Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Karador, Ghost Chieftain (B)

Serie: Commander 2011 (CMD)

Rarity: Special Commander 2011 Special

Informatie

Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2011 (A)
 -
7,95    
Commander 2011 (B)
 -
1,50    
Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.
Commander Legends (EF)
 2
1,50    
Judge Gift
 -
24,95    
Karador, Ghost Chieftain | Commander 2011

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
6-12-2010 20:35:00

random card ,best oke kaartje voor EDH ben verder ook benieuwt naar de andere.

Deze is trouwens best wel goed met Kokusho, the Evening Star

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-12-2010 14:21:00

Inderdaad...een paar Generals zijn nu erg verdrietig en een paar Commanders erg blij

3-12-2010 14:18:00

dan gaat Commander Greven il-Vec mijn nieuwe commander worden.
Commander Commander Greven il-Vec...

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-12-2010 14:14:00

Je 'moet' natuurlijk niets! Maar ik ga het wel actief proberen Ik denk dat volgend jaar iedereen je even raar aankijkt als je General zegt ipv Commander net als je het nu nog over Type 1 ipv Vintage hebt

3-12-2010 14:10:00

Fantastische move van Wizards om ook de "fun formats" eens nieuwe kaarten te geven.
En ja, dit lijkt me overigens inderdaad een heerlijke General (of moet ik nou Commander zeggen?).

2-12-2010 23:09:00

zijn er meer van deze kaarten ?

vind de art ook moooi

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2010 22:44:00

Gelukkig zit die restrictie erop zodat je niet van die suffe combo's kunt maken

Zonder die restrictie wist ik toch wel wat ik terughaalde. 1x Disciple of the Vault en 20x dezelfde Phyrexian Marauder

2-12-2010 21:51:00

mja, dit ook jammer dat j nog steeds d mana moet betalen voor het manneke die je terug wilt halen dus even je iona terug halen is ook wat duurtjes voor dredge

Deze kan toch best goed zijn met Dredge? Jammer dat hij een restrictie heeft van 1 creature per beurt, anders had je hem kunnen combo-en op dezelfde manier als Flash dat deed.

2-12-2010 21:33:00

klopt ze zijn idd legal in eternal formats hier staat het

2-12-2010 21:28:00

ze zijn volgens mij legaal in EDH/commander, vintage en legacy volgens mij.

2-12-2010 21:28:00

Legal in Legacy/Vintage had ik begrepen van de Wizards site. Inderdaad NIET legal in Block/Standard/Extended.

2-12-2010 21:24:00

volgens mij zijn ze dan idd niet legal in welk formaat dan ook (behalve casual natuurlijk )

Oracle

Legendary Creature - Centaur Spirit 3 / 4

This spell costs 1 less to cast for each creature card in your graveyard.
During each of your turns, you may cast one creature card from your graveyard.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
If Karador is your commander, calculate any cost increases, including the one based on the number of times you’ve cast Karador from the command zone, before considering Karador’s cost-reduction ability.

9/22/2011
If you somehow cast Karador from a graveyard, its cost-reduction ability won’t count itself.

9/22/2011
Although Karador’s second ability allows you to cast one creature card from your graveyard on each of your turns, it doesn’t change when you can cast that card. Unless it has flash, the creature card must be cast during one of your main phases when the stack is empty.

9/22/2011
Karador’s second ability doesn’t affect the costs you need to pay to cast that creature spell.

9/22/2011
Karador’s first ability functions on the stack. Karador’s second ability functions only on the battlefield.

9/22/2011
If you cast a creature card from your graveyard, then Karador leaves the battlefield, then returns to the battlefield, you may cast another creature card from your graveyard that turn. If you didn’t cast a creature card from your graveyard while Karador was on the battlefield the first time, you may still cast only one creature card from your graveyard when it returns to the battlefield.

Decktips