Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Modern Masters 2017 (MM3)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 0,15 | 1,50 | ||
Modern Masters 2017 | 0,15 | 0,60 |
Deze kaart kan niet met Mental Misstep worden tegengehouden wanneer ik deze voor de 'Miracle Cost' cast, toch?
-
Ik mag 'm spelen voor , maar dat verandert de 'Converted Mana Cost'
niet volgens mij.
In je openingshand is dit vaak wel het equivalent van een mulligan, maar veel decks hebben wel manieren om er van af te komen: denk aan Tibalt of Brainstorm. En ach ja, op beurt 8 is een gehardcaste Lava Axe for the win nog steeds geen ramp
Maar om antwoord te geven op je vraag: ja, dit ding is echt goed in het juiste deck. 5 damage voor 1 mana is insane, en je hebt slechts een beperkte kans om er daadwerkelijk 1 in je openingshand aan te treffen; de voordele wegen op tegen het risico van het nadeel.
Is deze kaart echt zo goed? Als je hem in je main hand hebt, kan je er zo'n beetje niets mee. Of zit daar nog een trucje achter de hand?
geniale kaart, had hem vrijdag 2x in draft, + Angel of Glory’s Rise + Bruna, Light of Alabaster en een Archangel 6-1 en nu de trotse eigenaar van een fnm
Ancient Grudge! dankje thunderous wrath!
Veel duidelijker kan het niet
Thanks!
Klopt. Het is een trigger die direct op de stack gaat als je hem laat zien. je moet hem dan ook direct revealen. Zie "as you draw it" hier onder. Je moet hem simpel gezegd revealen en casten voor hij de rest van je hand raakt, mits je voor de miracle cost gaat.
702.91. Miracle
702.91a Miracle is a static ability linked to a triggered ability (see rule 603.10). "Miracle [cost]" means "You may reveal this card from your hand as you draw it if it's the first card you've drawn this turn. When you reveal this card this way, you may cast it by paying [cost] rather than its mana cost."
702.91b If a player chooses to reveal a card using its miracle ability, he or she plays with that card revealed until that card leaves his or her hand, that ability resolves, or that ability otherwise leaves the stack.
Vraagje:
Zoals ik het lees moet je hem gelijk casten direct na de draw als je voor de miracle cost gaat, klopt dat?
Och, als je U/R burn speelt...
Pak je gewoon een extra beurt om het nog eens fijntjes over te doen
voor 5 damage is niet echt iets waar ik (meer) kans op wil hebben, tenzij ik draft/sealed.
...Hoopt op 4 stuks in 6 packs op de pre-release....
5 damage voor 1 mana.... OP
Instant
Thunderous Wrath deals 5 damage to any target.
Miracle R (You may cast this card for its miracle cost when you draw it if it's the first card you drew this turn.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips