Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,50
Nou ja, een cantrip die verder niets doet, doet slechts 1 ding: je deck 1 kaart dunner maken, dus meer geconcentreerd. Dat is winst.
Probleem is dan vaak: het ding casten (om die kaart te kunnen pakken) kost je die beurt mana, die je ook aan iets functioneels had kunnen besteden.
De beste deck-indik-kaarten zijn dan ook: Mishra’s Bauble en Urza’s Bauble. Kost niks om te casten, kost niks om te gebruiken, cantrip. Enig nadeel is dat je die kaart pas een beurt later pakt.
En dan heb je nog Conjurer’s Bauble, Wayfarer’s Bauble en Lodestone Bauble. Die kosten wel mana, maar hebben dan ook weer een voordeel. De eerste twee geven meteen diezelfde beurt nog kaartvoordeel, en de laatste heeft een erg goed effect.
Ja, die doet ook echt NIKS Maar goed, die kreeg ik niet als random kaart
Hij cantript, dus je gaat er tenminste geen kaart op achteruit. Dingen als Tombfire vind ik toch nog een graadje erger.
Af en toe kom je met die random kaarten van die PIJNLIJK slechte kaarten tegen...Het is een freakin' RARE! Ach, ik cast liever een Gravebind dan een One with Nothing
Instant
Target creature can't be regenerated this turn.
Draw a card at the beginning of the next turn's upkeep.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips