Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dark Ascension (DKA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Dark Ascension | 6,95 | 19,95 | ||
Sorin vs Tibalt | 7,95 | |||
De kaart is een FOIL. |
Prijs:
€ 6,95
FOIL
€ 19,95
Ja... ik heb wel gemerkt dat deze op sealed wel erg goed te spelen is....
Zijn er mensen die deze zijn tegengekomen dit weekend en er mee hebben gespeeld? Zo ja werkt het een beetje? Mij lijkt hij niet heel erg super om mee te spelen tbh.
De foil DFC's vervangen inderdaad de andere DFC dus 3 mythics. In die berekening moeten de DFC's eigenlijk niet meegenomen worden.
Je kunt maximaal 3 Mythics in een Innistrad booster krijgen. Een gewone Mythic, een foil Mythic en een foil/nonfoil transform Mythic. Tenminste, zover ik ervaring heb met Innistrad boosters openen.
Ik dacht dat ze meer mythics in deze set hadden gestopt omdat het bij de vorige set "makkelijker" was ze allemaal te verzamelen omdat ze waren vergeten dat als je een dubbelzijdige mythic hebt, je nog een gewone mythic kunt hebben in dezelfde booster. Waardoor je dus minder boosters zou moeten kopen om alle mythics te verzamelen. En dan ook nog eens de kans als je een foil dubbelzijdige mythic hebt en een niet foil dubbelzijdige mythic en een foil mythic en een gewone mythic, dus kans dat er vier mythics in een booster zitten, maar die kans is astronomisch klein, maar wel mogelijk.
Of vergis ik mij en slaag ik hier nu helemaal een stom figuur?
Ik zeg maar 1 ding: Planeswalkerfever
zou leuk zijn als ik hem morgen al heb en anders in een boxje... niet zoals ik heb bij Worldwake waar ik nog steeds 1 mythic uit mis...
Als de ability 2 maal resolved heb je 2 emblems ja
Als ik de -2 Nou twee keer gebruik, Dan krijgen mijn Creatures toch gewoon 2+0?
Deze discussie heb ik veroorzaakt hahahah.
Het is een mooie berekening, maar helaas belanden de meeste kaarten uit een booster toch bij het oud papier bij wijze van spreken.
Daar ging ik niet vanuit, dat zeg ik er expliciet bij. Vandaar dat ik 25cent als gemiddelde nam Je verkoopt ook niet alles, maar zelfs al bereken je alleen de verkoop van rares en mythics (uiteraard met een hoger gemiddelde, dan nog kom ik op winst uit. vergeet ook niet dat inkoopprijs onder de verkoopprijs ligt he
Ik geloof best dat het geen vetpot is in vergelijking met verzamelingen opkopen, maar verlies lijkt me nog steeds ietwat stug.
Vroeger was het wel rendabel, maar die tijden zijn voorbij. het is overal zo goedkoop. Oa omdat veel drafters hun spul wegdoen voor minder dan het waard is.
jij gaat er van uit dat je alles kan verkopen.
Dat is niet zo. ik bedoel land en van die advies kaarten verkoop je ook niet.
Veel kaarten zelfs rares zijn niet meer dan euro waard. hierdoor is de totale inhoud van de boosters nauwelijks wat waard. uiteraard als je Sorin uit je boosterbox haald heb je al de helft van je boosterbox aan kosten binnen. Denk dat het totaal winst en verlies veel lager uitkomt.
denk eerder wist rond de 110 ligt. (dit heb ik nergens op gebaseerd gewoon gevoel/gok).
Edit: mijn verhaal was voor David niet voor Michiel
Het punt is dat niet alles verkoopt. Aan het begin is het leuk als je nog niks hebt ja, maar als 3 elke keer dozen open moet maken om alle mythics 1x te hebben, terwijl je alle rares al 30x hebt staan schiet dat niet meer op. Dat bedoel ik. het is ook niet ontzettend slecht, maar losse kaarten inkopen en verkopen is een stuk lucratiever dan boosters openmaken om aan kaarten te komen en aan het begin is dat de enige manier. Dat is de reden dat die kaarten allemaal duurder beginnen dan dat ze uiteindelijk eindigen. Om het toch nog rendabel te houden.
Niet om je onder vuur te leggen hoor Michiel, maar ik ben toch even benieuwd hoe je er bij komt dat boosters open maken 'duur' zou zijn en dat je zelfs verlies zou maken op het begin...
Als je alles uit de boxen los verkoopt zou je toch echt, zelfs met 'crap mythics' gewoon prima winst moeten kunnen draaien hoor. Daar is geen rekenwonder voor nodig. Stel dat je elke kaart voor gemiddeld 25 cent verkoopt (wat uiteraard normaliter veel meer is, maar even als voorbeeld), dan haal je uit een booster gemiddeld 3,75 aan verkoopwaarde.
36x3,75=135
En dat is echt een bijster krappe berekening. Uiteraard heb je ook manuren etc. die hier in gaan zitten en je zult niet alles verkopen (de echt hele slechte kaarten), maar deze berekening is dan ook erg krap. Het verhaal dat boosters openmaken duur zou zijn, vind ik dan ook een beetje apart als ik heel eerlijk ben. Ik vind het best interessant namelijk en lees er ook wel wat over, maar dit is de eerste keer dat ik iemand hoor zeggen dat boosters open maken 'duur' zou zijn, laat staan verlies veroorzaakt. Ik hoor juist overal precies het tegenovergestelde. Als je er tijd in wilt steken, dan is het doorverkopen van losse kaarten die je uit boosterboxen haalt, juist uitermate winstgevend. Zelfs als je ze gewoon voor retailwaarde in de winkel koopt. Ik weet niet wat de inkoopprijs is, maar vast niet mee dan dat.
Hoe meer boxen je open maakt, hoe winstgevender het zou moeten worden. Er hoeft maar 1 Sorin bij te zitten om het gemiddelde flink op te schroeven, zelfs als na een paar maanden de prijzen wat ingezakt zijn
Correct me if I'm wrong. Ik ben gewoon nieuwsgierig
Legendary Planeswalker - Sorin
+1: Create a 1/1 black Vampire creature token with lifelink.
-2: You get an emblem with "Creatures you control get +1/+0."
-6: Destroy up to three target creatures and/or other planeswalkers. Return each card put into a graveyard this way to the battlefield under your control.
Vraag: Bestaat het emblem ook als kaart?
Antwoord: Ja, dit is voor het eerst dat er een 'emblem' kaart in de boosters zit.
Sorin, Lord of Innistrad emblem
Hij komt erg weinig voor en is zelfs zeldzamer dan de Mythics!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
The emblems are cumulative. If you get two of them, creatures you control will get +2/+0.
1/22/2011
You can target a token creature with Sorin, Lord of Innistrad’s third ability, but it won’t return to the battlefield.
1/22/2011
If a creature with undying is destroyed by Sorin, Lord of Innistrad’s third ability, the undying ability will trigger, but the creature will already have been returned to the battlefield by Sorin. The undying ability won’t do anything when it resolves.
1/22/2011
If Sorin, Lord of Innistrad somehow becomes a creature, it can be chosen as a target of its own third ability. If Sorin, Lord of Innistrad is still on the battlefield when that ability resolves, it will then destroy Sorin and return him to the battlefield under your control.
Decktips