Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M13 (M13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2015 | 0,20 | |||
M10 | 0,15 | 0,75 | ||
M11 | 0,15 | 0,75 | ||
M13 | 0,15 | 0,75 | ||
M19 | 0,20 | 0,40 |
Mooie eenzijdige Wrath of God voor
Dan kunnen ze inderdaad niet aanvallen.
Maar er staat nergens dat ze dan ineens niet destroyed worden.
Zie ook de rulings bij Siren's Call:
* The creature is destroyed if it does not attack because it simply can't do so legally.
* This will destroy creatures that weren't able to attack because they had been previously tapped.
Dat werkt natuurlijk niet he Mike..
Er staat if able.. als die creatures tapped zijn dan zijn ze dus ook niet able om aan te vallen of mis ik de kicker bij deze?
Sorcery
Tap all creatures target player controls. Those creatures don't untap during that player's next untap step.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2018
The second part of Sleep’s ability affects all creatures the targeted player controls as Sleep resolves, not only the ones that Sleep actually caused to become tapped.
Decktips