Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Tamiyo, the Moon Sage

Serie: Avacyn Restored (AVR)

Rarity: Mythic Avacyn Restored Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Avacyn Restored
 -
13,95
 -
39,95
Tamiyo, the Moon Sage | Avacyn Restored

Prijs:

€ 13,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 39,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
22-4-2012 12:56:00

Lees nergens dat deze niet game kan winnen. Alleen kwa casting cost, en dan nog de ultimate halen kan lastig zijn.

22-4-2012 11:31:00

Ik snap idd niet waarom mensen deze ultimate niet gamewinnend vinden.

Ik zou deze spelen in counterburn, en dan heel droog een Pyretic Ritual + Lightning Bolt gebruiken... game over

22-4-2012 10:47:00

Firestorm in Commander anyone?

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-4-2012 21:04:00

hier Staat ergens een beetje uitleg waarom ze op innistrad is.

21-4-2012 21:03:00

uiteindelijk een 10 euro walker. 5 mana voor een kaartje wat Twiddlet en wat kaartjes trekt. Die ultimate is 4 beurten weg.

21-4-2012 20:47:00

Weet iemand wat het verhaal van deze is? Hoe deze in het block past? Ik neem aan dat ze ook in de helvault (o.i.d.) zat?

20-4-2012 15:15:00

Deze kaart is toch niet te vergelijken met Jace 3.0. Tamiyo kan zichzelf namelijk beschermen.

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-4-2012 15:11:00

Jace 3.0 komt er eigenlijk alleen in tegen control decks, en de mensen die hem spelen zijn dan ook control decks dus ja. Ons kent ons zeg maar.

20-4-2012 13:29:00

Vind hem niet persé beter (of slechter) dan Jace 3.0, wordt die veel gebruikt in standard?

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-4-2012 07:33:00

Leuk kaartje voor standard deze nieuwe PW, daar gaat ie het wel goed doen.

19-4-2012 22:57:00

Wil hem meer voor Commander gebruiken, dus dan gaat Thought Scour hem niet halen. Maar ja, dat wordt een Ancestral Recall. Maar bija elke kaart wordt ziek met Tamiyo d'r ulti.

19-4-2012 22:41:00

nou ik denk dat als je de ultimate van Tamiyo af laat gaan dan ga je de game 95% zeker echt wel winnen hoor....

aangezien in de decks waar je deze in speelt kan je mooi zoiets gaan doenvan: Dissipate wel alles wat je speelt, of Thought Scour mezelf wel zodat ik 4 kaarten pak

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-4-2012 22:38:00

' een ultimate die niet gamewinnend is' Je maakt een grapje zeker? Als je ook maar 1 Mana Leak in je hand hebt ben je hard aan het winnen daarna hoor.

19-4-2012 22:06:00

Ik denk eerder een stabiele prijs van 10 á la Chandra, the Firebrand..

19-4-2012 21:51:00

CMC van 5 en een ultimate die niet gamewinnend is? Ze zal vast wel hypen maar ik verwacht geen belachelijke prijzen. Ik geef er 15-20 voor als ze gestabiliseerd is.

Oracle

Legendary Planeswalker - Tamiyo 

+1: Tap target permanent. It doesn't untap during its controller's next untap step.
-2: Draw a card for each tapped creature target player controls.
-8: You get an emblem with "You have no maximum hand size" and "Whenever a card is put into your graveyard from anywhere, you may return it to your hand."

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/1/2012
Tamiyo’s first ability tracks the permanent, but not its controller. If the permanent changes controllers before its first controller’s next untap step has come around, then it won’t untap during its new controller’s next untap step.

5/1/2012
The number of tapped creatures the player controls is determined when Tamiyo’s second ability resolves.

5/1/2012
Tamiyo’s third ability creates one emblem with two abilities.

5/1/2012
If you activate Tamiyo’s third ability when she has eight loyalty counters on her, she’ll be put into your graveyard before the emblem is created. She won’t return to your hand.

5/1/2012
Cards that are put into your graveyard can be returned to your hand by the emblem’s ability even if they were never in your hand.

7/1/2013
The ability can target a tapped permanent. If the targeted permanent is already tapped when it resolves, that permanent just remains tapped and doesn’t untap during its controller’s next untap step.

Decktips