Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Zekers!
deze + landje + Overgrowth + Earthcraft = infinite counters?
Dat kan. Je combat phase bestaat uit 5 stappen:
1. Beginning of Combat step - Spelers krijgen priority.
2. Declare attackers step - Attackers worden declared, daarna krijgen spelers priority.
3. Declare blockers step - Blockers declared, daarna krijgen spelers priority.
4. Combat damage step - Combat damage wordt gedaan, daarna krijgen spelers priority.
5. End of combat step - Spelers krijgen priority.
Na step 2 en 3 kan je je aanvallende Bairn nog untappen voordat combat gedaan wordt.
Ja, zowel in de declare attackers step als de declare blockers step krijg je nog de kans om instants en abilities te spelen, voordat je naar de combat damage step gaat.
(En untappen haalt een creature niet uit combat.)
Als je hiermee aanvalt, kan je hem dan untappen vóór combat damage?
VEEEET!!!
Ik zie een nieuw extended combo deck.
Denk: Grand Architect, deze kaart + random Planeswalker met awsome ultimate!
hoezo makkelijk ultimatums triggeren met pw
En anders werkt het ook niet met de Second Wind, want je moet de Aura tappen om het creature te tappen. Je kunt de Bairn daarna untappen, maar niet nogmaals tappen omdat je Aura al getapt is.
Helaas, weer een turn 1 combo door de neus geboord
Nee, want een player is geen permanent Gilder werkt dus niet met Poison counters, maar je kunt zo wel een Planeswalker meteen zijn ultimate laten gebruiken. Leuke combo!
Nee want een speler is geen permanent. Alleen kaarten op de battlefield zijn permanents
En stel dat er stond permanent or player, dan had je per ontap
of
moeten betalen, dus het is geen instant kill
kan je hiermee iemand met 1 poision counter helemaal dood maken samen met Second Wind ?
enige, niet enigste
de enigste is het niet: Doubling Season geeft planeswalkers een aardige boost.
in het komende block doet de prolifirate-mechanic het ook, maar dan in king-size
Ah zo, dat zal waarschijnlijk zo zijn. Want ik kon me maar geen woord bedenken, die synoniem is voor Untap, en begint met Q Was even nieuwsgierig of het wat betekende.
Creature - Ouphe 1 / 3
2(G/U), Q: Double the number of each kind of counter on target permanent. (Q is the untap symbol.)
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
If the permanent is already untapped, you can’t activate its Q ability. That’s because you can’t pay the “Untap this permanent” cost.
8/1/2008
The “summoning sickness” rule applies to Q. If a creature with an Q ability hasn’t been under your control since your most recent turn began, you can’t activate that ability. Ignore this rule if the creature also has haste.
8/1/2008
When you activate an Q ability, you untap the creature with that ability as a cost. The untap can’t be responded to. (The actual ability can be responded to, of course.)
8/1/2008
Gilder Bairn’s ability will replicate each kind of counter on the targeted permanent, not just +1/+1 or -1/-1 counters.
Decktips