Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Iconic Masters (IMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 1,50 | |||
Iconic Masters | 1,50 | 5,90 | ||
Worldwake | 1,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 1,50
FOIL
€ 5,90
Jaja. Voor 4 mana én 5/5 én trample én 'you can't lose the game'? Zwaar overpowered.
Momenteel is hij best aardig, maar er zijn even geen goede decks waarin hij speelbaar is.
Ok de flying weg ipv de trample dan.
Maar zonder flying klopt de art niet meer. xD
en misschien 5/5 ipv 6/6.
Maar nu is hij niet goed hoor. Beetje overhypt.
Ik geef het op
Juuuuuuuuuuuuist. Deze kaart schopt kont en vroeg ook.
De discussie kan echter nog heel lang voortduren. Het wachten is op "bewijs" dat deze kaart ook werkelijk sterk is (in sterke decks voorkomt dus).
Deze was beter geweest als hij dezelfde ability had als Platinum Angel. Om hem te balancen mogen ze van mij dan de trample wel weghalen.
Beetje stom om rood erbij te moeten splashen, boven moet je nog een extra kaart eraan verspillen om hem weg te krijgen!!
Logisch dat ik niemand met deze kaart zie spelen... CANT win the game!....
Hij bedoeld niet de manier waarop de persecutor in het deck wordt gestopt maar de reden waarom.
Ja, op de kaart staat dat je niet kunt winnen en je tegenstanders niet kunnen verliezen.
Als je ervoor kiest om zo'n kaart in je deck te doen dan zorg je er toch ook voor dat je meerdere manieren hebt om er vanaf te komen.
Je moet zoveel mogelijk het voordeel benutten van deze kaart (lage CC, hoge power, evasion, trample) en proberen het nadeel te omzeilen Fling etc.
Het heeft niks te maken met schudden, maar met deckbouwen. Deze kaart moet je gewoon zelf dood kunnen maken zodra je tegenstander op 0 of lager staat, je tegenstander gaat het namelijk niet doen. Een simpele Terminate is voldoende.
Hoe bedoel je? Ik ken wel vrienden die combo kaarten altijd bij elkaar doen, dus als je je deck schudt, dan blijven de kaarten gewoon bij elkaar (denk aan de klassieke Lure Venom combo).
Hoe moet ik deze kaart schudden dan???
je stopt hem toch ook niet random in je deck in de hoop dat je tegenstander hem killt?
Kvind de drawback best wel groot.
Laatst speelde ik ermee. En toen kon ik gewoon niet winnen. Er staat zelfs op de kaart dat je NIET kunt winnen!
Ben 't met Joris eens, een vriend van me speelt 'r 2 in z'n deck en ze stompen hard (vooral met soulsfire/fling). Natuurlijk ken je ze wegschieten net als alle andere dikies maar ja dan is de kans kleiner om de 'echte' enge dingen op te ruimen. En het argument dat de drawback zo groot is, is echt pure onzin...'t is blijkbaar heel moeilijk voor sommige om van je eigen permanents af te komen met zwart...
ik vindt het nog steeds een geweldig kaart
en wat betreft de ''drawback'' als je zoiets turn 3 hebt liggen(wat makelijk kan) dan kijkt je tegenstander wel even raar op.
en dat hij er dan ook zo snel mogelijk van af wil, en dan heb je altijd nog kaarten zoals Sarkhan the Mad of {=bonesplinter} en ga zo maar door, vindt hem erg onderschat want hij pas heel erg goed in jund of een vergelijkbaar deck.
@ wackywong hoorde ik mijn naam ?
@ robert
Mooie vondst . Helaas is het een instant. Dus als de tegenstander er 60 in z'n deck heeft kan hij gewoon een nieuwe casten in reactie op de commandeer
Land - Instant win
when instant win enters the battlefield, you win the game. A deck may have any number of Instant win. If you start with Instant win in your starting hand, you win the game.
Creature - Demon 6 / 6
Flying, trample
You can't win the game and your opponents can't lose the game.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
No game effect can cause you to win the game or cause any opponent to lose the game while you control Abyssal Persecutor. It doesn’t matter whether an opponent has 0 or less life, an opponent is forced to draw a card while their library is empty, an opponent has ten or more poison counters, an opponent is dealt combat damage by Phage the Untouchable, you control Felidar Sovereign and have 40 or more life, or so on. You keep playing.
11/17/2017
Other circumstances can still cause an opponent to lose the game, however. An opponent will lose a game if they concede, if that player is penalized with a Game Loss or a Match Loss during a sanctioned tournament due to a DCI rules infraction, or if that player’s Magic Online® game clock runs out of time.
11/17/2017
Effects that say the game is a draw, such as the _Legends_(TM) card Divine Intervention, are not affected by Abyssal Persecutor.
11/17/2017
Abyssal Persecutor won’t preclude an opponent’s life total from reaching 0 or less. It will just preclude that player from losing the game as a result.
11/17/2017
If Abyssal Persecutor leaves the battlefield while an opponent has 0 or less life, that opponent will lose the game as a state-based action. No player can respond between the time Abyssal Persecutor leaves the battlefield and the time that player loses the game.
11/17/2017
Even though your opponents can’t lose the game, a player can’t pay an amount of life that’s greater than their life total. If a player’s life total is 0 or less, that player can’t pay life at all, with one exception: a player may always pay 0 life.
Decktips