Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 3,95 | 19,95 | ||
Fifth Dawn | 7,95 | 119,95 | ||
Kaladesh Inventions | 79,95 | |||
Modern Masters | 14,95 | 19,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 39,95 | |||
Ultimate Masters | 14,95 | 19,95 |
Prijs:
€ 14,95
FOIL
€ 19,95
Andere versie wel op voorraad.
Wat is dan het eindresultaat? Engineered blaast zijn 2 qasali op (eigenlijk een, want met 1 reageert hij).
Hij kan sowieso reageren. Nadat jij deze jongen opblaast komt er een rondje prioriteit.
Gouden vuistregel. Als iemand iets doet komt er altijd een rondje prioriteit.
Het is mijn main phase. Opponent ligt met met 2 Qasali Pridemage en Knight of the Reliquari. Ik speel impulse en zie een Engineered Explosives. Heb genoeg mana. Kan ik Engineered spelen en opblazen voor zijn Qasali's iets kunnen doen? Vermits ik de actieve speler ben. Of kan de opponent sowieso reageren met zijn Qasali.
ja dat kan gewoon
Ik mag deze toch ook gewoon spelen voor 0 zodat ik alle nonland permanents vernietig met cmc 0?
@ peanut
nou.... Eigenlijk precies dat.
Je kan er heel doelgericht, precies dat mee destroyen wat je wilt. Soms wel meer dan 1 ding.
wat maakt deze nou zo goed, ik snap het nog steeds niet helemaal. Oke hij destroyed een aantal dingen waaronder tokens. Maar wat is de grootste reden ?
Artifact
Sunburst (This enters the battlefield with a charge counter on it for each color of mana spent to cast it.)
2, Sacrifice Engineered Explosives: Destroy each nonland permanent with converted mana cost equal to the number of charge counters on Engineered Explosives.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
If Engineered Explosives had no charge counters on it when you sacrificed it, it won’t destroy an animated land, because that permanent is a land in addition to being a creature.
Decktips