Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M15 (M15)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 4,95 | 8,95 | ||
M15 | 6,95 | 14,95 | ||
Ravnica | 7,95 | 29,95 |
Prijs:
€ 6,95
FOIL
€ 14,95
Lezen is een kunst.
Green Sun’s Zenith is gebanned in modern. Dus wat je nu verteld kan niet.
niet modern denk ik, GSZ werd daar vooral gebruikt om in T1, T2 en T3 de dryad arbor, wild nacatl, Tarmogoyf, Noble hierarch, KotR, etc te zoeken. deze begint pas leuk te worden vanaf beurt 3.
Ik zou inderdaad zeggen: commander. alles wat kan tutorren is super fijn in commander en deze al helemaal.
Misschien modern.
Gezien Green Sun’s Zenith gebanded is.
Geen idee. Het is toch gewoon een goede kaart? My guess. EDH.
Waarom is deze verdubbeld in prijs?
@lord: wow, dat had ik nou niet verwacht op een website als deze... je stelt me telleur!
Oh nou lekkere dames ,lets play 21 questions, heb een quota te halen
Anyways, ontopic: decent kaartje, instant z'n beste deel zijnde
Ohhh sneaky George
Vergeet de antwoordquota's niet hé. 50 vragen per week (in de eerste maand, daarna langzaam opbouwen naar 100), anders wordt het symbool zó weer weggehaald.
@Regstar
Voor meer verplichte kennis zou je hier kunnen kijken, daar ben je na een paar minuten klaar mee.
Verder nog gefeliciteerd met je symbooltje.
Och, we kunnen wel wat regelen hoor
Nou lekker is dat... Ik val bij het eerste criterium al af...
Jup, en je moet altijd aardig zijn, en iedereen gratis geld geven .
Nee, tuurlijk ben je niet verplicht om het te weten maar als je het weet, schroom het dan niet om te zeggen.
Bedankt ben ik nu verplicht dingen te weten enzo?
ik probeer alles gewoon zo duidelijk mogelijk voor mezelf te zetten, daarna kan ik het beetje proberen te verwoorden zal mn best doen
Gefeliciteerd Regstar!
Mijn gevoel zei inderdaad dat je één beest niet én kon tappen én kon saccen.
Affinity werkt daarentegen nogal anti-intuitief waarbij je éérst de cost bepaald en dan nog artifacts kan saccen om die cost te betalen. Ik dacht dat Convoke misschien op een soortgelijke wijze werkt waarbij je dus creatures tapt om de totale cost aan te passen.
Nú is dit dus duidelijk! Helaas zijn Eldrazi Spawn tokens dus niet extreem goed om een Chord of Calling mee te casten Nogmaals bedankt!
Proficiat Regstar!
Instant
Convoke (Your creatures can help cast this spell. Each creature you tap while casting this spell pays for 1 or one mana of that creature's color.)
Search your library for a creature card with converted mana cost X or less and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/5/2018
You can tap an untapped creature you haven’t controlled continuously since the beginning of your most recent turn to convoke a spell.
10/5/2018
Convoke doesn’t change a spell’s mana cost or converted mana cost.
10/5/2018
When calculating a spell’s total cost, include any alternative costs, additional costs, or anything else that increases or reduces the cost to cast the spell. Convoke applies after the total cost is calculated.
10/5/2018
Because convoke isn’t an alternative cost, it can be used in conjunction with alternative costs.
10/5/2018
Tapping a multicolored creature using convoke will pay for 1 or one mana of your choice of any of that creature’s colors.
10/5/2018
When using convoke to cast a spell with X in its mana cost, first choose the value for X. That choice, plus any cost increases or decreases, will determine the spell’s total cost. Then you can tap creatures you control to help pay that cost. For example, if you cast Worldsoul Colossus (a spell with convoke and mana cost XGW) and choose X to be 3, the total cost is 3GW. If you tap two green creatures and two white creatures, you’ll have to pay 1.
10/5/2018
If a creature you control has a mana ability with T in the cost, activating that ability while casting a spell with convoke will result in the creature being tapped before you pay the spell’s costs. You won’t be able to tap it again for convoke. Similarly, if you sacrifice a creature to activate a mana ability while casting a spell with convoke, that creature won’t be on the battlefield when you pay the spell’s costs, so you won’t be able to tap it for convoke.
Decktips