Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral Remastered (TSR)
Serie | Normaal | Foil | ||
FtV Realms | 9,95 | |||
FtV kaarten zijn speciale foils. | ||||
Time Spiral | 11,95 | 39,95 | ||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 19,95 |
Ja. Je hebt dan twee legendary permanents met dezelfde naam en die gaan dan inderdaad door de Legend rule allebei naar de graveyard op het moment dat state-based actions gecheckt worden.
Hoe werkt deze als je een legendary land kopieert zoals academy ruins. Gaan ze dan beide naar de graveyard?
dus in gatecrash kunnen we naast Cloudpost en Glimmerpost ook nog Thespian's Stage toevoegen aan het rijtje
(hier)
Het is ook helemaal geen praktische oplossing, maar mocht je het daar hebben en een Fireball (of in multiplayer Comet Storm) en Lotus Petal o.i.d. in je sidedeck. Je zou het eventueel ook nog kunnen accelereren met Expedition Map en Exploration of {=rite of flourishing}
1-2x Amulet of Vigor erbij en iets als Scapeshift, kan wel leuke deckjes maken
Je theorie is leuk, jammergenoeg zitten er een paar kleine onvolkomenheden in:
1>Glimmerpost maakt , niet
mana, hetgeen op totaal uitkomt van 8*
+4*
=100 mana
2>Fireball's ruling zegt dat elke target evenveel schade krijgt (rounded down) en je extra moet betalen voor elke extra target.
Je krijgt er dus 'slechts' 4 mensen in 1x uit vandaan (want voor 5 mensen is het 104 mana: 5*20 schade +4* voor de 4 'extra' targets
'3'>Er moet ook nog ergens gefabriceerd worden
'4'>de kans dat je deze allemaal op het bord krijgt is zelfs met alle mogelijke combo's onnoemelijk klein (Statistici leef je uit )
Episch zeker in casual
Hij is nog steeds legal in Legacy en Vintage. Deze blijft sowieso wel epische proporties behouden, maar vooral de theoretische combi van 4x Cloudpost 4x Glimmerpost en 4x Vesuva is gewoon gruwelijk. Dan kill je in theorie met 1 Fireball bijna 7 spelers (144 mana geloof ik).
Zag het nieuws paar uurtjes geleden, ik dacht dat deze alweer gedaald zou zijn. xD
Ze gaan nu wel flink tekeer met de ban hammer.
Cloudpost is inmiddels banned in Modern (en tercht dacht ik zo) - betekend dat dat deze kaart ook weer terug keldert in prijs?
Zelf vermoed ik een flinke daling, maar een hogere waarde dan voordat Modern 'uit kwam'.
Dat de 'mensen zonder 'groot' budget' nu ook 12-post kunnen spelen? Of hun Bojuka Bog kunnen kopieren?
Hadden ze het landje maar eerder moeten inkopen of een box halen .
Ik ben nog steeds enorm blij met mijn playsetje. Het landje is gewoon enorm goed.
Nu Cloudpost gebanned is in Modern zal deze dat ook wel voelen. Met een beetje mazzel krijgt ie z'n oude prijsje weer, kunnen de casuallers er ook weer mee spelen
Het is een throwback naar de planechase kaart Isle of Vesuva hier
hier voor een betere afbeelding van die art
edit: hier kun je ook wat achtergrondinfo over Vesuva als je iets naar onder scrollt
De weerspiegeling in het water is een niet geragde versie van wat boven water is. Misschien is daar iets bekends in te zien?
Is de art ook een throwback naar andere oudere landjes? De flavour text hint er wel naar, maar ik zie niets bekends.
Ugh, dit is insane! Dacht dat ik deze ging gebruiken als Casual EDH-kaartje, maar dit biedt toch meer mogelijkheden..
Land
You may have Vesuva enter the battlefield tapped as a copy of any land on the battlefield.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2018-04-27 - wotc
If Vesuva somehow enters the battlefield at the same time as another land, Vesuva can't become a copy of that land. You may choose only a land that's already on the battlefield.
2006-10-15 - wotc
Cornered Market won't prevent Vesuva from being played (unless there's a Vesuva on the battlefield copying nothing), since you play it before it becomes named something else.
2006-09-25 - wotc
Vesuva has no intrinsic mana abilities.
2006-09-25 - wotc
If you don't choose a land on the battlefield, Vesuva enters the battlefield untapped as itself.
Decktips