Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters (MMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Modern Masters | 0,75 | 1,00 | ||
Morningtide | 1,00 | 4,95 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,00
besef dat het mana kost om de Puresight te activeren he, dus echt oneindig lukt niet zo 1 2 3.
Ik zat te denken aan deze, i.c.m. een Wake Thrasher en Puresight Merrow om de thrasher oneindig op te pompen. Misschien nog een Fling indien ik de thrasher geen combat damage kan laten doen?
Volgens mij gebeurt dat ook niet.
Uberhaupt zou het woordje target in de cost van een activated ability regeltechnisch nogal interessante dingen kunnen opleveren...
Ben tot nu toe in ieder geval nog geen kaart tegengekomen die dat heeft.
hier staat uitgebreid uitgelegd hoe targeten werkt. Heel kort: het woord 'target' moet op de kaart staan. Anders target het niet. Daar is maar 1 uitzondering op: dat is het CASTEN van een Aura spell. Dan target je namelijk wel, en dat staat in de spelregels en helaas niet altijd op de kaart. Maar afgezien daarvan: het WOORD "target"
nope dat is geen targetting, iets target enkel en allen als het er volgens de oracle text op staat
ik denk van niet aangezien dat een activaded ability is, dus het is een cost die je moet betalen
word het tappen voor flying gezien als 'targetten'?
dit ivm iemand die een Crystallization op een ander beestje van me had gespeeld
Creature - Shapeshifter 1 / 1
Changeling (This card is every creature type.)
Tap an untapped creature you control: Mothdust Changeling gains flying until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/1/2008
Since the activated ability doesn’t have a tap symbol in its cost, you can tap a creature (including Mothdust Changeling itself) that hasn’t been under your control since your most recent turn began to pay the cost.
Decktips