Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 19,95 | |||
Asian BB 4th | 19,95 | |||
Battle Royale | 28,95 | |||
Battlebond | 19,95 | 44,95 | ||
Double Masters | 19,95 | 29,95 | ||
Italian Legends | 19,95 | |||
Judge Gift | 59,95 | |||
Legends | 39,95 |
Prijs:
€ 19,95
FOIL
€ 29,95
Ik ben met je eens dat het geen bestaand deck zal verbeteren (althans dat is mijn verwachting), maar ik denk dat er genoeg ruimte ontstaat voor een nieuw deck.
Zoals ik eerder heb geschreven, je mana-curved beter, je draws worden beter, etc. Dat klinkt als een mooie blauw-wit control. Het is zelfs denkbaar deze te splashen in mijn 39-land deck. Of iets anders eruit te evolueren. Mogelijkheden, mogelijkheden.
White staxx met deze om te rampen naar een kill?
Trouwens: als jij 3 landjes in je decj doet is deze al nuttig vooral met scroll rack etc.
Hij is niet broken en daarom is ie ook unband
Hoe gaat de kaart invloed hebben? Er zijn echt weinig decks die uberhaupt genoeg basics spelen dus hij zal geen bestaande decks verbeteren. Een compleet nieuw deck goed maken zie ik ook niet gebeuren. Er zijn zoveel decks die met 1 of 2 land in het spel af kunnen gaan, Sneek Attack, elk storm deck. Dan is Land Tax gewoon veel te traag..
Wow! Deze unbannen gaat wel invloed hebben denk ik.
PS. Prijzen op Nedermagic zijn nog niet omhoog gegaan.
Lol! ik dacht gisteravond nog, misschien moet ik Land Tax inkopen. Helaas niet gedaan.
Die prijs is trouwens enkel omhoog door speculatie, er is helemaal geen deck mee ofzo. Hij zal vanzelf weer omlaag gaan.
No shit sherlock?
PS: het lijkt mij irritant als je nu een soort standstill/land tax deck krijgt waarin je iemand anders afstraft omdat die wel magict
Unbanned in legacy hier
Ik heb een sterk vermoeden dat parfait weer een dtb gaat worden.
Rood wit met scroll rack seismic assault, land tax, moat en dat soort dingen.
Ik vind het echt een superleuke keuze van wizards om land tax te unbannen. Eindelijk weer eens een nieuwe mogelijkheid.
Parfait is echt een super fun deck om te spelen maar werd helaas door de toenmalige ban de kop ingedrukt.
Lijkt mij wel leuk in combinatie met Seismic Assault (en Life from the Loam) Je hebt dan erg rap veel damage.
poehpoeh
nog snel een 4th voor 4,50 en een legends voor 13,50 uit een webshop gesleurd nu snel weer dumpen!
belangrijkere vraag is natuurlijk: welke andere kaarten beinvloed dit?
Wacht ff... Van +-15 naar 200??? Okee.. Dat is gewoon dom. Snel kijken of ik er nog ergens 1 heb dit lijkt me het moment op vette winst te pakken!
Jammer dat ik net vorige maand m'n legends had gesorteerd en die 3 originele te koop had gezet (net als de judgefoils trouwens).
Lol op MKM staat de goedkoopste legends op 200 euro...
Hij zal vast wel stijgen dan. Ik denk dat het geen slechte koop is geweest ik had ze sowieso al vrij scherp.
En bam! MKM is ook wakker ben benieuwd waar SCG hem voor weg gaat doen als ze hem terugzetten.
Maar ontopic; wel een geniale kaart, vroeger heb ik deze nooit zo gewaardeerd maar sinds hij in mijn crappy Treva, the Renewer commander deck zit ben ik wel blij met mijn geragde 4th edition exemplaar
Enchantment
At the beginning of your upkeep, if an opponent controls more lands than you, you may search your library for up to three basic land cards, reveal them, put them into your hand, then shuffle your library.
Vraag: Legal in Legacy?
Antwoord: Ja, vanaf 29 juni 2012 is Land Tax weer Legacy legal!
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/15/2006
You can fetch any of the “Snow-Covered” lands, since they all also have the supertype basic.
10/1/2009
This ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless any one of your opponents controls more lands than you, and (2) the ability will do nothing if you control at least as many lands as each of your opponents by the time it resolves.
10/1/2009
You shuffle your library if you search, even if you don’t put any basic land cards into your hand.
Decktips