Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 34,95 | 49,95 | ||
Double Masters (BL) | 44,95 | 69,95 | ||
Kaladesh Inventions | 124,95 | |||
Modern Masters 2015 | 39,95 | 49,95 | ||
Scars of Mirrodin | 54,95 | 149,95 |
Prijs:
€ 34,95
FOIL
€ 49,95
Dit is gewoon een goede kaart Niets mis mee, hij zal heus nog wel eens opduiken in een deck zo hier en daar
Deze blijft duur. Waarom? Het is een mythische mox die extreem goed kan worden in legacy. Mensen die aan lange termijn planning doen gaan deze dus inslaan.
Ok, dus nog even wachten tot ie lekker daalt
In Kuldotha Red wel, maar dat is al even geleden.
Affinity wordt niet veel gespeeld. Aan de andere kant: werd deze gespeeld in Standard dan?
Zou prijs hiervan dalen bij uitrotatie? Of blijft deze hoog door affinity in legacy?
yes! gisteren uit een booster getrokken! ben erg blij mee!
Bedankt.
Ging me eigenlijk gewoon wanneer en hoe ze dood gingen
Ik zat stiekem met de twijfel of je wanneer je een tweede Opal in het spel legt en ze dood gaan aan de legend rule, ze nog even mocht tappen voor mana.
Helaas is dit niet het geval als ik het goed begrepen heb. (Had al verwacht van niet)
Comprules:
State-based action:
116.2d State-based actions happen automatically when certain conditions are met. See rule 704.
They‘re dealt with before a player would receive priority. See rule 116.5.
Mana ability:
605.3a A player may activate an activated mana ability whenever he or she has priority, whenever
he or she is casting a spell or activating an ability that requires a mana payment, or whenever a
rule or effect asks for a mana payment, even if it‘s in the middle of casting or resolving a spell
or activating or resolving an ability.
Met andere woorden: De moxen zijn kapot voor je priority krijgt en ze kan tappen voor mana.
Het triggert dus wel "Whenever ... is put into a graveyard from the battlefield" abilities.
Oke.
Dat vroeg ik me af.
Ze worden door SBA's naar de grafbak verplaatst.
wat gebeurt er eigenlijk bij de legendary rule.
Gaan ze allebij dood.
Worden ze gesecrificed? of gaan ze gewoon naar de grafbak.
Ging ik toch bijna reageren op oud commentaar >_< Excuus!
On topic: wat een mooi plaatje *kuch*
Ja maar bij de decks die wij noemen moet je nog nadenken over hoeveel mana alles kost terwijl je voor Affinity niet hoeft te denken want alles kost toch 0
Legendary Artifact
Metalcraft - T: Add one mana of any color. Activate this ability only if you control three or more artifacts.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
8/7/2020
If you control Mox Opal and one other artifact, then have a second Mox Opal enter the battlefield as your third artifact, you can’t activate either one’s mana ability before putting one into your graveyard due to the “legend rule.”
Decktips