Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Shadowmoor (SHM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Kaladesh Inventions | 99,95 | |||
Shadowmoor | 59,95 | 89,95 |
Ga het SB in Elves spelen, dan heb je een transformeel Grindstone Servant NO-Emrakul sideboard
Dryad Arbor, Natural Order -> Emrakul, the Aeons Torn!
He kijk.. mijn eldrazi zijn nu groen. Dramatic Entrance
zo mooi om te lezen als iemand dit post
"beingvloed deze ook lands.... vraagt mijn vriend"
jij weet het antwoord ook niet blijkbaar xD dus vraag je het toch echt zelf
Als Painter’s Servant weg is, is zijn effect ook meteen weg en zijn alle kaarten weer hun normale kleuren. Dan heeft die Diabolic Edict je Grindstone combo dus verpest.
Als je grindstone hebt liggen, en painter's servant en je activeert de grindstone vervolgens speelt iemand diabolic edict op de servant zijn de kaarten in het deck dan nog de kleur die je hebt gekozen op het moment dat de grindstone ability afgaat?
Ja, alles. Anders had er non-land cards gestaan.
Beïnvloedt deze kaart ook landen? ...vraagt mijn vriend...
Nee.
Static abilities (zoals die van Painter's Servant) werken alleen als de betreffende permanent nog op de battlefield aanwezig is.
Blijven de kaarten de gekozen kleur, ook als Painter's Servant niet meer in play is?
Nee, want dan is er niets meer dat zegt dat er iets gebeurd met kleuren.
de rule van servant blijft toch ook nog gelden als hij dood gaat?
Oh ja, natuurlijk! Ik leer nog steeds !
De equipment valt er af omdat sofai zelf dan ook blauw is.
Je kunt hem wel equippen. Alleen valt hij er daarna gelijk weer vanaf, op het moment dat state-based actions gecheckt worden.
Want dan heeft het creature namelijk protection from blue en dus mogen er geen blauwe permanents aan ge-attached zijn.
Artifact Creature - Scarecrow 1 / 3
As Painter's Servant enters the battlefield, choose a color.
All cards that aren't on the battlefield, spells, and permanents are the chosen color in addition to their other colors.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2008
This ability affects every card in every game zone, all tokens on the battlefield, and all spell copies on the stack, regardless of who controls or owns them.
5/1/2008
This ability doesn’t overwrite any previous colors. Rather, it adds another color.
5/1/2008
The effects of multiple Painter’s Servants are cumulative.
5/1/2008
While Painter’s Servant is on the battlefield, an effect that changes an object’s colors will overwrite Painter’s Servant’s effect. For example, casting Cerulean Wisps on a creature will turn it blue, regardless of the color chosen for Painter’s Servant.
5/1/2008
Each card becomes a new object as it changes zones, so this effect will apply to it from scratch in the new zone. Zone-change replacement abilities that care about the new color (like “[color] permanents enter the battlefield tapped”) won’t work because those effects are applied as the card is entering its new zone. Zone-change triggered abilities that care about the new color (like “when a [color] permanent enters the battlefield” or “when you cast a [color] spell”) will work because those effects apply after the card is already in its new zone.
5/1/2008
If something affected by Painter’s Servant is normally colorless, it will simply be the new color. It won’t be both the new color and colorless.
Decktips