Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Champions (CHK)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 1,95 | 49,95 | ||
Champions | 2,95 | 9,95 |
Prijs:
€ 2,95
FOIL
€ 9,95
Andere versie wel op voorraad.
"Exile it at the beginning of the next end step." is een delayed trigger die maar één keer af gaat, namelijk aan het begin van de eerstvolgende end step.
Als je Time Stop dus speelt in reactie op de trigger, zoals Ivo zegt, dan wordt de trigger van de stack verwijderd, hoef je hem dus niet te exilen en zal hij niet nogmaals triggeren, omdat hij al getriggerd is.
Als je echter Time Stop speelt vóór de end step, dan heeft hij niet de kans gehad om te triggeren en dan zal hij inderdaad de beurt daarna nog wel triggeren.
Als je Time stop speelt als de trigger op de stack ligt blijft hij voor altijd liggen.
Kortweg: A
Iets langer: next end step blijft next end step.
Stel ik maak een token met Mimic Vat en speel daarna Timeshop tijdens diezelfde beurt gaat die token dan A dood aan het eind van de volgende beurt of B niet meer?
jaa okay. maar toch deze hou ik liever in library of in mijn hand
zo dat ik hem niet kwijt ben aan mind's
zodat ik hem achter hou voor een apponent
Je hoeft hem niet te spelen.
Daarnaast is dat soort chaos juist leuk om te spelen.
Met Desire hoef je hem niet te spelen. Het mag.
Echt niet leuk deze kaart ik speel het in mijn Groep-hug EDH.
Heb het spell op gebouwt, en speel volgends Mind’s Desire met 12 Storm counters. Dus ik schud mijn deck goed. en promp de eerste kaart die ik mach spelen voor niks, deze kaart aaaaaaaaaaah!!.
Kan er nu wel om lachen maar toen niet xD.
en One with Nothing ook! Sorry voor dubbel, maar deze was wel de moeite waard.
Counterspell ook!
Deze is als foil indrukwekkend: alleen "End the turn.", in het midden van het kader, dat verder leeg is.
Neem aan dat er geen Instants zijn met minder dan drie woorden rules text...
Inderdaad. Je tweede gecaste Time Stop resolved. De beurt is afgelopen en alles op de stack verdwijnt. Inclusief de eerste Time Stop.
Volgens mij niet, want alleen die nieuwste kan resolven.
Stel, ik Magic 1v1 en speel Time Stop ergens in mijn beurt, en reageer dan op mijn eigen Time Stop door nog een Time Stop op te gooien...
Begin ik dan onmiddellijk aan een nieuwe beurt?
Hmm.... *krijgt überidee*
Stel, ik imprint Panoptic Mirror met Time Stop.
Vervolgens Donate ik die Mirror aan mijn tegenstander.
Houd zijn beurt dan enkel keer op in zijn upkeep?
OW, dan kan niet. Panoptic stelt "you may copy"
Je kan een geïmprintte Time Stop natuurlijk wel gebruiken om je Stasis niet te betalen. Maar goed, dan is Chronatog.
Instant
End the turn. (Exile all spells and abilities on the stack, including this card. The player whose turn it is discards down to their maximum hand size. Damage wears off, and "this turn" and "until end of turn" effects end.)
Vraag: Hoe zit dat met de versie?
Antwoord: Die heeft geen remindertext: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/1/2004
Exiling a spell or ability prevents that spell or ability from resolving, but it doesn’t technically “counter” anything. This means that Time Stop can exile spells and abilities that “can’t be countered.”
12/1/2004
Unless Time Stop is cast during the Ending phase, any “at the beginning of the end step”-triggered abilities don’t get the chance to trigger on the turn Time Stop is cast. These abilities will trigger at the beginning of the next end step.
7/15/2007
Ending the turn this way means the following things happen in order: 1) All spells and abilities on the stack are exiled. This includes Time Stop, though it will continue to resolve. It also includes spells and abilities that can’t be countered. 2) All attacking and blocking creatures are removed from combat. 3) State-based actions are checked. No player gets priority, and no triggered abilities are put onto the stack. 4) The current phase and/or step ends. The game skips straight to the cleanup step. The cleanup step happens in its entirety.
7/15/2007
If any triggered abilities do trigger during this process, they’re put onto the stack during the cleanup step. If this happens, players will have a chance to cast spells and activate abilities, then there will be another cleanup step before the turn finally ends.
Decktips