Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising Expeditions (ZNE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 64,95 | 169,95 | ||
Modern Masters 2017 | 37,95 | 149,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 149,95 | |||
Ultimate Masters | 49,95 | 95,00 | ||
Zendikar Rising Expeditions | 0,01 | 0,01 |
Prijs:
€ 0,01
FOIL
€ 0,01
Andere versie wel op voorraad.
Tja, ik geloof er ook niet in, die kaarten worden allemaal via een sheet geprint, waardoor de rarity wel echt vast ligt. Tenzij ze met die sheets hebben lopen klooien...
Ik heb ook veel minder Caverns geopend dan andere rares, maar dat heet random variatie; er zijn ook mensen die meer Caverns dan een specifieke andere rare hebben geopend.
Statistische trivia: "Ik heb wel N boosters geopend en nog steeds geen Cavern getrokken, wat een extreme pech!" Hoe groot moet N zijn om dit een terechte uitspraak te maken (alpha = .05, eenzijdig)? Is dat in de orde van grootte van 50, 100, 150, 200, 250 of 500 boosters? Eerst zelf nadenken, dan pas verder lezen!
*
*
*
Het verbazingwekkende antwoord is... 142 boosters! Dus als je in 3 dozen 0 Caverns opent, is dat geen extreem ongebruikelijke situatie. Happy drafting
ik hoorde trouwens dat 3 a 4 mythics per doos normaal is... ik haalde er echter 7 uit
Ik had er ook 2 uit een box, en heb hem bij prerelease en draft vrij vaak langs zien komen, ook 2 of 3 keer foil. Het blijft inderdaad random geluk hebben.
Het blijft gewoon een kwestie van geluk
Ik heb er ook zat wel geopend zien worden. Verschillende zeldzaamheden binnen 1 rarity geloof ik niet in. Ga er eens een statistische test op loslaten, wedden dat het er niet significant vanaf zit?
Met 53 verschillende rares heb je in 80 pakjes nog steeds 22% kans om 1 specifieke kaart niet te hebben, niet echt onwaarschijnlijk dus
1 doos open gedaan en deze zat er 2x in
Ik hoor van steeds meer mensen dat er toch ook duidelijk een rarity-verschil kan zitten in kaarten uit dezelfde categorie, in dit geval: Rare.
Want ik heb ook maar echt weinig mensen gehoord die zeggen dat ze deze geopend hebben.
opvallend.
Maar dat is een mythic dat is een heel ander verhaal.
Rares hoor je veel vaker te trekken.
kan voorkomen, dan heb je gewoon slechte dozen.
ik had bijvoorbeeld uit 4 dozen New Phyrexia(144 boosters) geen Sword of War and Peaces en geen Batterskulls.
Ik denk dat je dan gewoon pech hebt.
Is het normaal dat ik in 80 boosters nog een één cavern ben tegen tekomen? =|
Zie vijf posts onder je
Ik hoorde van een Judge dat er iets veranderd is in de ruling, en dat je dus nu niet hoeft aan te geven dat je de 2e ability gebruikt voor het genoemde creature type.
Wat je tegenstander deed, is niet illegaal: je mag proberen een oncounterbare spell te counteren. Zijn spell resolvet, doet niets, en gaat naar de graveyard. Eventuele andere effecten gaan wél gewoon door, bijvoorbeeld van Punish Ignorance! Je tegenstander gaint 3, jij verliest 3 leven en je Mountain Goat resolvet gewoon
Land
As Cavern of Souls enters the battlefield, choose a creature type.
T: Add C.
T: Add one mana of any color. Spend this mana only to cast a creature spell of the chosen type, and that spell can't be countered.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/7/2018
You must choose an existing creature type, such as Human or Warrior. Card types such as artifact can’t be chosen.
12/7/2018
The spell can’t be countered if the mana produced by Cavern of Souls is spent to cover any cost of the spell, even an additional cost such as a kicker cost. This is true even if you use the mana to pay an additional cost while casting a spell “without paying its mana cost.”
Decktips