Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Sorcery
Target creature gets +3/+3 until end of turn. All creatures able to block it this turn do so.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2018
If a creature the defending player controls can’t block the target creature for any reason (such as being tapped), then it doesn’t block that creature. If there’s a cost associated with having a creature block the attacking creature, the defending player isn’t forced to pay that cost, so it doesn’t have to block in that case either.
Decktips