Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Exodus (EXO)
Serie | Normaal | Foil | ||
8th Edition | 0,50 | 2,95 | ||
Exodus | 1,00 | |||
Innistrad | 0,30 | 1,50 | ||
Jumpstart | ||||
Masters 25 | 0,30 | 0,70 |
Prijs:
€ 1,00
Leuke keuze voor een reprint, deze is best leuk speelbaar buiten limited. (In ieder geval in casual)
Deze komt terug in innistrad hier
nvm, Ik snap hem al endless loop
indd mijn leesfoutje, maar euhm hoe maak je hier dan een insta win mee met Niv.
Dat had je dan goed verwacht, want dat is ook helemaal niet zo! Hoe je dat uit die ruling haalt, is mij een raadsel...
Dan had er gestaan "you may draw a card for each 1 damage" of iets in die trant.
nouja, zoals ik eerder al zei ik had niet verwacht dat zijn ability per 1 damage geactiveerd wordt
Voor andere kaarten waar dezelfde tekst opstaat geldt dus hetzelfde mag ik aannemen
Als hij schade doet aan een tegenstander, dan mag je 1 kaart pakken. Wat is daar onduidelijk aan?
oja en beetje onduidelijke tekst imo..had ik er nooit uitgehaald
overpowered much?
2/1/2007 You draw one card each time the enchanted creature damages the opponent. This is not one card per point of damage.
Staat bij officiele rules
dit is toch niet per damage dealt toch? dus 3 damage dealen met enchanted monster = 1 kaart rapen
Als je wel nog genoeg kaarten in je deck hebt natuurlijk. In EDH is dat dan vaak geen probleem. =D
@ Nolan
ja als je deze onder een Niv Mizzet The Firemind legt heb je een instant kill
ik speel ermee en het werkt zeer leuk en goed
Ligt het aan mij, of hoef je deze alleen op niv-mizzet the casten om te winnen?
En dat gebeurt op Slaughter
Enchantment - Aura
Enchant creature
Whenever enchanted creature deals damage to an opponent, you may draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
“You” refers to the controller of Curiosity, which may be different from the controller of the enchanted creature. “An opponent” refers to an opponent of Curiosity’s controller.
9/22/2011
Any damage dealt by the enchanted creature to an opponent will cause Curiosity to trigger, not just combat damage.
9/22/2011
Curiosity doesn’t trigger if the enchanted creature deals damage to a planeswalker controlled by an opponent.
3/16/2018
You draw one card each time the enchanted creature deals damage to an opponent, no matter how much damage it deals or whether it was dealt in combat.
3/16/2018
If this Aura enchants an opponent’s creature, you won’t draw a card when that creature damages you. The creature has to deal damage to one of your opponents for the ability to trigger.
Decktips