Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Sword of Light and Shadow

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Mythic Double Masters Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Darksteel
 2
16,95
 1
49,95
Double Masters
 -
13,95
 -
21,95
Double Masters (BL)
 -
34,95
 -
49,95
Judge Gift
 -
39,95    
Kaladesh Inventions
 -
69,95    
Modern Masters
 -
16,95
 -
49,95
Sword of Light and Shadow | Double Masters

Prijs:

€ 13,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 21,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
3-2-2011 22:51:00

Extra atack phase is overpowered als ik zo denk xD

3-2-2011 22:48:00

Hmm, het rood gaat sowieso niet damage schieten, en wit geen life gainen, dus..Land destruction mist in alle swords, en removal ook, zoeken (tutor achtig) mist ook nog (maar verwacht ik niet gauw omdat een sword van zichzelf sterk moet zijn niet van je deck), en gok ik dus destruction van iets en removal van iets, of idd extra attack phase.

3-2-2011 22:41:00

Het zou juist wel vet zijn als ze de keuze aan je oppo laten
het zijn zoiezo beide dingen waar je niet blij mee bent, en innoverend
Maar ik denk niet dat wizards zo snel innoveert, dus ja ..

3-2-2011 22:39:00

Bjorn, dat is wel dik OP xD
Het laatste idee vind ik wel heel nice eigenlijk, maar denk je dat een sword keuze zou geven aan een tegenstander? Ik betwijfel het. Ik hoop wel dat het 'target permanent' zou zijn ipv creature ;D
Ik dacht nog even aan wat ik hiervoor zei dat de twee nieuwste zwaarden iets van 'you' en 'that opponent' hebben.. Misschien dat je iets mag opzoeken uit je library en.. Iets .. Met je oppo? xD

3-2-2011 22:34:00

Hmm..
Ja ok, daar heb je een punt

Wit: Tap target creature. That creature won't untap during his next untap step.

Rood: Destroy target land unless target player takes 3 damage.



Browbeat-idee, ftw! ^^

3-2-2011 22:33:00

als het idd effecten zijn die nog niet eerder gezien zijn denk ik iets als

wit:
lands target player controlls don't untap during their controller's next untap step,

rood:
untap this creature after your main phase you will get another combat phase followed by another main phase, (this triggers only once each turn)

3-2-2011 22:32:00

Zo wat een overdreven dingen noemen jullie Die van Aschwin vind ik wel heel goed klinken, alleen lijkt een landje mollen mij wel heel hard Het is nog wel mogelijk, een non-basic.. Maar toch
Bij rood kan ik zo niet iets anders bedenken, behalve artifact/enchantment destroy. Bij wit zullen ze vast geen tokenmaak doen, dat is al gedaan bij de groenblauwe. Misschien iets met tap en doesn't untap..?

Vergeet niet dat de zwaarden sowieso 'Whenever equipped creature deals combat damage to a player' heeft, dus niet dingen die vantevoren gebeuren
Wat me ook opviel aan de twee nieuwe, is dat een effect iets doet op wie je damage deed en de ander iets op jou.. Alleen kan ik daar niet zo veel op bedenken?

3-2-2011 22:30:00

dat combat damage to creature is ook erg saai en afgeleid van fire and ice.
die first strike geef ik een goede kans.
of double strike achtig: whenever equipped creature deals combat damage to a player it deals twice that amount of damage instead.
en voor wit tja eh iets met enchantments denk ik dan maar ja.

3-2-2011 22:22:00

Dat is zo saai.. en niet eens optimaal

Dit kan ook:

Equipped creature gets +1/+1, first strike and protection from red and white.

Whenever equipped creature deals combat damage to a creature, you may deal 2 damage to target creature or player and you may put X X/X creature tokens onto the battlefield, where X is the amount of damage equipped creature has dealt this turn.

^^

3-2-2011 22:18:00

of misschien prevent next 3 dmg that would be deal't this turn

3-2-2011 22:15:00

Ik denk dit:

Rood: Whenever equipped creature attacks, it gains first strike until end of turn.
Wit: Whenever equipped creature deals combat damage, put X X/X creature tokens into play, where X is the lowest amount of target creature type onto the battlefield.

Hihi, of overdrijf ik nu?

3-2-2011 22:13:00

Rood: Destroy target non-basic land that player controls
Wit: Return an artifact or enchantment card from your graveyard to your hand.

Fixed.

3-2-2011 19:49:00

het zit er dik in dat in de derde set van van scars de cycle word afgerond.
maar hoe ze de rood/witte gaat worden weten maar weinig..

ik denk dat ze geen effect 2x willen hebben. dus geen lighting helix ofzo, want dat heeft burn en life gain wat sword of light and shadow en sword of fire and ice ook al.
de effecten zijn ook niet tegenovergestelde van elkaar.
dus wat is typisch wit en rood is wat niet al is gebruikt.
wat blijfd er over dat nog erg intersant is? 1/1 soldiers met pro rood en dan pyroclasm er op?

wat denken jullie?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-9-2010 13:28:00

Het gerucht was dat de andere drie enemy-color zwaarden geprint zouden worden, dus een blauw/groen (dat wordt dus Sword of Body and Mind), zwart/groen en wit/rood zwaard. We weten alleen niet of dat allemaal in Scars wordt, of eentje in elke set.

17-9-2010 12:52:00

ik denk het niet, maar er komen misschien wel zwaarden in andere kleuren zoals {=sword of body and mind}

Oracle

Artifact - Equipment 

Equipped creature gets +2/+2 and has protection from white and from black.
Whenever equipped creature deals combat damage to a player, you gain 3 life and you may return up to one target creature card from your graveyard to your hand.
Equip 2

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
If you choose a target creature card in your graveyard and that card is an illegal target by the time the triggered ability tries to resolve, the ability won’t resolve. You won’t gain 3 life. If you don’t choose a target at all, you just gain 3 life.

8/7/2020
The triggered ability can target a creature card that was put into your graveyard as a result of state-based actions immediately after the combat damage that caused the ability to trigger.

Decktips