Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2011 (CMD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 5,95 | |||
Commander Anthology II | 5,95 |
Prijs:
€ 5,95
lol beurt 2 attack +1/+1 counter en dan nog wat proliferate kaarten
Ik vat deze niet, hoe ga je die 1/1 groter krijgen uberhaupt? En een -1/-1 counter molt hem voor eeuwig?
De Mimeomancer doet twee dingen, hij legt een counter op het beest, en hij geeft een continuous effect dat zegt "as long as this creature has a feather counter, it's 3/1 and has flying".
Skullbriar houdt wel counters als hij van zone wisselt, maar niet continuous effects, dus zodra hij naar een andere zone gaat is het enige dat met hem meegaat die counter, die vervolgens niets meer doet.
Zoals ik de aven lees, blijft deze gewoon 3/1 flying. Hij zegt nl. it becomes 3/1 flying as long as it has a feather counter on it. Die counter gaat er niet af, dat staat op skullbriar zelf. De counter plaatsen en 3/1 flying worden is een ability. Maar ik weet het niet 100% zeker.
@Koen
Ik vrees in het geval van Mimeomancer wat jij zegt niet werkt. Iets word alleen 3/1, op het moment dat er een Feather counter op een creature gelegd word, door de desbetreffende Mimeomancer. Ook al komt Briar met een Feather counter opzich opnieuw in spel, Mimeomancer moet hem toch opnieuw het luchtruim laten zien.
Het had wel gewerkt als de Mimeomancer de volgende ability had;
'Creatures with Feather counters on them are 3/1 creatures with flying'
Zoals bij, Gwafa Hazid, Profiteer
Correct me if i'm wrong. .
Werkt dat met couters niet anders? Ik dacht dat als je een vervangende mimeomancer speelt dat die dan ook werkt omdat hij niets direct veranderd maar er counters op legt.
Ik zou zeggen dat hij weinig doet met Aven Mimeomancer. De Feather counter blijft er wel op liggen, maar de spelregels zien het nog steeds als een nieuw object. De Mimeomancer ability herkent hem niet meer als hij doodgaat, en houdt dus op hem 3/1 flying te maken.
Met Wild Pair doet hij ook niets bijzonders, gewoon de counters meetellen als je zijn P/T bepaald. (Net zoals je normaal doet met Wild Pair).
Ik snap wat je bedoelt. Is dit beest dan ook een 3/1 flyer terwijl hij in de graveyard ligt?
Hoe werkt dit beest trouwens met Wild Pair?
Het lijkt me, dat hij terugkomt met een Feather counter. En vervolgens, dat hij daarom een 3/1 flyer is (met waarschijnlijk een boel +1/+1 counters).
Hoe werkt dit met Aven Mimeomancer. Komt hij ook terug als 3/1 flying man, of heeft hij gewoon een feather counter en meer niet?
Best sterke kaart dit, leuke general ook!
Dat durf ik niet te zeggen. Er zullen ongetwijfeld meer dan 5 legends per deck zitten, alleen er zijn maar 3 nieuwe per deck. Gewoon even afwachten denk ik.
Nou ja ik vroeg hoeveel legends, niet nieuwe, dan nog 5 meer. Maar is dat ook echt alles dan?
Volgens mij 15 nieuwe legends.
2 op elke doos, maakt 10. en dan de gespoilde legendary creatures, maakt 15.
Hoeveel legends zitten er eigenlijk in die 5 decks bij elkaar? Aangezien de laatste 4 legends die ik zag niet voorop de doos stonden zijn het er al 19. (Of tel ik verkeerd.)
Legendary Creature - Zombie Elemental 1 / 1
Haste
Whenever Skullbriar, the Walking Grave deals combat damage to a player, put a +1/+1 counter on it.
Counters remain on Skullbriar as it moves to any zone other than a player's hand or library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
Skullbriar will get one +1/+1 counter each time it deals combat damage to a player (including you if its combat damage gets redirected), regardless of how much damage is dealt.
9/22/2011
Skullbriar retains all counters, not just +1/+1 counters.
9/22/2011
The counters that remain on Skullbriar as it changes zones aren’t “placed” on Skullbriar. Effects like Doubling Season’s and Melira, Sylvok Outcast’s won’t affect those counters.
9/22/2011
Counters that adjust power and/or toughness affect Skullbriar’s power and/or toughness in zones other than the battlefield. For example, a Skullbriar in the command zone with a +1/+1 counter on it will be 2/2.
9/22/2011
Effects that last “for as long as that creature has a [kind of] counter on it,” such as Aven Mimeomancer’s, stop applying to Skullbriar once it leaves the battlefield. Even though Skullbriar retains the counters, it becomes a new object with no relation to its last existence in its previous zone.
9/22/2011
Skullbriar’s last ability only works if it has that ability in the zone it’s moving from. For example, with Yixlid Jailer (“Cards in graveyards lose all abilities”) on the battlefield, a Skullbriar with a counter on it in a graveyard loses that counter when it’s put onto the battlefield. Conversely, that Skullbriar moving from the graveyard to the battlefield would retain that counter if Humility (“All creatures lose all abilities and are 1/1”) were on the battlefield; if Skullbriar then left the battlefield with Humility still on the battlefield, it would lose the counter.
9/22/2011
If a card becomes a copy of Skullbriar, counters will remain on that card when it leaves the battlefield (unless it goes to your hand or library). Once it does so, it stops being a copy of Skullbriar, so those counters will cease to exist when that card next changes zones.
Decktips