Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 (A) | 7,95 | |||
Commander 2011 (B) | 1,50 | |||
Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal. | ||||
Commander Legends (EF) | 1,50 | |||
Judge Gift | 24,95 |
Prijs:
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Hallo,
Als ik deze uit de commander zone voor de tweede keer speel. Met minstens 7 kaarten in de graveyard, kost hij dan enkel {B}{W}{G} of met nog 2 extra mana.
Alvast bedankt!
Groeten Ruud
Oke precies zoals ik het dacht.
Ja.
In je graveyard is het een creature card, dus mag je hem casten. Vervolgens leg je hem op de stack, geef je je intentie aan om de Bestow cost te betalen en is het vervolgens geen creature spell meer.
Hoe werk deze met de bestow creatures. Kun je dan beesten uit je grafbak bestowen.
En ook een half jaar geleden was hij dat.
Edric is zeer zeker wel over de top, ook meer dan een half jaar later.
Dat is correct. Dat is ie namelijk niet inderdaad.
Dan zou je ook kunnen beredeneren dat Edric totaal niet over de top is, omdat het ook voort komt uit pre-constructed EDH decks....
Er is geen reden om bang te zijn dat deze gebanned wordt in commander. Hij is een van de generals uit het specifiek voor commander gecreëerde product nota bene. Daarbij is deze kaart totaal niet overpowered, onstopbaar of dominant in t formaat.
Geen enkele reden om een ban te vrezen dus.
Hij is echt cool als commander ik hoop dat hij niet gebannd wordt in commander
hij is leuk met { Iname, Death Aspect }
Dat is gewoon een random dolk, geen Jitte. Jitte heeft een swordguard en is niet krom.
Ik vind hem gewoon epic.
een van de spirits heeft een Umezawa's Jitte
In het eerste multiplayerpotje commander wat ik deed speelde mijn broertje met deze en ik met Riku of Two Reflections. Op een gegeven moment kon ik met Ray of Command deze overnemen (+ nog een ander beestje met Riku, natuurlijk ) en de hele tijd m'n Deadwood Treefolk terugcasten (2x via Riku), weer 2 beestjes terughalen waarvan er ééntje de hele tijd een Nucklavee was, waardoor ik mijn Ray of Command weer kon terughalen.
Wash, rinse, repeat. Vond het zelf wel een mooie play.
Bovendien werd me toen duidelijk dat er echt veel leuks te doen is met Commander.
Was een leuk potje
opzich leuke combo,
Ik speel vooral beesten met enter te battlefield abilety. zodat ik die contstant kan gebruiken
Legendary Creature - Centaur Spirit 3 / 4
This spell costs 1 less to cast for each creature card in your graveyard.
During each of your turns, you may cast one creature card from your graveyard.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
If Karador is your commander, calculate any cost increases, including the one based on the number of times you’ve cast Karador from the command zone, before considering Karador’s cost-reduction ability.
9/22/2011
If you somehow cast Karador from a graveyard, its cost-reduction ability won’t count itself.
9/22/2011
Although Karador’s second ability allows you to cast one creature card from your graveyard on each of your turns, it doesn’t change when you can cast that card. Unless it has flash, the creature card must be cast during one of your main phases when the stack is empty.
9/22/2011
Karador’s second ability doesn’t affect the costs you need to pay to cast that creature spell.
9/22/2011
Karador’s first ability functions on the stack. Karador’s second ability functions only on the battlefield.
9/22/2011
If you cast a creature card from your graveyard, then Karador leaves the battlefield, then returns to the battlefield, you may cast another creature card from your graveyard that turn. If you didn’t cast a creature card from your graveyard while Karador was on the battlefield the first time, you may still cast only one creature card from your graveyard when it returns to the battlefield.
Decktips