Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Anthology II (CA2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 5,95 | |||
Commander Anthology II | 5,95 |
Prijs:
€ 5,95
zie nu pas dat hij haste heeft .
ik hoopte al op een kaart die iets met de "commander zone" doet of die daar iets mee kan.
er zal vast nog wel een 2 mana legendary komen. ik ben teysa een beetje zat
.
Haha, een nog coolere Slith Firewalker!
GEWELDIG!
Lang leve de megacombo's.
Ja ik zag het al toen ik poste van de derms. Geen zin in een dubbel post.
Joh, gewoon even een Humility droppen, counters overzetten en Humility weer bouncen
702.60a Vanishing is a keyword that represents three abilities. "Vanishing N" means "This
permanent enters the battlefield with N time counters on it," "At the beginning of your upkeep,
if this permanent has a time counter on it, remove a time counter from it," and "When the last
time counter is removed from this permanent, sacrifice it."
Ofwel als je de laatste time counter er op welke manier dan ook vanaf haalt, sterft Calciderm
(Toch zou je hiervoor iets anders moeten verzinnen dan Fate Transfer, aangezien ie shroud heeft
Ja, je kunt wel andersom doen. Dat je de time counters van Skullbriar op een creature met vanishing legt. Dat werkt wel, omdat vanishing wel naar time counters kijkt
Maar Blastoderm leeft niet langer door time counters, die eet fade counters Calciderm bedoel je
Je kan het toch wel gebruiken om je beesten met vanishing langer in het spel te houden?
Mega combo, maar wel geinig met Blastoderm.
Daar gaat helemaal niets mis, want de kaart is niet suspended (want hij is niet in exile), dus triggered suspend ook niet, remove je geen counters en cast je ook niets als je op een of andere manier de time counters verwijderd.
Vanishing werkt ook met time counters bijvoorbeeld, en je zou met Fate Transfer die counters van een Aven Riftwatcher zo kunnen verplaatsen naar een Corpulent Corpse. Dat kan, maar het doet niets
Nou nou, instorten is een beetje groot woord... ik zou eerder zeggen ongemakkelijk, intrigerend, absurd en verdoemd.
Vraag mij ook af wat er zal gebeuren als je doet wat JayJay opperde, een kaart met suspend en timecounters op het speelveld... wat als je de laatste counter verwijderd, dan cast je hem terwijl het al in het spel is
ik zou zeggen: interesting reaction, I wonder what it means...
Ik weet wel zeker dat hier extra regels voor komen, want anders stort het spel in
Ik denk dat daar nieuwe regels voor komen die vanzelf een keer bekend gemaakt werden.
Die Raise Dead was voor het geval dat iemand direct Scar op deze speelt.
(Ja ik herhaal magnus nu redelijk. Probeer te verduidelijken.)
Maar herhalen is toch niet verduidelijken? - Magnus
Dat was ook de bedoeling, dat z'n counters eraf vielen
En goede vraag...geen idee Momenteel is het niet mogelijk, dus zijn er ook geen regels voor. We kunnen erover speculeren, maar het blijft een gok. Beide mogelijkheden zouden kunnen.
Maar met een Raise Dead gaan alle counters ervan af...in het geval van een Scar met 8 copies (raar, maar t kan vast!) is het handig. Anders...minder.
Is zijn P/T in de grafbak nog steeds 1/1, ook al liggen er bv 5 -1/-1 counters op? Oftewel: hebben de counters alleen effect als deze vriend op het battlefield ligt?
Of gewoon een Raise Dead
Legendary Creature - Zombie Elemental 1 / 1
Haste
Whenever Skullbriar, the Walking Grave deals combat damage to a player, put a +1/+1 counter on it.
Counters remain on Skullbriar as it moves to any zone other than a player's hand or library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
Skullbriar will get one +1/+1 counter each time it deals combat damage to a player (including you if its combat damage gets redirected), regardless of how much damage is dealt.
9/22/2011
Skullbriar retains all counters, not just +1/+1 counters.
9/22/2011
The counters that remain on Skullbriar as it changes zones aren’t “placed” on Skullbriar. Effects like Doubling Season’s and Melira, Sylvok Outcast’s won’t affect those counters.
9/22/2011
Counters that adjust power and/or toughness affect Skullbriar’s power and/or toughness in zones other than the battlefield. For example, a Skullbriar in the command zone with a +1/+1 counter on it will be 2/2.
9/22/2011
Effects that last “for as long as that creature has a [kind of] counter on it,” such as Aven Mimeomancer’s, stop applying to Skullbriar once it leaves the battlefield. Even though Skullbriar retains the counters, it becomes a new object with no relation to its last existence in its previous zone.
9/22/2011
Skullbriar’s last ability only works if it has that ability in the zone it’s moving from. For example, with Yixlid Jailer (“Cards in graveyards lose all abilities”) on the battlefield, a Skullbriar with a counter on it in a graveyard loses that counter when it’s put onto the battlefield. Conversely, that Skullbriar moving from the graveyard to the battlefield would retain that counter if Humility (“All creatures lose all abilities and are 1/1”) were on the battlefield; if Skullbriar then left the battlefield with Humility still on the battlefield, it would lose the counter.
9/22/2011
If a card becomes a copy of Skullbriar, counters will remain on that card when it leaves the battlefield (unless it goes to your hand or library). Once it does so, it stops being a copy of Skullbriar, so those counters will cease to exist when that card next changes zones.
Decktips