Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Weatherlight (WTH)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 0,50 | 1,50 | ||
Commander 2011 | 0,40 | |||
Commander 2016 | 0,75 | |||
Double Masters | 0,30 | 0,75 | ||
Weatherlight | 1,00 |
Prijs:
€ 1,00
Andere versie wel op voorraad.
ach ja je hebt gelijk, ik had het van de veteran explorer zelf gelezen en daardoor geinterpreteerd dat het triggerde bij elke speler
@Ajani,
Je antwoord klopt in zoverre dat als de mindcensor gecast wordt voor de triggered ability, opponents alleen de top 4mogen doorzoeken als deze trigger resolved.
Je antwoord gaat hier alleen een beetje de mist in: er is maar 1trigger, niet 1voor elke speler. Als deze trigger dus eenmaal resolved, is er niks meer aan te doen.
Ook bij de rulings staat er dat dit in volgorde van turns gedaan zou worden: degene die nu aan de beurt is eerst, dan degene die na hem aan de beurt is etc.
@KMS: Wat je letterlijk zegt, kan niet.
Je kan reageren op de trigger, zoals Ajani zegt.
Of je kunt de trigger laten resolven en dan wat spelen.
Maar je kunt nooit halverwege het resolven al iets doen.
als je bedoelt dat je die speelt zodat je opponent maar in zijn top 4 kaarten kan zoeken dan ja, de veteran explorer triggert volgens APNAP princiepe, daaar kan je nog op reageren je speelt je beest en die komt boven op de stack dus reloved ook eerst
Vraag:
Ik ben aan de beurt en heb een Veteran Explorer in play, hij gaat naar de graveyard. Mag ik dan eerst twee landjes zoeken en in response van het enteren van de landjes van mij een Aven Mindcensor casten ?
Die City werkt alleen niet (tenminste, ik ga ervan uit dat de bedoeling is dat je tegenstander geen land krijgt), aangezien zowel jij als je oppo de landjes in het spel leggen, i.p.v. ze te casten
City of Solitude eventueel met Primal Growth
Daarom zou je hem dus spelen als je er zelf het meeste voordeel uit kunt halen?
tja je oppo ook
juweeltje, t1 chumpblocken, t2 2 extra mana om af te gaan
Creature - Human Soldier Scout 1 / 1
When Veteran Explorer dies, each player may search their library for up to two basic land cards and put them onto the battlefield. Then each player who searched their library this way shuffles it.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
4/1/2008
The player whose turn it is searches their library (or chooses not to), then each other player in turn order does the same. Then the player whose turn it is shuffles their library (if that player searched), then each other player in turn order does the same.
Decktips