Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 0,75 | |||
M11 | 0,60 | 3,95 |
Prijs:
€ 0,75
Andere versie wel op voorraad.
ben op zoek naar kaarten met dit effect (of soortgelijk) maar dan op je eigen monster(s)
in andere woorden: kaarten die je eigen monster uit het spel halen en op een ander moment die beurt (of einde van de beurt) weer terug halen
iemand suggesties? (dingen als Oblivion Ring hebben geen nut, die gebruik je 1x en daarna is het over)
Het creature wordt ge-exiled.
Daarna gaan (als state-based action) de aura's die op het creature lagen, maar die nu los op de battlefield achtergebleven zijn, naar de graveyard.
(En equipments blijven unattached op de battlefield liggen.)
Vervolgens is het inderdaad alleen het creature dat terugkomt.
Alleen het creature
Misschien een stomme vraag, maar komt alleen het creature terug of ook het aura wat op het bewuste creature lag?
Dan zou ik eens een Maze of Ith regelen, die zal je dan ook van je sokken blazen
deze kaart is echt DE bom, heeft mij al vaker dan 1x gered van de ondergang
Vond de art zo mooi, heb hem nu als wallpaper
Stifle of Trickbind op de delayed triggered ability werkt lijkt me
is er een manier dat je het effect dat de creature terug komt voorkomen. Misschien door de maze te vernietigen ofzoiets?
Nog meer argumenten tegen die twee:
Coffin werkt op alle creatures, niet alleen attacking. die is eerder verwant aan Turn to Mist.
De mazes halen allebei de attacker uit combat (niet helemaal bij ith, maar veel zinnigs doet hij niet meer). Kor haven laat je de attacker nog gewoon doodblocken.
@ mercator
Nou eh, nee.
Die coffin is een artifact dus die valt al helemaal buiten de beschouwing, en dan houden we 3 landjes over die aanvallende creatures geen damage laten doen. Dan liggen de 2 maze's toch dichter bij elkaar aangezien ze geen kleur willen gebruiken en in flavour.
Ok de kor tapt ook voor mana maar je kan toch wel snappen dat dit een throwback op MAZE of ith is door de makers, gezien de naam mystifying MAZE...? -.-'
Deze kaart ligt dichter bij Kor Haven en Tawnoss' Coffin dan Maze of Ith.
Inderdaad Magnus, echt een flavour homerun deze kaart, en ook nog eens super speelbaar.
Gave Maze of Ith variant! En zoals ze bij Wizards al zeiden: Ith had het met z'n Maze of Ith eigenlijk niet goed, want het creature raakt niet echt verwaald in zijn doolhof. Maar deze laat een creature echt even verdwalen
Land
T: Add C.
4, T: Exile target attacking creature an opponent controls. At the beginning of the next end step, return it to the battlefield tapped under its owner's control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/15/2010
An “attacking creature” is one that has been declared as an attacker this combat, or one that was put onto the battlefield attacking this combat. Unless that creature leaves combat, it continues to be an attacking creature through the end of combat step, even if the player it was attacking has left the game, or the planeswalker it was attacking has left combat.
8/15/2010
The targeted creature doesn’t have to be attacking you. It can be attacking a planeswalker, or (in a multiplayer game) it can be attacking another player.
8/15/2010
At the beginning of the next end step, the affected creature is returned to the battlefield even if Mystifying Maze is no longer on the battlefield by then.
Decktips