Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2016 (C16)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 1,25 | |||
Double Masters | 0,50 | 1,95 |
Veilig betalen met iDeal
Wel cool dat deze man het masker van Yawgmoth () op heeft als verwijzing naar hem
Heeft denk ik ook veel te maken met wat je wilt doen met het effect. Meestal is dat een grote combinatie maken. Yawgmoth’s Will hou je in je hand en komt als een (kleine) verrassing. Met de Magus maak je het duidelijk tegen je opponent dat je de volgende beurt af wilt gaan, dus weet je opponent dat hij mana voor een antwoord open moet houden.
Tevens geef je hem een beurt om van het beestje af te komen.
Sure, bij Magus of the Will is het wat minder goed maar dat je Magus of the Wheel op instant speed kan doen is daarentegen wel ziek sterk.
Ik denk dat het bij deze nog meevalt. Je kunt immers alleen instants en kaarten met flash dan spelen als je doet wat jij zegt Synod. Kan goed zijn, maar meestal wat je bijvoorbeeld met Yawgmoth’s Will wilt doen is nog een keer je Black Lotus spelen en/of wat moxen, je Ancestral Recall hergebruiken (dat kan ook met deze knaap uiteraard, maar je hebt maar 1 Reclal in je deck doorgaans ) en wellicht nog een fecth neerleggen uit je grafbak en uiteraard een Demonic Tutor of win pieces.
Ik denk een combinatie van het zijn van een beestje, geen Haste en vooral: nog niet echt ontdekt door mensen. Het feit dat je ze op instant speed kan activeren maakt wel HEEL veel goed.
Ik denk dat Yawgmoth’s Will gewoon veel beter is. Hetzelfde geldt overigens voor Magus of the Wheel. Het moeten wachten omdat ze geen haste hebben is denk ik het grootste probleem. Voordeel is wel bij vooral de Magus of the Wheel dat je m kan activeren aan het einde van je opp's beurt en jij er direct het meeste voordeel uithaalt.
Raar dat deze kaart genegerd wordt. Is ie mss toch niet zo goed?
Creature - Human Wizard 3 / 3
2B, T, Exile Magus of the Will: Until end of turn, you may play cards from your graveyard. If a card would be put into your graveyard from anywhere this turn, exile that card instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
11/8/2016
Cards that would be put into your graveyard are exiled even if you didn’t play them this turn, such as a nontoken creature that would die.
11/8/2016
Creature tokens are put into your graveyard as normal (and cease to exist soon after). Abilities that trigger when a creature dies can trigger on token creatures being put into your graveyard but won’t trigger on nontoken creatures being exiled instead of being put into your graveyard.
11/8/2016
You pay the costs for a card in your graveyard if you cast it. You may pay alternative costs such as emerge rather than the card’s mana cost.
11/8/2016
You may play a land card from your graveyard only if you have an available land play.
11/8/2016
Magus of the Will doesn’t change when you can play the cards in your graveyard. For example, if you have a creature card without flash in your graveyard, you can cast it only during your main phase while the stack is empty.
11/8/2016
If another effect tries to change where a spell is put as it resolves, such as that of a rebound or buyback ability, you may choose whether to exile the card to Magus of the Will’s effect or to apply the other effect.
Decktips