Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2015 (MM2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Friday Night Magic | 17,95 | |||
Jace vs Vraska | 3,95 | |||
Modern Masters 2015 | 4,95 | 14,95 | ||
Ravnica | 3,50 | 24,95 | ||
Time Spiral Remastered | 1,95 | 0,01 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 14,95
Andere versie wel op voorraad.
Misschien ligt het aan mij, maar wat is er precies zo goed aan deze kaart? Ik snap draw a card, maar naar de hand terug is toch lang niet zo goed en toch is deze 7 euro
Hij is uitverkocht, dat betekent dat Michiel niet altijd de prijs up to date houdt.
Ligt het aan mij of is deze hier op NM goedkoop? MOTL vertelt dat hij rond de $8 ligt.
Flashback verandert gewoon de eindbestemming van de spell ongeacht de oorspronkelijke eindbestemming. Remand wijzigt de eindbestemming weliswaar, maar het gaat nog steeds van de stack af en dit is waar Flashback ingrijpt:
"If the flashback cost was paid, exile this card
instead of putting it anywhere else any time it would leave the stack."
Ah Mijn denkwijze was dus dat ie pas exilede als ie zou resolven, maar de regel is dus dat ie gewoon altijd exiled wordt
Logisch ook
Ignore deze comment, het wordt hieronder goed uitgelegd.
flashback zegt (heb de officiele rulings niet bij de hand), when this spell leaves the stack, exile it instead. Tenminste... ongeveer zoiets. Het vervangt het statement waarin staat waar de spell heengaat (zoals normaal 'naar de GY' of 'library' zoals bij de zeniths of 'hand' zoals bij remand).
Dat vind ik vreemd Want dat zou hij toch pas moeten doen nadat ie resolved, maar omdat de remand er bovenop ligt zou die hem toch als eerste terug naar je hand moeten sturen?
Ik geloof je wel hoor maar ik vind het een gekke regel
Ja, je countered hem. Vervolgens zou de kaart naar de hand gaan, maar door Flashback wordt hij naar exile gestuurd.
Maar je countert hem toch als ie nog op de stack ligt?
Ik onthoud het altijd met 'flashback wint het van alles', wat betreft waar de spell heel gaat. Wat bijna altijd opgaat XD
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook dacht voordat je deze vraag stelde, dus dank je wel
Dankje, ik dacht dat het pas na het resolven gebeurde.
De lange versie van Flashback zegt het volgende:
If the flashback cost was paid, exile this card instead of putting it anywhere else any time it would leave the stack.
Dus hij wordt dan nog steeds ge-exiled.
Als je deze speelt op iets met flashback, gaat die kaart dan naar exile of naar hand?
Instant
Counter target spell. If that spell is countered this way, put it into its owner's hand instead of into that player's graveyard.
Draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2005
The countered spell goes to its owner’s hand from the stack. It never hits the graveyard.
2/1/2007
If you Remand a card with Flashback, the card will still be exiled.
Decktips