Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mishra’s Factory

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Uncommon Double Masters Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
4th Edition
 -
1,95    
Antiquities (A)
 -
19,95    
Antiquities (B)
 -
29,95    
Antiquities (C)
 -
22,95    
Antiquities (D)
 -
59,95    
Asian BB 4th
 -
4,95    
Commander Forgotten Realms
 -
0,01    
Double Masters
 -
0,40
 -
0,75
Elspeth vs Tezzeret
 -
0,75    
Eternal Masters
 -
0,90
 -
17,95
Judge Gift
 -
29,95    
Masters 25
 -
1,50
 -
3,00
Modern Horizons 2
 -
0,01
 -
0,01
Modern Horizons 2 (BL)
 -
1,00
 -
0,01
Mishra’s Factory | Double Masters

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,75

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-8-2010 16:56:00

@Jacob.
Ik vind zijn art niet slecht, om eerlijk te zijn. Daarnaast, heeft iedere artist een andere kijk op de "Mishra's Factory" naast uiteraard de richtlijnen. Ook zoals Merrin al zei, lijkt dit erg op het interieur. Daarnaast kan een nieuwe kijk op wat oudere arts helemaal geen kwaad.

Maar om dan de zeggen dat Scott lage kwaliteit rommel produceert gaat wat te ver. Ten eerste, voordat je zoiets zegt, zou je even moeten nagaan of jij het beter kan, en ten tweede, de art is goed gekeurd door Wizards. winking smile

27-8-2010 16:30:00

Maar je ziet toch duidelijk dat dit het interieur is van een uitgeholde boom.

27-8-2010 10:31:00

In de verhalen heeft Mishra zijn workshop en factories ook in uitgehold bomen, dat kan ik die nieuwe art niet opmaken.

Scott Chou blijft me verbazen met zij lage kwalitiet rommel.

26-8-2010 22:08:00

Die nieuwe art deugt niet, vooral niet omdat het gewoon een boompje moet zijn. Laat liever zie hoe een assembly worker wordt uitgepoept door de factory op zo'n art

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-8-2010 21:02:00



Nieuwe art uit de Elpeth vs Tezzeret box.

12-8-2010 18:13:00

Volgens mij heeft dat te maken met U1, U2 en U3... weet het niet zeker! Soms waren uncommons zeldzamer dan rares? Iets heel vreemds...

6-8-2010 19:57:00

Ja, maar hij bedoelt denk ik dat de andere drie Antiquities versies als rare op de site staan. Ik neem aan dat gewoon een foutje is.

6-8-2010 18:43:00

De uncommons zijn ouder, blackbordered en die zijn er in 4 versies, elke vertegenwoordigd 1 seizoen. Vooral door de seizoenen is de verzamelwaarde van die versies een stuk hoger.

Bram (11) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-8-2010 17:06:00

Waarom is de duurste versie een uncommon en zijn de anderen rare?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-5-2010 19:51:00

Ja.

Je moet ook eerst blocken en dan tappen... en niet andersom...

27-5-2010 19:43:00

Dus ik mag blocken en daarna mag ik m tappen om hem met +1/+1 te pompen? een getapte creature kan toch niet blocken?

Oracle

Land 

T: Add C.
1: Mishra's Factory becomes a 2/2 Assembly-Worker artifact creature until end of turn. It's still a land.
T: Target Assembly-Worker creature gets +1/+1 until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.

8/7/2020
Mishra’s Factory can be the target of its last ability after activating its middle ability. Activating it after it has blocked a creature won’t remove it from combat or stop it from dealing and being dealt combat damage.

Decktips