Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Dark Ascension (DKA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2019 | 0,75 | |||
Dark Ascension | 1,00 | 2,95 | ||
Strixhaven Mystical Archive | 1,95 | 4,95 | ||
Strixhaven Mystical Archive (EF) | 2,95 | |||
Etched Foil | ||||
Strixhaven Mystical Archive (EF-JP) | 4,95 | |||
Etched Foil Japans | ||||
Strixhaven Mystical Archive (JP) | 4,95 | 11,95 | ||
Japans |
Wat gebeurt er in het volgende geval:
Stack:
1. Je cast een Lightning Bolt
2. Je cast een Increasing Vengeance vanuit je graveyard (flashback) en copieert Lightning Bolt
3. Je cast een Increasing Vengeance vanuit je hand copieert stap 2 van de stack.
Wat gebeurt er in deze situatie?
A. Stap 3 resulteerd in flashback Increasing Vengeance die je weer vrij kunt targeten. Met deze target je weer stap 2 waardoor je 2x flashback Increasing Vengeance krijgt. Met deze target je weer stap 2 waardoor je 4x Increasing Vengeance. Etc. Ect. Uiteindelijk target je Lightning Bolt waardoor je bijvoorbeeld 100x Lightning Bolt op de stack hebt liggen.
B. Stap 2 resulteerd in 2x Lightning Bolt op de stack en Increasing Vengeance is van de stack af. Hierdoor liggen in feite 3x Lightning Bolt waarvan je maar 1 kunt targeten om te copieren met stap 3.
C. Stap 2 resulteerd in 2x Lightning Bolt in de vorm van Increasing Vengeance. Deze wordt gekopieerd waardoor er weer 2x Lightning Bolt op de stack komt te liggen. Dit resulteerd in totaal tot 5x Lightning Bolt
D. iets anders
En het kost maar +
+
+
+
+
=
= 15 MANA!
Ik kom uit op 7.
1 van de originele Rampant Growth
1 van Riku's Rampant Growth copy.
1 van de normale Increasing Vengeance
1 van Riku's normale Increasing Vengeance copy.
2 van de Flashbacked Increasing Vengeance.
1 van Riku's copy van de flashbacked Increasing Vengeance.
De copy van de flashbacked Increasing Vengeance is niet uit de graveyard gecast, dus maakt die maar 1 Rampant Growth aan.
Johannes heeft me aan het denken gezet.
Als de situatie van hem even gebruikt wordt, dus:
Riku of Two Reflections + Increasing Vengeance + Rampant Growth.
Hoeveel landjes mag je dan zoeken?
- Want de eerste ramp copy je met Riku, dus dat is al 2.
- Daarna speel je de Vengeance die je ook nog een copied, dus nog eens 2.
- Vervolgens speel je de Vengeance uit je graf en mag je de ramp 2 keer copieen.
Mijn vraag is dan, als je de uit je graf gespeelde Vengeance copied met Riku, mag je de ramp dan nog een keer 2 keer kopieen?
Edit: Gaaf! zo'n edit knop
You thought Burning Vengeance was strong enough?
Nope, Increasing Vengeance c:
En wat die gast onder mij zegt, thumbs up
och care, hoef toch alleen maar me eigen burnspells te copyen ^^
Dit is er een voor Bart in z'n NivMizzet commander...
( kan z'n pp niet vinden, dus dan maar hier )
Riku of Two Reflections + Deze + Rampant Growth = zoek 4-6 landjes van je library en leg ze op tafel.
Reverberate kan ook spells van je opponents kopieren. Dat kan deze dan weer niet.
Blijft een leuk effect.
Reverberate, maar dan beter. Die komt zeker in mn combat/burndeck hier ^^
Instant
Copy target instant or sorcery spell you control. If this spell was cast from a graveyard, copy that spell twice instead. You may choose new targets for the copies.
Flashback 3RR (You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/22/2011
Increasing Vengeance can target (and copy) any instant or sorcery spell you control, not just one with targets.
1/22/2011
When Increasing Vengeance resolves, it creates one or two copies of a spell. You control each of the copies. Those copies are created on the stack, so they’re not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. The copies will then resolve like normal spells, after players get a chance to cast spells and activate abilities.
1/22/2011
Each of the copies will have the same targets as the spell it’s copying unless you choose new ones. You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal). If there are two copies, you may change the targets of each of them to different legal targets.
1/22/2011
If the spell Increasing Vengeance copies is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copies will have the same mode(s). You can’t choose different ones.
1/22/2011
If the spell Increasing Vengeance copies has an X whose value was determined as it was cast (like Earthquake does), the copy has the same value of X.
1/22/2011
You can’t choose to pay any additional costs for the copies. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copies too. For example, if you sacrifice a 3/3 creature to cast Fling and then copy it with Increasing Vengeance, the copies of Fling will also deal 3 damage to its target.
Decktips