Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral (TSP)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 4,95 | |||
Time Spiral | 4,95 | 34,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 34,95
Andere versie wel op voorraad.
Denk dat ik toch maar eens een dragon tribal edh ga bouwen hier rond nu dat kokusho unbanned is
Helemaal duidelijk, had ik over het hoofd gezien.
Er gebeurt niets want dat werkt niet. Scion zegt het volgende.
Flying
2: Search your library for a Dragon permanent card and put it into your graveyard. If you do, Scion of the Ur-Dragon becomes a copy of that card until end of turn. Then shuffle your library.
Zowel Crib Swap als Inversion zijn geen permanents maar instants.
'Vraagje, stel je heb Scion of the Ur-Dragon op het slagveld liggen en iemand speelt een Wrath of God. In reactie daarop zoek ik een Crib Swap of b.v. een Nameless Inversion.
Wat gebeurt er dan. Blijft mijn scion dan leven?
Je legt de snelzilveren draak in je grafbak, daardoor veranderd de scion in de snelzilveren draak tot eind van de beurt, hij is nooit verdwenen dus nog steeds legaal target van spell-x
Als spell-x de scion-nu-snelzilveren draak, als enige target heeft en er bestaat een ander legaal target dan kun je die vervolgens met de ability die de snelzilveren draak heeft veranderen ja
Wat gebeurt er eigenlijk als deze getarget wordt en ik verander hem in een Quicksilver Dragon, maakt dat niks uit en kan ik dan rustig de target veranderen met quicksilver dragon zen ability? Of fizzled die spell dan (als ie maar 1 target heeft) omdat zen target 'verdwenen' is?
Oh jah. Even over het hoofd gezien.
Vond het zo logisch dat hij door kon kopiëren, hij is immers DE Ur-Dragon.
Dan kan het nog wel met een Momentary Blink terwijl de trigger op de stack ligt. Dan maar zo
@shazu
jammer genoeg dat dat niet werkt
9/25/2006 When Scion of the Ur-Dragon becomes a copy of another Dragon, it loses its copy ability for the rest of the turn.
Ik snap niet wat jullie allemaal moeilijk doen. Als men Teneb wil, dan haal je toch Teneb gewoon uit je grafbakkes. Maar dan wel zo.
Stap 1: : Gooi Teneb in de grafbak, en val aan met je *Teneb*.
Stap 2: Je doet combat damage, en de trigger gaat op de stack. Met de trigger target je Teneb
Stap 3: Voordat die resolved betaal je weer en zoekt een andere leuke draak op, bijvoorbeeld Dragon Tyrant want Dragon Tyrant is awesome!
Stap 4: Betaal de trigger en je hebt je Teneb.
Job's done!, Jij hebt tot einde van de beurt een Dragon Tyrant, die je volgende beurt toch wel weer terughaalt met je Teneb.
Of je zoekt eerst Bladewing the Risen op, daarna Teneb, the Harvester. Aanvallen, betalen, Bladewing the Risen terughalen en draak X uit je GY reanimeren for 'free'
kan wel, maar dan niet Teneb
DEZE HELE SITE IS TEGEN MIJ
*zit te snikken in een hoekje*
Die kan niet op instant-speed..
o ja... das waar ook. ehm...
misschien tot het eind van de beurt deze exilen met Venser, the Sojourner (probeert wanhopig zijn combo te verdedigen}
Dat gaat niet werken... Legend rule en beide gaan kapot.
ik kies liever Teneb, the Harvester... vervolgens met deze je tegenstander slaan en teneb terughalen...
in de beurten daarna kun je alles wat je met scion weggooit met teneb terughalen
Legendary Creature - Dragon Avatar 4 / 4
Flying
2: Search your library for a Dragon permanent card and put it into your graveyard. If you do, Scion of the Ur-Dragon becomes a copy of that card until end of turn. Then shuffle your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/25/2006
Removing the other Dragon card from your graveyard has no effect on Scion of the Ur-Dragon.
9/25/2006
When Scion of the Ur-Dragon becomes a copy of another Dragon, it loses its copy ability for the rest of the turn.
Decktips