Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M19 (M19)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 49,95 | |||
M13 | 11,95 | 24,95 | ||
M19 | 11,95 | 17,95 |
Prijs:
€ 11,95
FOIL
€ 17,95
ok ik weet dat additional costs zoals kicker niet hier onder vallen maar ik vraag me af hoe het zit met strive en deze kaart? kun je strive zo veel als je wilt doen zonder mana te betalen?
Ja.
Is de foil prijs van deze kaart beetje up to date?
Mooi om te weten!
Je hebt Enter the Infinite dan op de stack liggen. Golgari Charm's destroy enchantment komt erboven op.. Charm gaat af, destroyed je Omniscience, Enter the Infinite gaat af.
Dus netto blijf je met heel veel kaarten in je hand zitten, terwijl je Omniscience naar je graveyard gaat
Edit: of kort zoals Ivo hieronder zegt
Enter the Infinite gaat dan gewoon door. Omniscience zorgt er voor dat je gratis spells kunt casten. Als een spell eenmaal gecast is heeft Omniscience er nog weinig mee te maken.
Als je een Omniscience hebt liggen en je cast gratis een Enter the Infinite, waarop je tegenstander reageert met een Golgari Charm op je Omniscience.... Wat is dan precies de gang van zaken?
Wordt de Enter the Infinite dan automatisch gecounterd of gefizzled o.i.d. of gaat de Enter the Infinite wel gewoon door zonder dat je ervoor hoeft te betalen?
Daarbij kicker en multikicker werken als ik mij niet vergis wel normaal. omdat het extra costen zijn die je mag betalen bij het casten van de spel maar niet onderdeel zijn van het casten van de spel zelf. Om het maar simpeltjes uit te leggen.
Of je speelt de kaart helemaal normaal, of je speelt hem gratis, maar dan moet je X = 0 doen. Dus dan zoek je geen kaart gratis op, of je betaalt daadwerkelijk mana om kaarten op te zoeken.
Een vriend van me speelde laatst een Diabolic Revelation hij betaalde alleen de X en volgens hem kon dat. Nu lees ik hier in de rulings dat X 0 moet zijn als je hem via deze kaart gratis cast.
Dus het is of X = 0 of de
en X zelf betalen toch?
Zat net livestream te kijken, komt er een dude die beurt 2 Show and Tell into Omniscience speelde. Ja, dat zijn wel oke plays
Dat komt omdat magic al jaren voorloopt, onderweg schrappen ze natuurlijk wel eens wat of maken ze aanpassingen maar de rode lijn is al ver bekend. M13 was toen al af.
Ik heb van deze art ook inderdaad wel eens een promo poster gezien lang voor M13. Iets met de tekst van: 'Ignite your spark and become a planeswalker.'
Wel grappig dat ik de art tegen kom in een artikel uit 2009!! (Over regels planechase 2009)
hier
Omdat mensen denken dat het omni-science is, een of andere wetenschap die overal over gaat En niet doorhebben dat omniscient 'alles wetend' betekent. Ik heb ook al vanaf het begin lopen hameren op de uitspraak van de kaart
Waarom wist ik, voordat ik iemand ook maar een omniscience heb zien resolven, dat mensen hem als omni-saaiens uit gingen spreken?
Enchantment
You may cast spells from your hand without paying their mana costs.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2018
You must follow the normal timing permissions and restrictions of each spell you cast.
7/13/2018
If you cast a spell “without paying its mana cost,” you can’t choose to cast it for any alternative costs. You can, however, pay additional costs, such as kicker costs. If the card has any mandatory additional costs, such as that of Tormenting Voice, those must be paid to cast the card.
7/13/2018
If a spell has X in its mana cost, you must choose 0 as the value of X when casting it without paying its mana cost.
7/13/2018
Once you cast Omniscience, if it’s your turn, you’ll have priority immediately after it resolves. You can cast another spell before any player can attempt to remove Omniscience with spells or abilities.
Decktips