one creature card from your graveyard.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
If Karador is your commander, calculate any cost increases, including the one based on the number of times you’ve cast Karador from the command zone, before considering Karador’s cost-reduction ability.

9/22/2011
If you somehow cast Karador from a graveyard, its cost-reduction ability won’t count itself.

9/22/2011
Although Karador’s second ability allows you to cast one creature card from your graveyard on each of your turns, it doesn’t change when you can cast that card. Unless it has flash, the creature card must be cast during one of your main phases when the stack is empty.

9/22/2011
Karador’s second ability doesn’t affect the costs you need to pay to cast that creature spell.

9/22/2011
Karador’s first ability functions on the stack. Karador’s second ability functions only on the battlefield.

9/22/2011
If you cast a creature card from your graveyard, then Karador leaves the battlefield, then returns to the battlefield, you may cast another creature card from your graveyard that turn. If you didn’t cast a creature card from your graveyard while Karador was on the battlefield the first time, you may still cast only one creature card from your graveyard when it returns to the battlefield.

Decktips