Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Onslaught (ONS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 12,95 | |||
Onslaught | 4,95 | 14,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 14,95
Volgens mij is er in het nederlands alleen geen verschil tussen een orc en een goblin. Ik dacht dat in de hobbit de orcs aardmannen genoemd werden.
Of "Dondersteen", zo werd het vertaald in Dungeon Keeper
ik denk toch altijd eerder aan aardmannetje, omdat Tolkien's goblins ook naar aardmannen worden vertaald in bv. The Hobbit
1.kabouter
2.aardmannetje
3.geest
4.gnoom
volgens google translater
Ik hoorde 'm laatst. Is een erg ouderwetse vertaling en ik weet ook niet of het wel echt de lading dekt, maar ik vond 'm wel gaaf Beter dan "aardmannetje" in ieder geval
..."Kadonder"?!?!... dat woord ben ik nog niet vaak tegengekomen... maar als Magic ooit in het NL vertaald wordt (yeah right) dan ben ik vóór Kadonder als vertaling voor Goblin :-p
alright =] dat plus tendrills of agony en control in deckje, of is dat net niet casual meer? =]
Jep. Myr in je graveyard en een op de battlefield. Sac Myr voor , haal de andere terug. Die cast je voor die
en sact 'm weer om de andere op te halen. Rinse and repeat. En je Kadonder Scherpschutter (
) triggert elke keer als je een Myr sact.
Werkt dit als infinite combo met Krark-Clan Ironworks en twee Myr Retrievers?
Of je valt aan met je Gobbo's, schiet ze af met {=goblin bombardement} op je opponent en daarmee untap je deze, om nogmaals op hem te schieten.
Wow, da's toevallig...de Cranial Insertion regelcolumn van vandaag (die echt net een uurtje online is) zegt EXACT hetzelfde
Since the M10 rules changes, some disgruntled players have spread a malicious rumor that, from the time you enter combat to the time you get out, the stack no longer exists. Poppycock! Players still get priority before declaring attackers, after declaring attackers, after declaring blockers, after first strike combat damage is dealt, and after normal combat damage is dealt. The only change is that players don't get priority between assigning and dealing the damage.
It's really simple, so it's entirely befuddling why people are turning it into an overcomplicated mess. :/
hier
Er is trouwens wel "een stack" tijdens combat damage De stack is een ZONE. Je zegt toch ook niet dat er tijdens je untapstep geen library is omdat je toevallig geen kaart mag pakken
Het enige is dat dat de combat damage zelf niet via de stack gaat, maar gewoon gebeurt aan het begin van de combat damage step. Maar daarna gaan alle triggers direct op de stack.
M.a.w. eender wanneer, of welke manier dan ook, maakt niet uit hoeveel beesten er naar de GY gaan, de goblin triggert dus altijd, voor ELK beest.
Goed, thx to know.
Nee niet echt. Dan laat de tegenstander die goblin token toch gewoon door?
Creature - Goblin 1 / 1
Goblin Sharpshooter doesn't untap during your untap step.
Whenever a creature dies, untap Goblin Sharpshooter.
T: Goblin Sharpshooter deals 1 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips