Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Urzas Saga (USG)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 1,95 | 6,95 | ||
7th Edition | 2,50 | 8,00 | ||
Conspiracy Take the Crown | 1,00 | 2,50 | ||
Urzas Saga | 1,50 |
Prijs:
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Er zijn uiteraard ook decks die niet gemaakt zijn voor het aanvallen van de tegenstander zoals mill-decks bijvoorbeeld. In zo'n geval kan dit dus handig zijn voodat je hele library leeg is.
Waarom zou je niet gewoon je tegenstander targeten met stuffy doll, dan krijgt hij alle damage de hij jou probeert te doen. Lijkt me oneindig veel beter dan een draw
Oke, bedankt.
Dat kan ik dus eventueel inbouwen in mijn deck als een escape.
Correct. (Zodra jij of Stuffy damage krijgt tenminste).
Wat gebeurt er als ik deze speel op een Stuffy Doll waarbij ik mezelf target?
Oneindige loop dus een draw?
Deze is ook nice onder je Shaman en-Kor terwijl je ook al een Daru Spiritualist hebt liggen.
is ook wel geinig maar stuffy doll werkt dan vaak toch net wat makkelijker.
je mag er toch gewoon 4 spelen.. ?? ik speel ze op 4 Phytohydra's
ja.
maarja wat hebb je dan liever.
deze om schade tegen jou te preventen of Guilty Conscience om je tegenstander gewoon gelijk af te schieten.
Is deze niet gewelding met {=studdy doll} ?
de controller van de pariah.
jij dus.
Hmm oke.
Wie kiest dan uit welke pariah de damage krijgt?
Letterlijk van de officiele rulings hiernaast:
10/4/2004 All damage being dealt to you at one time gets redirected to one Pariah. If you take 3 damage at once, all 3 damage goes to one Pariah. If you take damage from multiple creatures in combat, all the combat damage goes to one Pariah.
Weet iemand hoe het werkt op het moment dat ik 2 Pariah's speel op 2 verschillende creatures?
Wordt de damage verdeeld onder de Pariah-creatures of krijgen ze beiden de volle mep?
Enchantment - Aura
Enchant creature
All damage that would be dealt to you is dealt to enchanted creature instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
You can attach this to an opponent’s creature, and all damage done to you is instead done to their creature.
10/4/2004
All damage being dealt to you at one time gets redirected to one Pariah. If you take 3 damage at once, all 3 damage goes to one Pariah. If you take damage from multiple creatures in combat, all the combat damage goes to one Pariah.
Decktips