Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 18,95
@daniel:
klopt, ik denk dat deze in beurt 4 in mono ook makkelijk als 12/12 kan liggen.
ideaal lijkt me:
t1- llanowar of bob
t2- nog 'n keer llanowar of zo en wat kleins
t3- kan met een beetje mazzel deze al hebben liggen, is dan al minstens een 9/9
t4- speel nog wat leuks (Garruk Wildspeaker, Primeval Titan of deze zelf nog 'n keer...) en je hakt al voor 11 tot 15 met trample...
(was trample niet vergeten maar het leek me niet relevant hiervoor)
@Rott
"This will count the number of symbols in its mana cost while it's on the battlefield. The ability functions while it's in other zones, but since it isn't a permanent while in those zones it won't count itself."
Dien regel geeft aan dat hij ook in je library e.d. kijkt hoeveel jij in mana costs op het veld hebt liggen. Meestal niet relevant, maar er zijn een paar kaarten waarvoor de P/T ook buiten het veld belangrijk is. En dat je er aan moet denken dat hij dan zichzelf niet meetelt.
Random kaart waarvoor het relevant is: Duplicant.
Als iemand jouw Crux exiled met Duplicant is die duplicant even sterk als het aantal s in de manacosts van permanents van de crux owner.
@MagicSmarty
Vergeet niet de trample ability die hij in beurt zes ook al heeft. Eventueel kan hij beurt zes al aanvallen, omdat je veel manaversnellers hebt in groen (Llanowar Elves, duh)
snelle reakties
hij telt alleen de symbolen op de permanents, dus alleen de kaarten op de battlefield.
Stel deze ligt in een graveyard, dan is hij 0/0 daar als je geen andere groene beesten op het veld hebt. Hij telt zichzelf niet mee, omdat hij geen permanent is op dat moment.
klopt, minimaal 6/6. maar omdat dit (zie ook hieronder ergens) eigenlijk alleen mono speelbaar is heb je vaak wel wat meer kaarten met minstens 1
in de kosten, dus in beurt 6 zal hij toch al gauw als 12/12 beginnen.
Dan snap ik de volgende tekst niet goed denk ik
"This will count the number of symbols in its mana cost while it's on the battlefield. The ability functions while it's in other zones, but since it isn't a permanent while in those zones it won't count itself."
Helemaal goed. Voor iedere dingetje dat in de rechterboven hoek staat, krijgt deze +1/+1. En aangezien er 6
icoontjes staan is deze dus altijd minimaal 6/6.
Bijna, als een groene permanent van jou meer dan één groen mana-symbooltje in zijn casting cost heeft, dan telt dat ook mee met zijn effect. Nissa’s Chosen bijvoorbeeld.
Als ik deze kaart speel is deze dus minimaal 6/6? En met elke permanent die ik bezit die een forrest icoontje wordt deze sterker? Begrijp ik dat goed?
voor 6 groen dus alleen speelbaar in mono groen.
Heeft verder nergens protection tegen.
Wordt weinig gespeelt.
Prima kaart maar gewoon doordat die geloof ik niet zo veel gespeelt word is die vrij goedkoop ja
maar 2 euro? dit is zoiezo een 6/6 trample en makkelijk een 10/10!
Creature - Elemental * / *
Trample
Chroma - Primalcrux's power and toughness are each equal to the number of green mana symbols in the mana costs of permanents you control.
Vraag: Is dit een kaart van de dag geweest?
Antwoord: Jazeker!
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
This will count the number of symbols in its mana cost while it’s on the battlefield. The ability functions while it’s in other zones, but since it isn’t a permanent while in those zones it won’t count itself.
8/1/2008
Chroma abilities check only mana costs, which are found in a card’s upper right corner. They don’t count mana symbols that appear in a card’s text box.
8/1/2008
Chroma abilities count hybrid mana symbols of the appropriate color. For example, a card with mana cost 3(U/R)(U/R) has two red mana symbols in its mana cost.
Decktips