Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: FtV Relics (FVR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 0,40 | |||
FtV Relics | 1,50 | |||
Odyssey | 1,25 | 29,95 | ||
Time Spiral TS | 0,75 | 6,95 |
Veilig betalen met iDeal
Reprint in het nieuwe block? Storywise een belangrijke artifact recovered door Karn, Glissa + friends. Aangezien Glissa corrupted lijkt te zijn verwacht ik ook dat ze het beschermen van dit ding achter haar laat. Misschien een Phyrexian versie.
Helaas, dat werkt niet
Eerst is het dat je 5 mana betaald met Traumatize. Dan betaal je nog een 3 mana en dan heb je er 2 op de stack liggen.
*top stack*
Traumatize kopie
Traumatize orgineel
*bottom Stack*
Dan gaat eerst het kopie af, gooit de helft in graveyard. Dan gaat de andere af en die gooit de helft van de helft in de graveyard. Dus met een deck van 60 kaarten is het eerst 30, en dan 15 kaarten wat naar de graveyard toe gaat.
Groetjes,
Maarten
Deze kaart is zo niet cool met "Traumatisch" of hoe je dat ook spelt
5 mana, target player puts top of her libairy into her graveyard
Suspend zegt dat als je de laatste counter removed, je de kaart CAST. Als je een kaart CAST mag je hem met Mirari kopiëren. Maakt niet uit of hij uit je hand komt of van ergens anders. (zelfde geldt voor kaarten met Kicker.)
Mag je dit ook gebruiken op kaarten die met de suspend ability worden gespeeld? Dus wanneer de laatste time counter wordt verwijderd dan de spell copyen?
Zie ook rechts bij de rulings:
* It triggers once per spell, so you can't get multiple copies of a spell using this card. And since this card is Legendary, you can't have more than one on the battlefield.
* The copy is not "cast" so it will not trigger anything that triggers on a spell being cast.
dus nee
A je mag maar 1x kopieren
B De kopie resolved eerder dan het origineel en je krijgt dus pas NA het kopieren de mana
heb je oneindig veel mana als je een mirari + seething song hebt?
Legendary Artifact
Whenever you cast an instant or sorcery spell, you may pay 3. If you do, copy that spell. You may choose new targets for the copy.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
Everything about the original spell is copied, including any decisions made on announcement, such as whether it was kicked or its Buyback cost was paid. Effects on the spell, such as Sleight of Mind or Flashback, are not copied.
10/4/2004
If the copied spell requires a target and there are no legal targets, then the copy has the same target (which should be illegal) as the original.
10/4/2004
If the spell is countered before the triggered ability resolves, then the ability will make a copy of how the spell looked right before it was countered.
10/4/2004
It triggers once per spell, so you can’t get multiple copies of a spell using this card. And since this card is legendary, you can’t control more than one.
10/4/2004
The copy is not “cast” so it will not trigger anything that triggers on a spell being cast.
10/4/2004
You choose whether or not to pay when the triggered ability resolves.
10/4/2004
You are not required to choose new targets. If you do choose, then the targets must be legal. If you don’t change them, the spell is placed on the stack whether or not the targets are legal. The legality of the targets is always checked on resolution of the spell, so the spell may be countered at that time if all of its targets are illegal.
Decktips