Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Archenemy | 1,00 | |||
Modern Masters 2015 | 0,75 | 3,95 | ||
Worldwake | 0,50 | 5,95 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 3,95
Andere versie wel op voorraad.
Zoals gezegd, weer wat geleerd.
Ja, want je hoeft van cascade de manacost niet te betalen. Maar alle additional costs moet je nog wel betalen. Je mag ook de kickercost betalen bijvoorbeeld, en je zult nog een Goblin moeten saccen als je in een Goblin Grenade cascade.
Moet je kaart die je normaal 'gratis' zou kunnen spelen door middel van cascade nu toch 1 voor gaan betalen?
Zo ja, weer wat geleerd dan..
Ja, maar als je de gecascade kaart wil casten, moet je wel betalen!
Beter gezegd.
Deze wijzigd niets aan cascade regels.
Je kijkt gewoon naar de mana cost rechtsboven inderdaad. De cascade kaart moet daar onder zitten, en dan is alles in orde.
Cascade kijkt naar de converted mana cost van een kaart.
De cost die op de kaart staat, extra kosten worden niet meegerekend.
Wat jij zegt kan niet. Je kan niet bijbetalen bij cascade.
hoe werkt dit met cascade?
(specifieker wordt de spell waarin ik cascade 1 duurder dus moet ik 1 betalen of nog steeds gratis)
Ok bedankt ;D
Ja dat was wat ik hoorde. Ik zou het verder niet weten. Misschien een variant ervan die ook kan slaan. Als je hem beurt 1 dropt met een shop en een mox kan je tegenstander al weinig. Ik denk dat het wel potentie heeft misschien.
Wordt Juggernaut daarin gespeeld? Zo nee, dan vraag ik me af of deze wel gespeeld kan worden. Uiteraard heeft deze een nuttige ability, maar in hoeverre heeft Stax een body nodig?
Ben totaal niet thuis in Vintage hoor, dus pin me er niet op aan
Deze is trouwens wat meer waard dan 2x zoveel. Ik had hem zelf op 15 staan toen de gewone nog lager stond. Dat komt omdat er verwacht wordt dat hij het misschien kan gaan doen in Vintage in het Stax deck.
@Danny....ai! Dat is wel heel fout....volgens mij komt het omdat ik het halverwege heb aangepast van de ene naamval in de andere...en toen niet goed op de uitgangen gelet heb. Damn! Zal er beter op letten
waarschijnlijk kun je hier de standaard regel toepassen, hier dus 9 euro. maar je kunt het altijd hier vragen.
Weet iemand hoeveel deze waard is als die Foil is?
Ow Magnus ik krijg pijn aan mijn ogen.
Je betaalt te weinig.
Er wordt te weinig betaalD.
Je bent gelukkig wel consequent
Artifact Creature - Golem 5 / 3
Nonartifact spells cost 1 more to cast.
Legal in: Legacy, Modern, Commander
Restricted in: Vintage
3/1/2010
The ability affects each spell that’s not an artifact spell, including your own.
3/1/2010
The ability affects the total cost of each nonartifact spell, but it doesn’t change that spell’s mana cost or converted mana cost. The extra mana also doesn’t change how many times you kicked the spell or what the value of X is (if applicable).
3/1/2010
When determining a spell’s total cost, effects that increase the cost are applied before effects that reduce the cost.
Decktips