Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 27,50 | 39,95 | ||
Double Masters (BL) | 29,95 | 49,95 | ||
Mirrodin Besieged | 34,95 | 109,95 |
Prijs:
€ 27,50
FOIL
€ 39,95
Ik weet nog steeds niet of deze nou leuk is om mee te spelen in Commander / casual
Eigenlijk wil ik er iemand niet mee killen, 1-shot is gewoon gemeen. Dus ik wil eigenlijk dat iemand zn leger ervoor moet gooien om niet dood te gaan, of dat iemand gewoon passende removal er voor heb.
Het geeft me vreemde dubbelzijdige gevoelens dus!
Vooral als je 'm in play kan cheaten!
Op zich hoeven een paar overblijvende indestructibles ook niet echt een probleem te zijn, want die maakt hij stuk met zijn infect. (Moet je misschien alleen een beurtje geduld hebben... )
Novablast Wurm + deze is 100% winn als je tegenstander geen traps of indestructable heeft
ok dankje wel
destroy-effecten hebben geen enkel effect op kaarten met indestructible, of ze nu targetten of niet
hoe werkt indestructible ookalweer met destroy all permanents of destroy all creatures? ik weet niet meer zeker of indestructible beestjes dan blijven liggen of niet...
Stop je er meerdere in je decks, of zorg je dat je hem terug kan schudden, of eventueel discard als je hem pakt, want dan schudt hij zich zelf terug.
Gebruik daarom nu ook Thirst for Knowledge i.p.v. See Beyond. Zelfde doel, BSC terug m'n library in, maar met TFK kan ik meer filteren en is instant.
Deze is leuk om te spelen met Kuldotha Forgemaster, alleen moet je hem dan natuurlijk niet net pakken hehe.
Erg jammer dat Yixlid Jailer niet werkt. BSC en DSC raken de GY namelijk niet eens. Een replacement effect zorgt ervoor dat ze in plaats van in de GY komen, ze het deck in worden geschud.
voor 2 mana heb je al een Yixlid Jailer hoor
"is er een manier om hem in de graveyard te houden zonder hem van de game te removen"
Ja. (Alleen heb je daar in een Reanimate-deck niet zo veel aan.)
Maar als hij op de battlefield ligt en vervolgens doodgaat, met een Humility op de battlefield, dan werkt zijn replacement effect niet en zal hij in de graveyard blijven liggen.
O ja stom. Nevermind me.
Reageren op Emmy's trigger door de retainer te activeren. De colossus heeft namelijk een replacement effect en geen trigger. emmy heeft wel een trigger
edit: nath'd
Ja, maar als triggered ability. Waar je op kan reageren. Door bijvoorbeeld je Loyal Retainers te sacrificen.
En bij Blightsteel hier heb je daar geen mogelijkheid voor, want die komt nooit in je graveyard.
Dammit te laat.
En ook eerder.
Gewoon in reactie op Emrakuls terugshuffle trigger de Loyal Retainers sacrificen.
Artifact Creature - Golem 11 / 11
Trample, infect, indestructible
If Blightsteel Colossus would be put into a graveyard from anywhere, reveal Blightsteel Colossus and shuffle it into its owner's library instead.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
Damage that a creature with infect deals doesn’t result in damage being marked on a creature or a player losing life. Instead, it results in that many -1/-1 counters being put on that creature or that many poison counters being given to that player. Damage dealt to planeswalkers still results in that planeswalker losing that many loyalty counters.
8/7/2020
A player who has ten or more poison counters loses the game. This is a state-based action.
8/7/2020
The -1/-1 counters remain on the creature indefinitely. They’re not removed if the creature regenerates or the turn ends.
8/7/2020
Damage from a source with infect is damage in all respects. If the source with infect also has lifelink, damage dealt by that source also causes its controller to gain that much life. Damage from a source with infect can be prevented or redirected. Abilities that trigger on damage being dealt will trigger if a source with infect deals damage, if appropriate.
Decktips