Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Guilds of Ravnica (GRN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Guilds of Ravnica | 1,25 | 2,50 |
Prijs:
€ 1,25
FOIL
€ 2,50
Niet geheel nutteloos, je kan er nog steeds je beesten mee redden van een inkomende dood om daarna in je extra beurt voor lethal te gaan (met de beesten die je normaal niet meer zou hebben).
En er zijn natuurlijk trucjes om die hele 'you lose the game' clausule te omzeilen.
dus tijdens zijn beurt is het nutteloos....
Je krijgt na de beurt die bezig is, de extra beurt met de trigger "At the beginning of that turn's end step, you lose the game.".
Deze kaart wil ik mijn Zoo deck spelen (1x)
Maar ik dus deze speel tijdens de tegenstanders beurt, krijgen mijn creatures dus gewoon indestructible. Maar dan geeft hij de beurt door, krijg ik dan 2 beurten?
Maar het punt is dat nieuwe creatures geen indestructible krijgen. Dat krijg je niet voor elkaar met een embleem.
Overigens worden emblemen alleen maar uitgedeeld door planeswalkers, niet door spells.
Ah, zo. Dat ben ik dan weer helemaal met je eens. Ik dacht aan een Emblem die de huidige ruling zou volgen. On a side note, dit ding vraagt om een Chronatog oid.
Mjah, een Emblem zou dat ook oplossen. Die maakt je creatures gewoon indestructible, ook degene die je ernaa zou spelen.
Een Emblem of iets soortgelijks had de kaart inderdaad wat netter gemaakt wat mij betreft. Blijf je echter wel nog steeds met het probleem zitten dat je de indestructible beesies gescheiden moet houden van de nieuwe die wel gewoon kapot kunnen. Gedoe wel.
Ik vind dit een slordige kaart. De kaart had je een Emblem kunnen geven "Creatures you control are Indestructible" wat het een stuk netter maakt als geheugen steuntje.
Oké, dus Magosi, the Waterveil heeft weer een beetje meer potentie. Permanent onverwoestbare beesten en een extra beurt!
Instant
Creatures you control gain indestructible. Take an extra turn after this one. At the beginning of that turn's end step, you lose the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/5/2018
If you somehow skip the extra turn Chance for Glory gives you or skip that turn’s end step, the delayed triggered ability never triggers.
10/5/2018
Chance for Glory’s first effect affects only creatures you control at the time it resolves. Creatures you begin to control later in the game won’t gain indestructible.
10/5/2018
Creatures you control gain indestructible indefinitely. If you find a way to not lose the game during your next turn, they’ll continue to be indestructible for as long as they remain on the battlefield.
Decktips